alphafreepress.gr / ΑΘΛΗΤΙΚΑ / Φόρμουλα 1-Κορονοϊός: Εκτός F1 o Σίλβερστοουν
ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Φόρμουλα 1-Κορονοϊός: Εκτός F1 o Σίλβερστοουν

Φόρμουλα 1-Κορονοϊός: Χωρίς θετική έκβαση οι διαπραγματεύσεις μεταξύ Αγγλικών αρχών και της F1.

Φόρμουλα 1-Κορονοϊός: Μόνο θετική έκβαση δεν είχε η συνέχεια της διαπραγμάτευσης μεταξύ Αγγλικών αρχών και της F1 αναφορικά με την εξαίρεση του “τσίρκου” από την καραντίνα νεοεισερχόμενων στη χώρα ελέω covid-19, ώστε να παραμείνει το GP του Σίλβερστοουν στο καλεντάρι. Η κυβέρνηση απάντησε αρνητικά στην F1, με τη Βρετανή υπουργό Εσωτερικών, Πρίτι Πάτελ, να επιβεβαιώνει: «Εισάγουμε τη 14ήμερο καραντίνα νεοεισερχόμενων στη χώρα για να διατηρήσουμε το ποσοστό μετάδοσης του ιού χαμηλό και να αποτρέψουμε ένα καταστροφικό δεύτερο κύμα». Οι δε εξαιρέσεις της αγγλικής κυβέρνησης δεν αφορά επαγγελματικό αθλητισμό υψηλού επιπέδου, παρότι ο διευθυντής της πίτας του Σίλβερστοουν παραμένει αισιόδοξος: «Αντιλαμβάνομαι και στηρίζω τα μέτρα της κυβέρνησης, αλλά είμαι αισιόδοξος πως τελικά θα βρεθεί μία λύση».

Κατόπιν τούτου, αν και οι επιτελείς της F1 επιμένουν σε συζητήσεις μήπως και ανατραπεί η κατάσταση, όλα δείχνουν πως το δεύτερο 15ήμερο του Ιουλίου η F1 δεν θα ταξιδέψει στο Σίλβερστοουν, αλλά θα περιμένει ως την 12η ώρα, σίγουρα νωρίτερα από την 29η Ιουνίου που θα πραγματοποιηθεί η νέα ενημέρωση της κυβέρνησης. Ως τότε είτε θα έχει βρεθεί λύση είτε το Σίλβερστοουν θα έχει τεθεί εκτός καλενταριού είτε θα έχει αλλάξει ημερομηνία, με πιθανότερο σενάριο όπως γράψαμε και προχθές, το να μπουν στον προγραμματισμό το Χόκενχαϊμ και η Βουδαπέστη.

Φόρμουλα 1-Κορονοϊός: Στο 20% “έκλεισε” η μείωση κόστους

Στο μεταξύ, οι ομάδες της F1 προκειμένου να αντιμετωπίσουν την κρίση και να διασφαλίσουν το μέλλον τους, συμφώνησαν σε μέτρα μείωσης του κόστους, συμπεριλαμβανομένου ενός ανώτατου ορίου προϋπολογισμού, ύψους 145 εκατομμυρίων δολαρίων για το 2021. Οι διαπραγματεύσεις διήρκεσαν εβδομάδες και φέρεται να έκλεισαν σε μία ποσοστιαία μείωση της τάξης του 20% εν είδη μπατζετ καπ. Τα μέτρα δεν έχουν ακόμη εγκριθεί επίσημα από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Αθλητικής Μηχανοκίνησης, κάτι που αναμένεται πάντως να συμβεί τις επόμενες ημέρες. Ο δε προϋπολογισμός αριθμός αυτός ενδέχεται να δεχτεί και περαιτέρω μείωση, ανάλογα με τις εξελίξεις. Ίσως, λένε οι ίδιες πληροφορίες, φτάσει στα 140 εκατομμύρια δολάρια το 2022 και 135 εκατομμύρια δολάρια για κάθε έτος της τριετίας 2023-25.

Δείτε ακόμη

Αμείωτα τα τεστ στην ποδοσφαιρική Αγγλία
Το οικονομικό, οι Λαουτάρο-Πίανιτς και ο Νεϊμάρ
Έτοιμο το ιατρικό πρωτόκολλο για ομαδική προπόνηση στο ιταλικό πρωτάθλημα