Αθήνα

°C

kairos icon

Παρασκευή

06

Ιουνίου 2025

alphafreepress.gr / ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ / Χέιλι Μπίμπερ Μήλος: Με άρωμα Ελλάδας η νέα καμπάνια της Rhode
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Χέιλι Μπίμπερ Μήλος: Με άρωμα Ελλάδας η νέα καμπάνια της Rhode

Χέιλι Μπίμπερ Μήλος: Η Rhode, η Μήλος και η επανάσταση στο lip care

Η Χέιλι Μπίμπερ δεν είναι πια απλώς η σύζυγος του Τζάστιν Μπίμπερ ή το όμορφο μοντέλο από τη δυναστεία των Μπόλντουιν. Είναι η γυναίκα πίσω από ένα brand ομορφιάς που, μέσα σε λιγότερο από τρία χρόνια, έφτασε να αποτιμάται στο ένα δισεκατομμύριο δολάρια.

Η εξαγορά της Rhode από την Elf Beauty αποτελεί όχι το τέλος αλλά την αρχή μιας νέας εποχής, με τη Χέιλι να παραμένει στο «τιμόνι» του δημιουργικού και να επεκτείνει το αποτύπωμά της παγκοσμίως. Η τελευταία καμπάνια της Rhode γυρίστηκε στη Μήλο, αναδεικνύοντας την ελληνική ομορφιά ως φόντο για τη φιλοσοφία του brand: λάμψη, απλότητα, φυσικότητα.

Όμως η Μπίμπερ δεν πόνταρε ποτέ μόνο στην εικόνα της. Ήξερε να αφουγκράζεται τις τάσεις: από το viral glazed doughnut skin ως τα lip looks με «γεύσεις» όπως cinnamon cookie ή strawberry girl, κάθε κυκλοφορία ήταν ένα χτύπημα ακριβείας στο νευρικό σύστημα του TikTok. Το δυνατότερο χαρτί της; Η ενσυναίσθηση. Όταν δέχτηκε κριτική ότι τα blush sticks δεν αποδίδουν σε σκούρες επιδερμίδες, δεν απάντησε αμυντικά. Αντιθέτως, επανασχεδίασε τα προϊόντα σε συνεργασία με δημιουργούς από την κοινότητα των BIPOC. Το μήνυμα ήταν σαφές: η Rhode δεν είναι μόνο για λευκά κορίτσια του TikTok, αλλά για όλες τις γυναίκες.

Στο μεταξύ, έξυπνα προϊόντα όπως θήκες κινητών με ενσωματωμένο lip gloss ή το Peptide Lip Treatment —το «lip gloss των 2020s»— καθιέρωσαν τη Rhode ως ένα brand με ισχυρή ταυτότητα και εμπορική διεισδυτικότητα. Η Annabel Jones της Telegraph το συνοψίζει: «Η Rhode είναι απλή, cool και ανθρώπινη. Δεν προσπαθεί να σου αλλάξει τη ζωή — σε βοηθά να νιώθεις λίγο πιο λαμπερή, λίγο πιο φρέσκια». Κι αυτό την κάνει διαχρονική.

Η Χέιλι Μπίμπερ έπιασε έναν παλμό της εποχής που πολλές δεν είχαν καταλάβει: η ομορφιά σήμερα δεν είναι performance, είναι συναίσθημα. Και η Rhode δεν πουλάει απλώς προϊόντα — πουλάει την αίσθηση ότι είσαι αρκετή, όπως είσαι. Με λίγη γυαλάδα στα χείλη και καθαρή επιδερμίδα. Και κάπως έτσι, ένα κορίτσι από μια οικογένεια διασήμων μετέτρεψε την αίσθηση της «cool κοπέλας του Instagram» σε αυτοκρατορία ενός δισεκατομμυρίου.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις