Η προσφορά που κάνει θραύση και φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά
Ένα ιταλικό εστιατόριο κερνάει ένα μπουκάλι κρασί στους πελάτες που εγκαταλείπουν τα κινητά τους τηλέφωνα κατά τη διάρκεια του γεύματος. Ο Angelo Lella, ιδιοκτήτης του Al Condominio, ενός εστιατορίου που άνοιξε τον Μάρτιο στη βόρεια πόλη Βερόνα, δήλωσε ότι ο στόχος είναι να ενθαρρύνει τους πελάτες να συνομιλούν μεταξύ τους αντί να κοιτάζουν συνεχώς τα τηλέφωνά τους. «Θέλαμε να ανοίξουμε ένα εστιατόριο που να διαφέρει από τα άλλα. Έτσι επιλέξαμε αυτή την προσφορά . Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν να απαρνηθούν την τεχνολογία, ενώ απολαμβάνουν μια ευχάριστη στιγμή μαζί. Η τεχνολογία γίνεται πρόβλημα. Δεν υπάρχει λόγος να κοιτάτε το τηλέφωνό σας κάθε πέντε δευτερόλεπτα, αλλά για πολλούς ανθρώπους είναι σαν ναρκωτικό. Με αυτόν τον τρόπο έχουν την ευκαιρία να την αφήσουν στην άκρη και να πιουν καλό κρασί» δήλωσε ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου.
Όσο γι’ αυτούς που ανησυχούν για το κινητό τους, θα έχουν την επιλογή να αφήσουν στην άκρη το τηλέφωνό τους, το οποίο θα κλειδωθεί στο δικό τους κουτί στην είσοδο. Στη συνέχεια, θα μπορούν να δείχνουν το κλειδί στον σερβιτόρο, ο οποίος θα τους σερβίρει το μπουκάλι κρασί. Οι πελάτες μπορούν επίσης να γράψουν μια κριτική για το γεύμα τους, την οποία αφήνουν στο κουτί. Σε όσους αφήσουν την πιο ενθουσιώδη κριτική θα τους προσφερθεί ένα γεύμα στην επόμενη επίσκεψή τους.
Το εστιατόριο έχει κάνει θραύση, καθώς πολλοί είναι πρόθυμοι να συμμετάσχουν στην «αποτοξίνωση» από το κινητό τηλέφωνο. «Η ανταπόκριση ήταν πολύ θετική», δήλωσε ο ιδιοκτήτης και πρόσθεσε: «Το 90% των πελατών επέλεξαν να αφήσουν στην άκρη τα τηλέφωνά τους. Είναι πραγματικά όμορφο να βλέπεις τους ανθρώπους να μιλούν μεταξύ τους αντί να κοιτάζουν φωτογραφίες ή να απαντούν σε μηνύματα στο τηλέφωνό τους». Το Al Condominio ότι είναι το πρώτο εστιατόριο στην περιοχή του Βένετο που υιοθετεί μια τέτοια πρωτοβουλία, αν και υπάρχουν και άλλα παραδείγματα στην Ιταλία, όπως το Separè 1968, ένα εστιατόριο στη Marina di Cecina της Τοσκάνης, το οποίο προσφέρει κουπόνια στους πελάτες που εγκαταλείπουν τα τηλέφωνά τους.