Αθήνα

°C

kairos icon

Κυριακή

14

Αυγούστου 2021

alphafreepress.gr / PLUS / Σύκο θερμίδες – ιδιότητες: Γιατί πρέπει να το βάλεις στη διατροφή σου
PLUS

Σύκο θερμίδες – ιδιότητες: Γιατί πρέπει να το βάλεις στη διατροφή σου

Σύκο θερμίδες – ιδιότητες: Άλλο ένα καλοκαιρινό φρούτο, γεμάτο θρεπτικά συστατικά

Ήξερες ότι το σύκο είναι το αυγουστιάτικο φρούτο που σε αδυνατίζει, αφήνοντας στον ουρανίσκο σου γεύση δροσιστική και αίσθηση καλοκαιρινή; Οι φυτικές ίνες που βρίσκονται τόσο στη σάρκα, όσο και στο περίβλημα του επιβραδύνουν την πέψη και έτσι αισθάνεσαι χορτάτη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Παράλληλα, όσο εσύ απολαμβάνεις το smoothie σου ή ένα ποτήρι με παγωμένο νερό, οι ίνες του καθαρίζουν το στομάχι σου, συμβάλλοντας έτσι στην ορθή λειτουργία του.

Ξέχνα την πίεση

Αν οι τροφές σου κρύβουν αρκετό αλάτι, γιατί και η πατάτα τηγανιτή, σε εποχή θερινή, έχει ψυχή, αυτό σημαίνει ότι χρειάζεσαι λίγο κάλιο παραπάνω, για να επανέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα. Το ζουμερό φρούτο σου το παρέχει. Έτσι, τα επίπεδα πίεσης στο αίμα πέφτουν και όλα βαίνουν καλώς.

Θωρακίζεις την καρδιά σου

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η καθημερινή του κατανάλωση μπορεί να μειώσει την τιμή που θέλουν να φτάσουν τα τριγλυκερίδια. Τα τελευταία αποτελούν μία από τις σημαντικές αιτίες εμφάνισης καρδιακών παθήσεων και πόνων στο ζωτικό όργανο, που πρέπει να χτυπάει ορθά και δυνατά.

Λαμπερό δέρμα

Το σύκο ενυδατώνει εσωτερικά και παρασύρει τις ελεύθερες ρίζες που μπορεί να του στερήσουν την λαμπερή του όψη.

Αν σε γρατσουνάει ο λαιμός σου

Μήπως τα ροφήματα που κατανάλωσες – λόγω καύσωνα- ήταν λίγο περισσότερο παγωμένα από το κανονικό;  Ευτυχώς, η κολλώδης ουσία των σύκων με ένα ποτήρι δροσερό νερό είναι ό,τι χρειάζεσαι για να ανακουφιστεί η συγκεκριμένη περιοχή και οι δροσιστικές γαστρονομικές δοκιμές να συνεχιστούν.

Φροντίσεις και τα οστά σου

Μέταλλο, ασβέστιο και κάλιο ελλοχεύουν στη σάρκα του και στα φυλλαράκια του. Για αυτό, την επόμενη φορά που θα τα αγοράσεις, μην τα αφαιρέσεις με την πρώτη ευκαιρία. Οι ειδικοί αναφέρουν ότι ένα σύκο την ημέρα, τους πόνους στα οστά κάνει πέρα.

Σε κάλιο συμβάλλει στη μείωση της υπέρτασης,

Σε ασβέστιο και φώσφορο βοηθά στη μείωση κινδύνου εμφάνισης οστεοπόρωσης,

Σε αντιοξειδωτικά έχει σαν αποτέλεσμα τη δέσμευση ελεύθερων ριζών και την προστασία του οργανισμού από τα διάφορα είδη καρκίνου,

Σε ω-3 λιπαρά οξέα βοηθά στη μείωση των τριγλυκεριδίων. Τα τριγλυκερίδια, όπως είναι γνωστό σε όλους μας, είναι ένας σημαντικός παράγοντας πίσω από διάφορες ασθένειες του καρδιαγγειακού συστήματος.

Τέλος, η κατανάλωση του σύκου πιθανόν να βοηθά στην καταπολέμηση σεξουαλικών δυσλειτουργιών, ενώ στην αρχαιότητα είχε χρησιμοποιηθεί στη θεραπεία σεξουαλικών μεταδιδόμενων νοσημάτων.

Ένα φρέσκο σύκο είναι περίπου 64 γραμμάρια και έχει 47 θερμίδες.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις