Αθήνα

°C

kairos icon

Πέμπτη

20

Ιανουαρίου 2021

alphafreepress.gr / PLUS / Ιδανικό πρωινό για αδυνάτισμα: 5 βασικοί κανόνες
PLUS

Ιδανικό πρωινό για αδυνάτισμα: 5 βασικοί κανόνες

Ιδανικό πρωινό για αδυνάτισμα: Η καλή μέρα από το πρωινό φαίνεται

Είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, που σε γεμίζει με ενέργεια και ενεργοποιεί το μεταβολισμό σου. Ο λόγος για το πρωινό.

Δώσε προτεραιότητα στην πρωτεΐνη

Είναι το συστατικό που σε αδυνατίζει με τον πιο χορταστικό τρόπο. Εσύ την προσθέτεις στο πρωινό σου, χορταίνεις, έχεις την απαραίτητη ενέργεια – ειδικά αν η επόμενη στάση της ημέρας δεν είναι το γραφείο, αλλά το γυμναστήριο – και αισθάνεσαι πλήρης για μεγάλο χρονικό διάστημα. Τι καλύτερο, λοιπόν, από το να ξεκινήσεις την ημέρα σου με βραστά αβγά ή -ακόμη καλύτερα- με μια ομελέτα με λαχανικά; Τα αβγά παρέχουν πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, κάτι που σημαίνει ότι το γεύμα σου, εκτός από πλούσια γεύση, θα έχει και υψηλή θρεπτική αξία. Για ακόμα καλύτερη καύση λίπους, μπορείς να συνδυάσεις τα αβγά σου με αβοκάντο.

sandwich with boiled egg
Μην πίνεις τις βιταμίνες σου

Μπορεί το smoothie να φαντάζει ως την πιο εύκολη λύση σε μία πραγματικά γεμάτη μέρα – αφού ρίχνεις τα φρούτα και τα λαχανικά που σου αρέσουν στο μίξερ, τα χτυπάς και Voila το πρωινό σου έτοιμο -, όμως, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι προτιμότερο να τα καταναλώσεις στη φυσική τους μορφή. Έτσι, θα γλιτώσεις από τα περιττά σάκχαρα που πάντα βρίσκουν χώρο στο smoothie σου και θα φτάσεις συντομότερα σε κορεσμό, αφού – όπως και να το κάνουμε – το μάσημα των τροφών ξεγελά τον εγκέφαλο.

Πρόσθεσε μία… γαρνιτούρα

Όχι, αυτό που φαντάζεσαι! Υπάρχουν μερικά, όμως, μικρά στο μάτι, μεγάλα στη θρεπτική αξία, συστατικά που ενεργοποιούν το μεταβολισμό σου ταχύτατα. Λιναρόσπορος, σπόροι chia και μερικά βότανα αρκούν για να διεγείρεις το μεταβολισμό και να επιταχύνεις το αδυνάτισμα σου.

toast bread with blueberry on black plate
Πάρε το χρόνο σου και μάσα αργά

Είναι πρωί και βιάζεσαι. Το πρωινό, όμως, θέλει το χρόνο του. Για να το απολαύσεις και με λιγότερες θερμίδες να χορτάσεις. Να μασάς καλά το φαγητό σου, σε μικρές ποσότητες. Είναι πολύ σημαντικό να μασάς καλά την τροφή σου, αφού με τον τρόπο αυτό βοηθάς τη χώνεψη. Στην αντίθετη περίπτωση, δυσχεραίνεις τη χώνεψη, αισθάνεσαι έντονο φούσκωμα στο στομάχι, ενώ ο οργανισμός δυσκολεύεται να διασπάσει τις τροφές, με αποτέλεσμα να χάνονται βιταμίνες και μέταλλα από τον οργανισμό μας.

Να έχεις πάντα 4 συστατικά

Υδατάνθρακες, καλά λιπαρά, πρωτεΐνη, σίδηρος. Αυτά είναι τα τέσσερα συστατικά που πρέπει να έχεις στο πρωινό σου γεύμα πάντα. Έτσι, δεν θρέφεις απλά το σώμα σου, αλλά βοηθάς το μεταβολισμό σου να ενεργοποιηθεί και να κάψει εκείνες τις θερμίδες που τόσο καιρό δεν μπορείς να ξεφορτωθείς.

Πηγή: Tlife
sunny side-up egg on white ceramic plate beside stainless steel butter knife and fork
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις