Αθήνα

°C

kairos icon

Δευτέρα

29

Απριλίου 2024

alphafreepress.gr / ΚΟΣΜΟΣ / Πρίγκηπας Κάρολος στη Σύνοδο G20: Τι είπε για την ψηφιακή ταυτότητα μόδας
ΚΟΣΜΟΣ

Πρίγκηπας Κάρολος στη Σύνοδο G20: Τι είπε για την ψηφιακή ταυτότητα μόδας

Πρίγκηπας Κάρολος στη Σύνοδο G20: Κατά την παρουσία του στη Ρώμη, επεσήμανε τη σημασία που έχει η νέα ψηφιακή ταυτότητα μόδας στη λήψη ηθικών αποφάσεων από πλευράς του καταναλωτή πριν την αγορά.

Κατά τη συμμετοχή του στη Σύνοδο Κορυφής των G-20, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Ρώμη το Σαββατοκύριακο, ο πρίγκηπας Κάρολος προχώρησε σε συναντήσεις με διευθύνοντες συμβούλους των μεγαλύτερων brand του χώρου της μόδας. Ο πρίγκηπας συνεχάρη και χαιρέτησε τις προσπάθειες που οδήγησαν σε μια νέα ψηφιακή ταυτότητα για τα brand μόδας. Συγκεκριμένα, επεσήμανε πως  θα βοηθά τους καταναλωτές να λαμβάνουν ηθικές αποφάσεις σχετικά με τις αγορές τους. «Είμαι τόσο ευγνώμων σε όλους σας», είπε στους παρόντες διευθύνοντες συμβούλους, σε όλα τα μέλη της Ομάδας Δράσης για τη Μόδα (που έχει συσταθεί με πρωτοβουλία του πρίγκιπα Κάρολου), η οποία τελεί υπό την προεδρία του Φεντερίκο Μαρκέτι, ιδρυτή του Ομίλου YOOX NET-A-PORTER.

Στη συνάντηση ήταν παρούσα η Νατάσα Φρανκ, εκπροσωπώντας την EON, την εταιρεία που παρείχε την τεχνολογία για να δημιουργηθεί η ψηφιακή ταυτότητα. Η επίδειξη έγινε με ένα κασκόλ, μια τσάντα, ένα πόντσο και ένα σακάκι, φτιαγμένο με φτερά που ανακυκλώθηκαν από στρώματα. Η Φρανκ εξήγησε στον πρίγκιπα Κάρολο ότι, ενώ πολλές φορές οι επενδύσεις που πραγματοποιούν οι εταιρείες μόδας για πιο βιώσιμες και υπεύθυνες πρακτικές είναι αόρατες στον πελάτη, «η ψηφιακή ταυτότητα θα επιτρέψει στους ανθρώπους να τις βλέπουν».

Λίγα λόγια για την Ομάδα Δράσης για τη Μόδα

Η Ομάδα Δράσης για τη Μόδα είναι μέρος της Πρωτοβουλίας Βιώσιμων Αγορών (SMI) του πρίγκιπα Κάρολου και σε αυτή τη συμμετέχουν, μεταξύ άλλων τα brand Burberry, Gabriela Hearst, Stella McCartney, Selfridges, Vestiaire Collective και Modo Operandi.

«Οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν εάν αυτό που αγοράζουν δημιουργείται με βιώσιμο τρόπο και υπάρχει ευθύνη να τους λέμε εάν πιστεύουμε πραγματικά στις κοινές αρχές της διαφάνειας, της λογοδοσίας και της συμμόρφωσης με τους νόμους. Η μόδα είναι ένας από τους πιο ρυπογόνους τομείς στον κόσμο, αλλά αυτό το νέο ψηφιακό ID δείχνει πώς οι επιχειρήσεις δεσμεύονται για ουσιαστική, μετρήσιμη αλλαγή: παρέχοντας στους πελάτες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κάνουν πιο καθαρές, πιο υγιεινές και βιώσιμες επιλογές. Δείχνει ότι ο κλάδος δεν μιλάει μόνο για αυτά τα ζητήματα, αλλά έχει αναλάβει δράση».

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις