Αθήνα

°C

Σάββατο

16

Οκτωβρίου 2021

alphafreepress.gr / PLUS / Πώς να αυξήσω τον μεταβολισμό μου: Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο
PLUS

Πώς να αυξήσω τον μεταβολισμό μου: Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο

Πώς να αυξήσω τον μεταβολισμό μου: Δοκίμασε μερικούς φυσικούς τρόπους για να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου.

Ένας μεταβολισμός που σέρνεται -συχνό φαινόμενο για πολλές από εμάς- μπορεί να κάνει πολύ δύσκολη την προσπάθεια να χάσεις βάρος και εξαιρετικά εύκολο το να πάρεις κιλά χωρίς να το καταλάβεις. Παράλληλα, ο αργός μεταβολισμός μπορεί να σε κάνει να κουράζεσαι εύκολα. Δοκίμασε μερικούς φυσικούς τρόπους για να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου:

Έντονη άσκηση νωρίς το πρωί

Μία έντονη άσκηση για μικρό χρονικό διάστημα όταν σηκωθείς από το κρεβάτι μπορεί να κάνει θαύματα στο μεταβολισμό σου. Ο γνωστός Αμερικανός γιατρός Dr Oz δε είναι από τους πιστούς οπαδούς αυτής της μεθόδου και τη συστήνει ανεπιφύλακτα. Και το καλύτερο; Χρειάζονται μόλις 5 λεπτά έντονης άσκησης για αποτελέσματα που θα διαρκέσουν! Το είδος της άσκησης δεν έχει σημασία: μπορεί να είναι τρέξιμο, πηδηματάκια, ροκανίσματα, ελλειπτικό, ανέβασμα σκάλας. Αρκεί να ανέβει ο καρδιακός παλμός για 5 λεπτά και μετά μπορείς να χαλαρώσεις.

Τα καυτερά τρόφιμα

Τα καυτερά μπαχαρικά, όπως το κάρι, το πιπέρι καγιέν, το μαύρο πιπέρι, το κύμινο, μπορούν αν βοηθήσουν το σώμα σου να επιταχύνει το μεταβολισμό του. Υπάρχουν όμως και άλλα “καυτερά”, που δεν θα τα σκεφτόσουν ποτέ, αλλά θα δημιουργήσουν ακριβώς την ίδια αντίδραση για το σώμα σου. Η κανέλλα, το κάρδαμο, το τζίντζερ, το μοσχοκάρυδο είναι ιδανικές επιλογές να προσθέσεις στο φαγητό.

woman in white tank top and white leggings bending her body
Πιες πολύ νερο

Το νερό λειτουργεί “μαγικά” στο σώμα σου, επιταχύνοντας το μεταβολισμό σου χωρίς κόπο, απλώς επειδή η μεταβολική διαδικασία χρειάζεται νερό για καύσιμο.

Υγιής θυρεοειδής

Για να λειτουργήσει σωστά, ο θυρεοειδής χρειάζεται σελήνιο, ψευδάργυρο, χαλκό, και ιώδιο. Αν δες παίρνεις αρκετά από αυτά τα μεταλλικά στοιχεία από τη διατροφή σου, φρόντισε να τρως περισσότερα θαλασσινά και ξηρούς καρπούς.

Η σημασία του πρωινού

Το να ξεχνάς το πρωινό είναι από τα χειρότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις για το μεταβολισμό σου. Ένα υγιεινό πρωινό πρέπει να περιλαμβάνει μία καλή πρωτεΐνη, όπως αυγά, αλλά και φρούτα γεμάτα αντιοξειδωτικά, όπως τα μούρα.

low angle photography of woman in blue brassiere and blue bottoms
Μην τρως πολύ αργά

Οι περισσότεροι Έλληνες τρώμε πολύ περισσότερο στο βραδινό φαγητό αντί για το πρωινό, ενώ έχουμε και την τάση να τσιμπολογάμε πριν πέσουμε για ύπνο. Αυτό είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που πρέπει να κάνεις για να επιταχύνεις το μεταβολισμό σου. Προσπάθησε να τρως πιο πολύ νωρίς μέσα στη μέρα και λιγότερο το βράδυ.

Χτίσε μυς

Τα βάρη δεν είναι μόνο για τους άντρες. Το χτίσιμο μυϊκής μάζας θα πρέπει να είναι μέρος κάθε προγράμματος προπόνησης. Και δεν χρειάζεται να πας γυμναστήριο για αυτό. Τα βαράκια στο σπίτι ή οποιοδήποτε λάστιχο μπορεί να σε βοηθήσει να κάνεις προπόνηση με αντιστάσεις για αύξηση της μυϊκής σου μάζας.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις