alphafreepress.gr / PLUS / Kαλλίγραμμα πόδια Μπιγιονσέ: Απόκτησέ τα τώρα
PLUS

Kαλλίγραμμα πόδια Μπιγιονσέ: Απόκτησέ τα τώρα

Καλλίγραμμα πόδια Μπιγιονσέ: Ο προπονητής των σταρ αποκαλύπτει τις 4 ασκήσεις που κάνει η Μπιγιονσέ για να γυμνάσει τα πόδια της, τις οποίες μπορούμε να κάνουμε και εμείς στο σπίτι.

Καλλίγραμμα πόδια Μπιγιονσέ: Τα καλλίγραμμα πόδια και φυσικά οι άψογοι γλουτοί της μεγάλης σταρ, είναι κάποια από τα δυνατά σημεία της. Γιατί να μην μπορείς να τα αποκτήσεις και εσύ; Οι σταρ δεν είναι τίποτα περισσότερο από απλοί άνθρωποι που έχουν την τύχη να τους απαρτίζουν άτομα που χτίζουν την καριέρα και το σώμα τους. Με λίγη προσπάθεια, συνέπεια αλλά και καλή διατροφή, μπορείς και εσύ να τα καταφέρεις. Δε σου λέμε βρε αδερφέ να ξημερωβραδιάζεσαι στα γυμναστήρια, αλλά η καλή φυσική κατάσταση δεν έβλαψε ποτέ κανέναν!

Για να επανέλθουμε στην μεγάλη ντίβα λοιπόν και τα καλλίγραμμα πόδια της,  άνθρωπος που ευθύνεται για το αποτελεσματικό πρόγραμμα γυμναστικής της σταρ στο οποίο και οφείλεται το καλογυμνασμένο της σώμα είναι ο γυμναστής Μάρκο Μποργκές. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το βιβλίο «Η επανάσταση των 22 ημερών: Οι τέσσερις κινήσεις για να μεταμορφώσετε το σώμα σας για μία ζωή». Στο βιβλίο αποκαλύπτει τις 4 ασκήσεις που κάνει η Μπιγιονσέ για να γυμνάσει τα πόδια της και τις οποίες μπορούμε να κάνουμε και εμείς. Αφήστε λοιπόν τις δικαιολογίες και καθίστε κάτω για μάθημα!

Kαλλίγραμμα πόδια Μπιγιονσέ: Οι ασκήσεις που πρέπει να ακολουθήσεις

Καθίσματα (σετ των 10). Η απλή αυτή άσκηση, αποδεικνύεται θαυματουργή. Εκτός του ότι ενεργοποιεί τους τετρακέφαλους, δουλεύει επίσης τους γλουτούς και τους τένοντες. Τα βαθιά καθίσματα είναι ιδανική επιλογή αρκεί να προσέχετε τη στάση του σώματος για να αποφύγετε ενδεχόμενους τραυματισμούς. Πλιέ (σετ των 10). Η κλασσική αυτή κίνηση του μπαλέτου είναι ένας συνδυασμός καθίσματος και μίας χορευτικής κίνησης κάνοντας την ιδιαίτερα αποτελεσματική σας άσκηση για την εκγύμναση των τενόντων, των τετρακέφαλων και των γλουτών, χαρίζοντάς σας πόδια χορεύτριας. Προβολές (σετ των 8). Και αυτή η άσκηση, όπως και τα καθίσματα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να γυμνάσετε τα πόδια σας. Παρόλα αυτά χρειάζεται προσοχή κατά την εκτέλεση, το σώμα πρέπει να είναι απόλυτα ίσιο προκειμένου να μην τραυματίσετε τη μέση σας.

Γέφυρα (σετ των 5). Κάνοντας γέφυρα και κρατώντας το σώμα τη στάση αυτή για τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα τη φορά, θα καταφέρετε να γυμνάσετε άψογα τους τένοντες στο πίσω μέρος του ποδιού, τους γοφούς αλλά και τους γλουτούς σας. Σύμφωνα με τον Μποργκές, η Μπιγιονσέ κάνει καθημερινά 10 επαναλήψεις από κάθε σετ ασκήσεων ενώ για τους αρχάριους προτείνει 2 με 3 επαναλήψεις από κάθε σετ. Οι ασκήσεις για τα πόδια πρέπει να γίνονται το πολύ δύο φορές την εβδομάδα με αρκετές μέρες απόσταση η μία φορά από την άλλη διότι η υπερβολική τους άσκηση μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμό στα γόνατα και μη αναστρέψιμη ζημιά στα πόδια.

Δείτε ακόμη

5 Ατάκες για γυναίκες που θα σε απογειώσουν ερωτικά
7 τροφές που λιώνουν το λίπος και κάνουν την κοιλίτσα παρελθόν
Τι πρέπει να κάνεις αμέσως μετά την γυμναστική