alphafreepress.gr / LIFESTYLE / Νέα εποχή για τη μόδα: Μεγάλοι οίκοι κόβουν δεσμους με την Κίνα
LIFESTYLE

Νέα εποχή για τη μόδα: Μεγάλοι οίκοι κόβουν δεσμους με την Κίνα

Νέα εποχή για τη μόδα: H διεθνής μόδα πιο συνειδητοποιημένη από ποτέ, είναι έτοιμη να αλλάξει σελίδα αφήνοντας πίσω τις παλιές «κακές» της συνήθειες.

Νέα εποχή για τη μόδα: Τέλος οι κεκλεισμένων των θυρών επιδείξεις, τα μεταχειρισμένα ρούχα και οι live streaming εβδομάδες μόδας. Οι οίκοι σκέπτονται σοβαρά να επιστρέψουν τις μονάδες τους στην Ευρώπη. H διεθνής μόδα πιο συνειδητοποιημένη από ποτέ. Έτοιμη να αλλάξει σελίδα, αφήνοντας πίσω τις παλιές «κακές» της συνήθειες. Οι σχεδιαστές και τα team τους έχουν αντιληφθεί ότι οι εποχές της υπερβολής έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Την ιδέα της αλλαγής και της μετάβασης στην νέα εποχή, έδωσε πρώτος ο Ιταλός σταρ της μόδας Τζόρτζιο Αρμάνι. Ο Αρμάνι απέδειξε ότι η επιτυχία του μόνο τυχαία δεν είναι. Ο ίδιος διαθέτει τα γρήγορα αντανακλαστικά του πρωτοπόρου στον χώρο του. «Η πολυτελής μόδα δεν μπορεί και δεν πρέπει να προσφέρεται για γρήγορη κατανάλωση. Δεν μπορεί ένα κοστούμι ή ένα σακάκι μου να κάθεται 3 εβδομάδες στο κατάστημα και μετά να θεωρείται ήδη ξεπερασμένο» γράφει ο Αρμάνι στην ανοιχτή επιστολή που δημοσιεύτηκε στον ιταλικό Tύπο, την επόμενη από το λύγισμα της Ιταλίας, λόγω πανδημίας.

«Ποιος αγοράζει ένα ρούχο για να το κρατάει στην ντουλάπα μέχρι να έρθει η επόμενη σεζόν; Κανένας, ή ελάχιστοι, πιστεύω. Αυτό το σκεπτικό, που επιβάλλεται από τα πολυκαταστήματα, είναι λάθος και πρέπει να αλλάξει» συμπληρώνει. Υπογραμμίζει επίσης, ότι η καλοκαιρινή συλλογή του θα μείνει φέτος στα καταστήματα ως τον Σεπτέμβρη, πράγμα ασυνήθιστο. Αυτή η κρίση είναι μια ευκαιρία να επιστρέψουμε στην αυθεντικότητα. Αρκετά με τη μόδα ως μάρκετινγκ. Αρκετά με τα cruise shows σε τοποθεσίες ανά τον κόσμο. Τις μεγαλοπρεπείς επιδείξεις που σήμερα μοιάζουν ελαφρώς ανάρμοστες. Υπήρξε τεράστια σπατάλη χρημάτων χωρίς νόημα», είπε δίνοντας το στίγμα των επόμενων κινήσεών του.

Νέα εποχή για τη μόδα: Ακολουθούν Prada, Versace

Η ιδέα του Αρμάνι για λιγότερες επιδείξεις τον χρόνο έγιναν αμέσως αποδεκτές και από άλλα μεγάλα brands όπως η Prada αλλά και ο Versace. Η ίδια η Nτονατέλα Βερσάτσε μάλιστα υποστήριξε ότι μέχρι τώρα η μόδα ζούσε για το τώρα και το εφήμερο. Σπαταλιόντουσαν αλόγιστα χρήματα για υπερβολικά shows και οι σχεδιαστές είχαν μόνιμα το άγχος του εντυπωσιασμού προκειμένου να παρασύρουν το κοινό στην αλόγιστη κατανάλωση. Ο κορωνοϊός βάζει μυαλό και φρένο στην διεθνή μόδα. Τα μεγαλύτερα brand σε Ιταλία και Παρίσι συναινούν ώστε να υπάρχουν μόνο δύο επιδείξεις τον χρόνο, Φθινόπωρο- χειμώνας και Ανοιξη –καλοκαίρι, και μάλιστα με πολύ λιγότερα ρούχα σε κάθε επίδειξη. Dior, Balenciaga και Chanel, υιοθετούν την άποψη την οποία τα σχεδιαστικά team τους αυτή την στιγμή επεξεργάζονται.

Στροφή επέρχεται και στις εβδομάδες μόδας. Τα ευρωπαϊκά συνδικάτα μόδας, διατείνονται, ότι για λόγους προστασίας τόσο η εβδομάδα μόδας σε Λονδίνο, Παρίσι, Νέα Υόρκη και Μιλάνο θα γίνονται live streaming, πράγμα που σημαίνει ότι θα πραγματοποιούνται κεκλεισμένων των θυρών, μόνο με σχεδιαστές και μοντέλα, ενώ το κοινό θα παρακολουθεί και θα συμμετέχει διαδικτυακά. Τα μοντέλα θα είναι λιγότερα, τα ρούχα πολύ λιγότερα και το κόστος της παραγωγής σαφώς πολύ πιο οικονομικό.

Εβδομάδα Μόδας Παρίσι: Είναι η σημαντικότερη στιγμή για κάθε fashionista

Δείτε ακόμα

Αυτή είναι η πιο ωραία φωτο που τράβηξε ποτέ ο Χριστόπουλος
Ποσειδώνας Γιαννόπουλος: «Θα μου ήταν πολύ εύκολο να κάνω ένα παιδί – Έχω υπάρξει και bi»
Ένα από τα πιο ωραία και fit ζευγάρια: Μαρακάκης – Θωμοπούλου πάνε βόλτα τη μπέμπα