Αθήνα

°C

Σάββατο

18

Σεπτεμβρίου 2021

alphafreepress.gr / ΥΓΕΙΑ / Ιώσεις, η “μάστιγα” της εποχής – Ποιες τροφές να αποφύγεις για γρήγορη ανάρρωση
ΥΓΕΙΑ

Ιώσεις, η “μάστιγα” της εποχής – Ποιες τροφές να αποφύγεις για γρήγορη ανάρρωση

Διανύουμε μια περίοδο κατά την οποία οι ιώσεις βρίσκονται σε έξαρση. Λίγο το κρύο, λίγο η πολυκοσμία και η καθημερινή κούραση, τα μικρόβια βρίσκουν «χώρο» να αναπτυχθούν παντού. Ταυτόχρονα, η κακή ψυχολογία και η κακή διατροφή καθημερινά πλήττει το ανοσοποιητικό σύστημα. Γι’ αυτό, και όσο ο καιρός χειροτερεύει είναι σημαντικό να θωρακίζουμε τον οργανισμό μας […]

ίωση-ανάρρωση-τροφές

Διανύουμε μια περίοδο κατά την οποία οι ιώσεις βρίσκονται σε έξαρση.

Λίγο το κρύο, λίγο η πολυκοσμία και η καθημερινή κούραση, τα μικρόβια βρίσκουν «χώρο» να αναπτυχθούν παντού.

Ταυτόχρονα, η κακή ψυχολογία και η κακή διατροφή καθημερινά πλήττει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Γι’ αυτό, και όσο ο καιρός χειροτερεύει είναι σημαντικό να θωρακίζουμε τον οργανισμό μας απέναντι σε ανεπιθύμητους «εισβολείς».

Αν δεν προλάβουμε, είναι και πάλι σημαντικό να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας προκειμένου να αναρρώσουμε πιο γρήγορα.

Η σωστή διατροφή είναι το «κλειδί» στην ταχεία ανάρρωση.

Ακόμη σημαντικότερη είναι όμως η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού, ιδίως αν έχουμε πυρετό.

Η απώλεια της όρεξης αποτελεί όμως σύνηθες φαινόμενο σε περίπτωση κρυολογήματος ή γρίπης.

Οι ειδικοί λένε ότι δεν πρέπει να πιέζουμε τον εαυτό μας να φάει, αν δεν το επιθυμεί.

Ο ασθενής δεν πρέπει να τρώει με το ζόρι.

Αν είσαι σε αυτή τη «φάση» δες ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις .

  1. Γλυκά και ό,τι έχει ζάχαρη

Νομίζεις ότι η ζάχαρη θα σε τονώσει, όμως στην πραγματικότητα θα επιδεινώσει τις φλεγμονές που έχουν αναπτυχθεί λόγω της ίωσης.

Αυτόματα, θα δυσκολέψει το ανοσοποιητικό σου να κάνει τη «δουλειά» του.

  1. Αλκοόλ

Η κατανάλωση αλκοόλ θα ενισχύσει την αφυδάτωση που προκαλείται στον οργανισμό σου από την ίωση

  1. Καφές

Ο καφές λόγω της καφεΐνης που περιέχει μπορεί να αφυδατώσει τον οργανισμό και εσύ έχεις ανάγκη να τον ενυδατώσεις.

  1. Όξινες τροφές, όπως πορτοκάλια

Αν έχεις πόνο στο στομάχι καλό είναι να αποφεύγεις τα εσπεριδοειδή.

Το όξινο pH που περιέχουν ερεθίζει το τοίχωμα του στομάχου και θα κάνει την κατάσταση χειρότερη.

 

  1. Σούπα σε κονσέρβα

Μερικά κονσερβοποιημένα τρόφιμα μπορεί να έχουν πολύ αλάτι, ζάχαρη και συντηρητικά και όταν είσαι άρρωστος πρέπει να τα αποφεύγεις.

  1. Αλατισμένα κρακεράκια

Για τον ίδιο λόγο με τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα.

  1. Junk food

Και γενικώς τα έτοιμα γεύματα, γεμάτα ανθυγιεινά συστατικά, αλάτι και συντηρητικά

  1. Παραψημένο ψωμί του τοστ

Ιδίως αν έχεις βήχα καθώς το παραψημένο ψωμί θα χειροτερέψει τον λαιμό σου και τον ερεθίσει.

  1. Ενεργειακά ροφήματα

Τα ενεργειακά ποτά λόγω της καφεΐνης που περιέχουν μπορεί να αφυδατώσουν τον οργανισμό.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις