alphafreepress.gr / ΥΓΕΙΑ / Ο ύπνος μπορεί να είναι λαχείο στη ζωή σας
ΥΓΕΙΑ

Ο ύπνος μπορεί να είναι λαχείο στη ζωή σας

ύπνος

Ο ύπνος, στη ζωή μας, παίζει το πιο σημαντικό παράγοντα στην ζωή μας για αυτό και θα πρέπει να είναι πάντα ήρεμος και ποιοτικός. Οι ειδικοί συνιστούν να απολαμβάνουμε τουλάχιστον επτά ώρες ύπνου κάθε βράδυ.

Βέβαια ορισμένοι άνθρωποι καταφέρνουν να είναι λειτουργικοί και παραγωγικοί με λιγότερο ύπνο, αυτό δεν ισχύει για τους περισσότερους από εμάς.

Το γεγονός, ότι ο ύπνος μας μπορεί να είναι καλός, κάθε βράδυ, μοιάζει λες και έχετε κερδίσει τον πρώτο αριθμό του λαχείου.

Επιστημονική Βρετανική έρευνα, ανέλυσε τις συνήθειες του ύπνου 300,000 ενηλίκων στην διάρκεια 4 χρόνων. Στην συνέχεια, τους ζήτησαν να συμπληρώσουν το  γενικό ερωτηματολόγιο για την υγεία τους για να εκτιμηθεί, με αυτό το τρόπο,  η ψυχική υγεία του πληθυσμού.

Διαβάστε ακόμα:

Ο ύπνος δεν «πάει» με αυτά τα επαγγελμάτα

Οι ερευνητές βρήκαν, βάση το σκορ του ερωτηματολογίου που είχαν από το ερωτηματολόγιο, ο καλός ύπνος βοηθάει στη βελτίωση της υγείας και κυρίως της ψυχικής και της πνευματικής υγείας.

Στο τέστ φάνηκε, ακόμη, πως η βελτίωση του ύπνου επιδρά στους συμμετέχοντες όσο θετικά επιδρά και η γνωσιακή ψυχοθεραπεία όταν γίνεται για 8 εβδομάδες. Συγκεκριμένα, λοιπόν, δεν είχε σημασία μόνο η ποσότητα αλλά και η ποιότητα του ύπνου.

Διαβάστε ακόμα:

Κακός για την υγεία ο ύπνος, όταν είμαστε θυμωμένοι

Τέλος, οι ερευνητές διαπίστωσαν πως η βελτίωση της ποιότητας αλλά και της ποσότητας ύπνου των ανθρώπων, χωρίς την χρήση ειδικών ηρεμηστικών φαρμάκων, είναι ο καλύτερος τρόπος να βελτιωθεί η δημόσια υγεία.

Ήταν και είναι γνωστό εδώ πολλά χρόνια, ότι η αϋπνία σχετίζεται άμεσα με τα προβλήματα της διάθεσης μας, το άγχος μας αλλά και την κατάθλιψη ακόμα.

ύπνος

Μην ξεχνάτε λοιπόν, ότι ο σωστός και ποιοτικός ύπνος έχει μεγαλύτερα οφέλη για τον οργανισμό σου απ’ότι θα μπορούσες ποτέ να φανταστείς!

Όπως είχε αναφέρει και Γάλλος συγγραφέας Λουί-Φερντινάν Σελίν, “Ποτέ μην πιστεύεις στη δυστυχία ενός ανθρώπου. Ρώτα τον αν μπορεί να κοιμηθεί. Αν η απάντηση είναι «ναι», τότε όλα είναι εντάξει. Αυτό φτάνει”.