Αθήνα

°C

kairos icon

Παρασκευή

26

Απριλίου 2024

alphafreepress.gr / ΚΟΣΜΟΣ / Τέλειο! Το σήμα κατατεθέν πασίγνωστης εταιρείας ρούχων, αλλάζει για καλό σκοπό (vid)
ΚΟΣΜΟΣ

Τέλειο! Το σήμα κατατεθέν πασίγνωστης εταιρείας ρούχων, αλλάζει για καλό σκοπό (vid)

Από την εποχή που ο René Lacoste, ο διάσημος σχεδιαστής και εξαίσιος τενίστας, αποφάσισε να λανσάρει το πόλο μπλουζάκι για μεγαλύτερη άνεση στις κινήσεις του τένις, ο κροκόδειλος (παρατσούκλι που του είχαν δώσει οι φίλαθλοι επειδή ήταν ταχύτατος ακριβής και επίμονος), βρισκόταν σε κάθε μπλουζάκι της Lacoste. Πρόσφατα ωστόσο, η Lacoste αποφάσισε να προωθήσει μία […]

Από την εποχή που ο René Lacoste, ο διάσημος σχεδιαστής και εξαίσιος τενίστας, αποφάσισε να λανσάρει το πόλο μπλουζάκι για μεγαλύτερη άνεση στις κινήσεις του τένις, ο κροκόδειλος (παρατσούκλι που του είχαν δώσει οι φίλαθλοι επειδή ήταν ταχύτατος ακριβής και επίμονος), βρισκόταν σε κάθε μπλουζάκι της Lacoste.

Πρόσφατα ωστόσο, η Lacoste αποφάσισε να προωθήσει μία νέα σειρά περιορισμένης έκδοσης με δέκα υπό εξαφάνιση είδη του ζωικού βασιλείου, όπως ο τίγρης της Σουμάτρα, ο παπαγάλος Κακάπο και ο ρινόκερος της Καλιφόρνια.

Η καμπάνια της Lacoste είναι μέρος του προγράμματος της Διεθνούς Ένωσης για την Διατήρηση της Φύσης «IUCN», με τίτλο: «Σώστε το είδος μας».

Ο αριθμός παραγωγής της κάθε μπλούζας θα αντιστοιχεί στον αριθμό του πληθυσμού των σπάνιων ζώων που απομένουν στη φύση, σύμφωνα με της εκτιμήσεις των ειδικών της διεθνούς ένωσης.

Η καμπάνια της Lacoste ενθαρρύνει τους πελάτες της να συμμετέχουν στον αγώνα κατά της εξαφάνισης των σπάνιων ειδών, αγοράζοντας τις μπλούζες μέσω του e-shop. Η τιμή κάθε μπλούζας είναι 150 ευρώ.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις