Αθήνα

°C

kairos icon

Κυριακή

28

Απριλίου 2024

alphafreepress.gr / ΚΟΣΜΟΣ / Adidas μαγιό 2023: Σάλος με τη διαφήμιση με μοντέλα άνδρες
ΚΟΣΜΟΣ

Adidas μαγιό 2023: Σάλος με τη διαφήμιση με μοντέλα άνδρες

Adidas μαγιό 2023:

Με τη νέα διαφημιστική εκστρατεία της, η Adidas έκανε τη διαφορά. Παρουσιάζοντας τη σειρά της Pride collection 2023 τόνισε ότι είναι “εμπνευσμένη από ένα ερωτικό γράμμα που έγραψε ο (σ.σ. queer Νοτιοαφρικανός designer) Rich Mnisi στον νεότερο εαυτό του”, χρησιμεύοντας ως “μια κραυγή για ενεργό συμμαχία για την ενδυνάμωση και την υπεράσπιση της κοινότητας LGBTQIA+”. Τίτλος της καμπάνιας είναι “Let Love be your Legacy” – “Άσε την Αγάπη να γίνει η Κληρονομιά σου”.

Στα κοινωνικά δίκτυα ωστόσο, η υποδοχή της καμπάνιας δεν ήταν από όλους θετική. Βλέπουμε μοντέλο να φορά γυναικείο πολύχρωμο μαγιό. Πρόκειται για το σχέδιο Pride Swimsuit, που στην Αμερική πωλείται προς 70 δολάρια. Το μοντέλο μοιάζει να είναι άνδρας, ενώ όπως παρατήρησαν χρήστες των κοινωνικών δικτύων είχε μια αξιοσημείωτη διόγκωση στην περιοχή του καβάλου. Ένα συνοδευτικό βίντεο στον ιστότοπο της Adidas δείχνει το μοντέλο να ξαπλώνει, με την κάμερα σε ένα σημείο να κάνει ζουμ για να αποκαλύψει ένα κομμάτι τρίχας στο στήθος που υψώνεται πάνω από το λαιμόκοψη. Δεν ήταν σαφές εάν το μοντέλο προσδιορίζεται ως άνδρας ή είναι τρανς.

https://twitter.com/OliLondonTV/status/1658864997621981188?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1658864997621981188%7Ctwgr%5Eceaf459553b13285c466ac3f9f00ab219bfbc860%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.protothema.gr%2Fworld%2Farticle%2F1372367%2Fadidas-salos-me-ti-diafimisi-ton-gunaikeion-magio-me-modela-andres%2F

“Γυναικεία μαγιό φορεμένα από άντρες”

Ένας απο τους πρώτους που άρχισε τον πόλεμο είναι ο Oli London, ένας ακτιβιστής των social media και συγγραφέας κατά της θεωρίας των φύλων, ανέβασε στο Twitter τα στιγμιότυπα από τον ιστότοπο της Adidas το πρωί της Τετάρτης με τη λεζάντα: “Η νέα σειρά γυναικείων μαγιό της Adidas με πρότυπο… άντρες”. Μέχρι το απόγευμα, περισσότεροι από 1,1 εκατομμύριο χρήστες του Twitter είδαν το tweet – πολλοί από τους οποίους έσπευσαν να καταδικάσουν την εταιρεία αθλητικών ειδών ότι ασπάζεται το ρεύμα της “woke” κουλτούρας που σημαίνει την επαγρύπνηση εναντίον φυλετικών προκαταλήψεων και διακρίσεων.

Η διαφημιστική καμπάνια λανσαρίστηκε ενόψει του μήνα Pride, του μήνα Υπερηφάνειας που τιμάται κάθε χρόνο τον Ιούνιο, ως “μια γιορτή της αυτοέκφρασης, της φαντασίας και της ακλόνητης πεποίθησης ότι η αγάπη ενώνει”, σύμφωνα με την Adidas. Ο Richi Mnisi θεωρείται ένας από τους καλύτερους νέους σχεδιαστές, κατάγεται από τη Νότια Αφρική, έχει κάνει πολύ υψηλού επιπέδου σπουδές στο Λονδίνο και είναι μέλος της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας. Στη δουλειά του ενσωματώνει στοιχεία της αφρικανικής κουλτούρας του σε μια προσπάθεια να περάσει μηνύματα αλληλεγγύης και αποδοχής.

https://twitter.com/June_Can_Do_It/status/1658867601026457606?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1658867601026457606%7Ctwgr%5Eceaf459553b13285c466ac3f9f00ab219bfbc860%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.protothema.gr%2Fworld%2Farticle%2F1372367%2Fadidas-salos-me-ti-diafimisi-ton-gunaikeion-magio-me-modela-andres%2F

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις