Αθήνα

°C

kairos icon

Δευτέρα

06

Μαΐου 2024

alphafreepress.gr / ΠΟΛΙΤΙΚΗ / Ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο σε όλο το Δημόσιο: Νέο χτύπημα στη γραφειοκρατία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο σε όλο το Δημόσιο: Νέο χτύπημα στη γραφειοκρατία

Ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο σε όλο το Δημόσιο: «Έχουμε πολλές εκκρεμότητες στην ψηφιακή διακυβέρνηση»

«Έχουμε ψηφιοποιήσει 1.530 υπηρεσίες στο gov.gr και συνολικά έχουμε μετρήσει ότι υπάρχουν 5.500» δήλωσε το πρωί της Τετάρτης ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης. Προσέθεσε δε ότι έχουν ήδη δημοπρατηθεί μεγάλα έργα ψηφιοποίησης, όπως του ΕΦΚΑ, των νοσοκομείων και της πολεοδομίας, τα οποία θα έχουν σύντομα ανάδοχο και σε βάθος τετραετίας θα έχουν ολοκληρώσει το έργο τους, παρουσιάζοντάς μας ένα τελείως διαφορετικός κράτος.

Ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο σε όλο το Δημόσιο ανακοίνωσε ο Κυρ. Πιερρακάκης

Επίσης, μιλώντας στο ραδιόφωνο του Σκάι, ο υπουργός αποκάλυψε ότι ένα έργο που δημοπρατείται και σύντομα θα είναι έτοιμο, είναι αυτό του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου για όλο το Δημόσιο. Σε αυτό το τηλεφωνικό κέντρο θα καλούν οι πολίτες για όλες της διεργασίες του δημοσίου τομέα και την κάθε περίπτωση θα χρεώνεται αποκλειστικά ένας υπάλληλος.

«Έχουμε πολλές εκκρεμότητες στην ψηφιακή διακυβέρνηση»

Ο κ. Πιερρακάκης επεσήμανε ότι «με το ατύχημα στα Τέμπη διαπιστώνουμε ότι κομμάτια της πολιτείας δεν έχουν φτάσει εκεί που πρέπει στον 21ο αιώνα» και προσέθεσε ότι «έχουμε πολλές εκκρεμότητες στην ψηφιακή διακυβέρνηση που στόχος μας είναι να τις ολοκληρώσουμε την επόμενη τετραετία, αφού για πρώτη φορά έχουμε μετρήσει ποιες είναι οι εκκρεμότητες». Ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι «όλα αυτά που γίνονται, γίνονται επειδή υπάρχει η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης».

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις