Αθήνα

°C

kairos icon

Τετάρτη

08

Δεκεμβρίου 2021

alphafreepress.gr / PLUS / Πώς θα τρέχω περισσότερο: Tips για αντοχή
PLUS

Πώς θα τρέχω περισσότερο: Tips για αντοχή

Πώς θα τρέχω περισσότερο: Τα μυστικά για μεγαλύτερη αντοχή

Η βελτίωση της αντοχής στο τρέξιμο δεν είναι εύκολη υπόθεση. Είτε πρόκειται για τρέξιμο στο διάδρομο είτε στο δρόμο, χρειάζεται μεθοδικότητα, επιμονή και υπομονή.

Παρακάτω ακολουθούν κάποιες μικρές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε σταδιακά την αντοχή σας.

Τρέξτε με αργό και σταθερό ρυθμό

Είναι πολύ σημαντικό να ρυθμίζετε τον ρυθμό του τρεξίματός σας. Μην τρέχετε χωρίς λόγο. Νιώστε άνετα και βρείτε το δικό σας ρυθμό, όποιος κι αν είναι αυτός.

Αυξήστε σταδιακά τις αποστάσεις που τρέχετε

Αν έχετε ξεκινήσει το τρέξιμο λίγο καιρό δεν χρειάζεται να επιλέγετε μεγάλες αποστάσεις. Προτιμήστε μικρές και αυξήστε τις σταδιακά. Έτσι, θα αποφύγετε τραυματισμούς από υπερκόπωση. Επίσης, μπορείτε να σπάτε τις αποστάσεις για να σας φαίνονται μικρότερες.

Μην υποτιμάτε το περπάτημα

Ναι, να τρέχετε αλλά μην λέτε «όχι» στο περπάτημα. Όταν καταλαβαίνετε ότι έχετε κουραστεί σταματήστε το τρέξιμο και περπατήστε. Ο οργανισμός σας θα συνεχίσει να βρίσκεται σε εγρήγορση ενώ παράλληλα οι μύες σας θα ξεκουραστούν.

Επιλέξτε συνδυαστικές κινήσεις

Μην μένετε μόνο στο τρέξιμο. Προσθέστε στο «μενού» squat, έλξεις στο μονόζυγο, pushups, που βοηθούν στην αύξηση της αντοχής.

Ξεφύγετε από τη ρουτίνα

Το σώμα συνηθίζει εύκολα μια μορφή προπόνησης μετά από 10 μέρες. Οπότε καλό θα ήταν να επιλέγετε και κάποια άλλη δραστηριότητα. Μπορείτε να προτιμήστε τον χορό ή το ποδήλατο. Θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τους μύες σας με διαφορετικούς τρόπους έτσι ώστε να μην συνηθίσουν.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις