alphafreepress.gr / PLUS / Πώς να αδυνατίσω γρήγορα: Το περπάτημα και τα οφέλη του
PLUS

Πώς να αδυνατίσω γρήγορα: Το περπάτημα και τα οφέλη του

Πώς να αδυνατίσω γρήγορα: Οι βασικοί μύες που ενεργοποιούνται στο περπάτημα είναι ο τετρακέφαλος, οι οπίσθιοι μηριαίοι, οι γλουτιαίοι, οι προσαγωγοί και οι γαστροκνήμιοι.

Πώς να αδυνατίσω γρήγοραΠρόκειται για την πιο απλή μορφή άσκησης που μπορεί να κάνει ο καθένας από εμάς και να δει σημαντικά οφέλη τόσο στο σωματικό του βάρος όσο και στην υγεία του. Ο λόγος φυσικά για το περπάτημα το οποίο είναι η πιο απλή μορφή ήπιας φυσικής δραστηριότητας που μπορεί να εκτελεστεί από όλες τις ηλικίες και ανθρώπους κάθε επιπέδου φυσικής κατάστασης. Αποτελεί πολύτιμο εργαλείο απώλειας βάρους για όσους θέλουν να χάσουν βάρος. Ωστόσο, δεν πρέπει να γίνεται… χαλαρά, αλλά με ζωηρό ρυθμό για τουλάχιστον μισή ώρα την ημέρα.

Το περπάτημα με μέτριο ρυθμό είναι ευεργετικό για την καρδιά, όπως αποκαλύπτει και πρόσφατη έρευνα από το πανεπιστήμιο Χάρβαρντ σύμφωνα με την οποία το περπάτημα σε μέτριο ρυθμό (4,5 χλμ/ώρα) για 30′ την ημέρα συσχετίστηκε με μείωση κατά 40% του καρδιαγγειακού κινδύνου για τις γυναίκες. Οι βασικοί μύες που ενεργοποιούνται στο περπάτημα είναι ο τετρακέφαλος, οι οπίσθιοι μηριαίοι, οι γλουτιαίοι, οι προσαγωγοί και οι γαστροκνήμιοι. Παράλληλα με τα καρδιαγγειακά οφέλη το περπάτημα φαίνεται ότι βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Επίσης ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, συμβάλλει στην πρόληψη και τον έλεγχο του διαβήτη. Ταυτόχρονα καταπολεμά ακόμα και την κατάθλιψη.