alphafreepress.gr / ΥΓΕΙΑ / Πώς να χάσετε θερμίδες στο γραφείο
ΥΓΕΙΑ

Πώς να χάσετε θερμίδες στο γραφείο

Εντάξει μπήκαμε όλοι πάλι στα γραφεία και μάλιστα όχι μόνοι μας. Πήραμε μαζί μας και τα περιττά κιλάκια, που μαζέψαμε από εδώ και από εκεί στις διακοπές μας. Λίγο φαγητό παραπάνω, κανένα έξτρα ποτάκι και έγινε η ζημιά. Τώρα τί γίνεται όμως, που ο Σεπτέμβριος μπήκε και η δουλειά στο γραφείο άρχισε και χτυπάει κόκκινο. Ορίστε, λοιπόν, μερικές μικρές συμβουλές για να μπορείτε πάντα να έχετε μικρές θερμιδικές απώλειες και από τη δουλειά σας.

  • Μην παρκάρετε κοντά στο γραφείο. Όσο πιο μακριά, τόσο πιο πολύ θα περπατήσετε και μάλιστα επί δύο, και όταν πηγαίνετε και όταν φεύγετε.
  • Μικρά διαλλείματα δραστηριότητας. Ανά μία ώρα κάντε ένα μικρό διάλλειμα 5 ή 10 λεπτών, που είναι αρκετό για να κάψετε περισσότερες θερμίδες και να αυξηθεί η ροή του αίματος στο σώμα και τον εγκέφαλο. Τεντωθείτε ή περπατήστε…
  • Μη βάζετε τους υφισταμένους να κάνουν ό,τι μπορείτε να κάνετε εσείς. Πηγαίνετε μόνοι σας στο φωτοτυπικό ή για να πάρετε την εσωτερική αλληλογραφία.
  • Λιγότερο εσωτερικό τηλέφωνο. Πηγαίνετε να μιλήσετε στους συναδέλφους σας στο γραφείο τους.
  • Χρησιμοποιήστε τις σκάλες.
  • Μην ξεχνάτε το πρωινό.
  • Τρώτε υγιεινά σνακς ανά 3 ώρες.
  • Εάν η εταιρεία σας διαθέτει γυμναστήριο (!) μην το σκέπτεστε, ξεκινήστε αμέσως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Πεσμένη λίμπιντο; Φάε μπριζόλες