Με μεγάλη επιτυχία εγκαινιάστηκε ο νέος εκθεσιακός χώρος της Allouche-Benias Gallery στο επιβλητικό Μέγαρο Δεληγιώργη στη γωνία Πινδάρου, Ακαδημίας και Κανάρη, εκεί που μέχρι πρότινος στεγαζόταν η Ταινιόθηκη της Ελλάδας. Δημιούργημα και έμπνευση ενός Γάλλου, του Eric Allouche (Ερίκ Αλούς), και ενός ελληνικής καταγωγής Αμερικανού, του George Benias (Τζορτζ Μπενιάς), ο νέος αυτός χώρος έρχεται […]
Με μεγάλη επιτυχία εγκαινιάστηκε ο νέος εκθεσιακός χώρος της Allouche-Benias Gallery στο επιβλητικό Μέγαρο Δεληγιώργη στη γωνία Πινδάρου, Ακαδημίας και Κανάρη, εκεί που μέχρι πρότινος στεγαζόταν η Ταινιόθηκη της Ελλάδας.
Δημιούργημα και έμπνευση ενός Γάλλου, του Eric Allouche (Ερίκ Αλούς), και ενός ελληνικής καταγωγής Αμερικανού, του George Benias (Τζορτζ Μπενιάς), ο νέος αυτός χώρος έρχεται κατευθείαν από τη Νέα Υόρκη και αισιοδοξεί να ενταχθεί στον πολιτιστικό αθηναϊκό χάρτη κι από εκεί στον διεθνή ξεκινώντας με μια τετραπλή έκθεση Αμερικανών καλλιτεχνών της δεκαετίας του ΄80 και του ΄90.
Διαβάστε ακόμα:
«Το δαχτυλίδι της μάνας» σε σκηνοθεσία Παύλου Παυλίδη
Η έκθεση Allouche Benias Inaugural Show παρουσιάζει τη δουλειά τεσσάρων αμερικανών καλλιτεχνών: Πρόκειται για τους Kenny Scharf, Ross Bleckner, Enoc Perez και Donald Baechler.
Ολοι, πλην του Enoc Perez, ανήκουν στη γενιά του ΄80 και αντιπροσωπεύοντας με τον δικό του τρόπο ο καθένας, τον επαναπροσδιορισμό της ζωγραφικής, έτσι όπως αντικατοπτρίζεται στα όψιμα έργα του A. Warhol και στις αναζητήσεις καλλιτεχνών όπως οι J. M Basquiat, J. Schnabel, K. Haring κ.ά.
Ο Perez εντάσσεται μεν σε μια νεότερη γενιά, με σαφείς επιδράσεις από τους προηγούμενους. Σαν τέσσερις ατομικές εκθέσεις, μοιρασμένες στις αίθουσες και τους δύο ορόφους του κτιρίου, αποβλέπουν σε έναν δημιουργικό διάλογο μεταξύ τους.