alphafreepress.gr / ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ / F. Regola: «Η ZeniΘ έφερε τη νέα εποχή στην ενέργεια στην Ελλάδα»
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

F. Regola: «Η ZeniΘ έφερε τη νέα εποχή στην ενέργεια στην Ελλάδα»

Δηλώνει πως ο εναρμονισμός με την Ευρώπη και οι μεταρρυθμίσεις που γίνονται στην ενεργειακή αγορά «έρχονται μόνο προς όφελος του καταναλωτή, απελευθερώνοντας περαιτέρω τόσο τη λιανική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, όσο και του φυσικού αερίου».

Στη συνέντευξη που παραχώρησε στην Alpha freepress, o γενικός διευθυντής της ZeniΘ κ. Federico Regola αναπτύσσει το όραμά του για την παροχή ολοκληρωμένων ενεργειακών υπηρεσιών στους Έλληνες σε ανταγωνιστικές τιμές.

Βιώνουμε μεγάλες αλλαγές στον ενεργειακό τομέα τους τελευταίους μήνες. Είναι οι αλλαγές αυτές προς όφελος του καταναλωτή και ποιός είναι ο ρόλος της ZeniΘ μέσα σ’ αυτό το τοπίο;

«Είναι αλήθεια ότι η Ελλάδα διέρχεται τις μεγαλύτερες ενεργειακές μεταρρυθμίσεις που έχουν γίνει ποτέ στη χώρα, εναρμονιζόμενη με την ευρωπαϊκή αγορά. Αυτές οι μεταρρυθμίσεις σας διαβεβαιώνω ότι έρχονται μόνο προς όφελος του καταναλωτή, απελευθερώνοντας περαιτέρω τόσο τη λιανική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας, όσο και του φυσικού αερίου, καθώς αποσκοπούν στην ενίσχυση του ανταγωνισμού μεταξύ των παρόχων ενέργειας. Και όπως όλοι γνωρίζουμε, ανταγωνισμός σημαίνει ανταγωνιστικές τιμές, καλύτερες υπηρεσίες και πρόσθετες προσφορές υπηρεσιών και προϊόντων.

Η ZeniΘ δεν έχει αγκαλιάσει μόνο αυτή τη νέα ενεργειακή πραγματικότητα στην Ελλάδα, αλλά κατά κάποιο τρόπο την έφερε στη χώρα. Παρά το γεγονός ότι ήταν ο αποκλειστικός προμηθευτής αερίου στη Θεσσαλονίκη και τη Θεσσαλία 18 χρόνια, λειτουργεί πάντα κάτω από τη φιλοσοφία της προσφοράς ανταγωνιστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας προς τους πελάτες της. Αυτό είναι άλλωστε που την έχει αναδείξει στην Νούμερο 1 εταιρεία σε συνδέσεις φυσικού αερίου στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου, κατά κάποιον τρόπο πάντα περίμενε να ανοίξει τα φτερά της για να αγκαλιάσει ολόκληρη την χώρα -να γίνει πανελλήνια. Αυτή τη φορά προσφέροντας όχι μόνο υπηρεσίες φυσικού αερίου, όπου υπάρχει διαθέσιμο δίκτυο, αλλά και ηλεκτρικό ρεύμα, σε ένα πακέτο. Έτσι, για να απαντήσω στην ερώτησή σας, η ZeniΘ είναι ο πρώτος ολιστικός πάροχος ενέργειας, ο πρώτος με ολοκληρωμένες ενεργειακές υπηρεσίες, με μια 360◦ προσέγγιση στο ενεργειακό της χαρτοφυλάκιο, προς όφελος του καταναλωτή».

Ποιό είναι το όραμά σας, μετά από, όπως είπατε, 18 χρόνια στην Ελλάδα;

«Πράγματι, 18 χρόνια είναι μια ζωή! Αλλά το όραμα δεν σταματά ποτέ, υπάρχουν νέες κορυφές για να κατακτήσουμε, πρώτη από τις οποίες είναι η εμπιστοσύνη των νέων πελατών σε όλη την Ελλάδα. Έχουμε δημιουργήσει ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης με εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες μας στη Θεσσαλονίκη και τη Θεσσαλία, όπως και με τους δήμους, και στόχος μας τώρα είναι να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη όσων βρίσκονται στην Αθήνα και στην υπόλοιπη χώρα.

Όπως ίσως γνωρίζετε και σύμφωνα με την Eurostat για το 2016, ένας στους τρεις Έλληνες δεν είναι οικονομικά σε θέση να εξασφαλίσει επαρκή θέρμανση για το σπίτι του. Αυτό θέτει την Ελλάδα στην τρίτη χειρότερη θέση στην Ευρώπη μετά από τη Λιθουανία και τη Βουλγαρία. Το όραμά μας είναι να το αλλάξουμε αυτό. Μπορούμε να παρέχουμε ολοκληρωμένες ενεργειακές υπηρεσίες στους Έλληνες σε ανταγωνιστικές τιμές. Κατανοούμε τις ανάγκες τους και είμαστε εδώ για να ανακουφίσουμε τον οικογενειακό προϋπολογισμό, όχι μόνο με τα ενεργειακά μας πακέτα αλλά και με πρόσθετες υπηρεσίες. Θέλουμε να γίνουμε ολιστικός πάροχος ενέργειας, η κορυφαία επιλογή τους ως πάροχος συνδυαστικών ή μεμονωμένων προϊόντων ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου – αυτός είναι ο νέος μας στόχος, προς τον οποίο έχουμε κάνει τα πρώτα σημαντικά βήματα».

Μπορείτε να μας πείτε ποιά είναι αυτά τα βήματα;

«Έχουμε ήδη επενδύσει σημαντικά στην online εξυπηρέτηση των πελατών, ανταποκρινόμενοι στην ανάγκη τους για εξοικονόμηση χρόνου και ταχύτητα εξυπηρέτησης. Έτσι, δημιουργήσαμε την πλατφόρμα myzeniΘ, όπου οι πελάτες μπορούν να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους. Αναβαθμίσαμε τη σελίδα μας, www.zenith.gr, με πολλές χρήσιμες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των προσφερόμενων πακέτων και υπηρεσιών μας, με χρήσιμες γραμμές σχετικά με τις υπηρεσίες παροχής ενέργειας και φυσικού αερίου και δημιουργήσαμε προφίλ σε όλες σχεδόν τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων (Facebook, Linkedin, Instagram, Twitter), ώστε να μπορούν να μας βρίσκουν ανά πάσα στιγμή. Αναβαθμίσαμε επίσης πλήρως το τηλεφωνικό μας κέντρο, το οποίο λειτουργεί 6 από τις 7 ημέρες την εβδομάδα και απαντάει στο 18321. Εξακολουθούμε ασφαλώς να δοκιμάζουμε και άλλες νέες καινοτομίες που θα φέρουμε σύντομα.

Πώς προχωρούν τα σχέδια επέκτασής σας;

«Το πρωταρχικό μας σχέδιο επέκτασης αφορά την Αθήνα και το άνοιγμα των γραφείων μας εκεί. Τα σχέδια επέκτασής μας όμως περιλαμβάνουν και πρόσθετες επωφελείς υπηρεσίες που θα ανακοινώνονται σταδιακά. Προς το παρόν ανακοινώσαμε την έναρξη της Κάρτας Υγείας HWB-Zeniθ σε συνεργασία με το ΕΥ CLUB. Η κάρτα παρέχει μια σειρά δωρεάν εξετάσεων σε όλη την οικογένεια, μειώνοντας σημαντικά το κόστος υγείας. Δρώντας συμπληρωματικά του ενεργειακού πακέτου που προσφέρουμε, η δωρεάν κάρτα υγείας για τους παλαιούς και νέους πελάτες μας θα βοηθήσει το ελληνικό νοικοκυριό να κάνει οικονομία και θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής όλων των μελών της οικογένειας».

Ποιός σας υποστηρίζει σε όλα αυτά;

«Η ZeniΘ έχει την υποστήριξη του μετόχου της ENI, ενός παγκόσμιου παίκτη στον τομέα της ενέργειας, η οποία διαχειρίζεται 9 εκατομμύρια πελάτες στην Ευρώπη και η οποία έχει αποδείξει την πίστη της στις προοπτικές της ελληνικής αγοράς, ενώ μας έχει κληροδοτήσει την εμπειρία και την τεχνογνωσία της. Η ΔΕΠΑ, επίσης μέτοχός μας, μας έδωσε πρόσβαση στην ελληνική αγορά ενέργειας σε μια εποικοδομητική συνεργασία. Οι κύριοι υποστηρικτές μας ωστόσο είναι οι πελάτες μας. Εκατοντάδες χιλιάδες στη Θεσσαλονίκη και τη Θεσσαλία και 1.000 περίπου νέοι στην Αττική. Είναι η δική μας πηγή ενέργειας!».