Αθήνα

°C

kairos icon

Παρασκευή

26

Απριλίου 2024

alphafreepress.gr / ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ / Οι κάμερες αποκαλύπτουν πόσο έτρεχε η Πόρσε – Τα τελευταία μέτρα
ΕΛΛΑΔΑ

Οι κάμερες αποκαλύπτουν πόσο έτρεχε η Πόρσε – Τα τελευταία μέτρα

Η υπερβολική ταχύτητα ήταν ένας από τους παράγοντες που διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στο τροχαίο δυστύχημα που σόκαρε ολόκληρη την Ελλάδα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από τις κάμερες της τροχαίας, ο νεαρός οδηγός είχε αναπτύξει πολύ πάνω από τα 250 χιλιόμετρα την ώρα για μεγάλη απόσταση πριν συμβεί το μοιραίο με την Πόρσε στο […]

PORSE

Η υπερβολική ταχύτητα ήταν ένας από τους παράγοντες που διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στο τροχαίο δυστύχημα που σόκαρε ολόκληρη την Ελλάδα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από τις κάμερες της τροχαίας, ο νεαρός οδηγός είχε αναπτύξει πολύ πάνω από τα 250 χιλιόμετρα την ώρα για μεγάλη απόσταση πριν συμβεί το μοιραίο με την Πόρσε στο 83ο χιλιόμετρο της Εθνικής Αθηνών – Λαμίας.

Η Πόρσε μπήκε στο πάρκινγκ με ταχύτητα 257 χιλιομέτρων την ώρα

Αν αναλογιστεί κανείς ότι το μοιραίο αυτοκίνητο εισήλθε στον χώρο του πάρκινγκ με ταχύτητα 257 χιλιομέτρων την ώρα, αυτό σημαίνει, όπως αναλύουν οι ειδικοί, γεγονός ότι η ταχύτητα που είχε αναπτύξει νωρίτερα ήταν κατά τουλάχιστον 30 χιλιόμετρα την ώρα μεγαλύτερη. Οι πρώτες εκτιμήσεις καταλήγουν στο ότι  ταχύτητα αυτή μαζί με τον τύπο των ελαστικών που είχε η Πόρσε ήταν κατά πάσα πιθανότητα ο μοιραίος συνδυασμός.

Οι ειδήμονες επισημαίνουν ότι τα χειμερινά λάστιχα μπορούν να αντέξουν θερμοκρασίες ως και -20 βαθμούς, δεν είναι όμως δυνατό να αντέξουν σε υψηλές ταχύτητες που αυξάνουν τη θερμοκρασία τους για μεγάλο χρονικό διάστημα.  Μάλιστα όταν υπερθερμαίνονται μπορεί να προκληθεί ατύχημα καθώς η “γόμα” των ελαστικών αυτών δεν αντέχει για μεγάλο χρονικό διάστημα μεγάλες ταχύτητες. Σημαντικός παράγοντας θεωρείται και η παλαιότητα του ελαστικού.

 Ο ρόλος των ελαστικών στο δυστύχημα

Η Πόρσε , σύμφωνα με τα στοιχεία, κινούνταν για αρκετά χιλιόμετρα με ταχύτητα άνω των 250 χιλιομέτρων. Ταχύτητα απαγορευτική για αυτού του τύπου το ελαστικό. Όλα δείχνουν ότι οι θερμοκρασίες που αναπτύχθηκαν προκάλεσαν μεγάλη φθορά στο ελαστικό ενώ το αυτοκίνητο κινούνταν με μεγάλη ταχύτητα.


Πεπειραμένος  Αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ αναφέρει ότι τα συγκεκριμένα ελαστικά, λόγω της κατασκευής τους, είναι για ταχύτητες, το πολύ 120 έως και 150 χιλιόμετρα maximum.
Κατά συνέπεια και με δεδομένο το γεγονός πως η μαύρη Πόρσε είχε αναπτύξει ταχύτητα άνω των 200 χιλιομέτρων, τότε είναι πολύ πιθανό, σύμφωνα με τον έμπειρο Αξιωματικό, τα χειμερινά λάστιχα να “κάηκαν” και πλέον το όχημα να μην υπάκουε στις εντολές του οδηγού του, με αποτέλεσμα να φύγει εντελώς από την πορεία του και με πλαγιολίσθηση να μπήκε στο πάρκινγκ, όπου θέρισε τις ζωές της 33χρονης μητέρας και του 3χρονου γιου της.

Μάρτυρας δήλωσε ότι είδε κομμάτια από τα λάστιχα της Πόρσε λίγο πριν το πάρκινγκ ενώ μίλησε και για κομμάτια πλαστικού από τη “μάσκα” ή τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου.  Αυτή η μαρτυρία σε συνδυασμό με τα ευρήματα των ειδικών που κάνουν λόγο για σημάδια από τη ζάντα του αυτοκινήτου στο δρόμο οδηγούν στο συμπέρασμα ότι τουλάχιστον ένα από τα λάστιχα έσκασε, το αυτοκίνητο ουσιαστικά ακούμπησε στο δρόμο και κάθε έλεγχος χάθηκε με αποτέλεσμα με τεράστια ταχύτητα να μπει στο πάρκινγκ με το πλάι και να σκορπίσει το θάνατο.

Η σοκαριστική στιγμή της σύγκρουσης των δύο οχημάτων

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις