Μια από τις πιο κρίσιμες ψηφιακές μεταρρυθμίσεις της τελευταίας τετραετίας υλοποιείται από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με επίκεντρο τον Προσωπικό Αριθμό (Π.Α.), το νέο μοναδικό ψηφιακό κλειδί για κάθε πολίτη. Μέσα σε μόλις δύο εβδομάδες, περισσότεροι από 337.000 πολίτες έχουν ήδη εκδώσει τον Π.Α. μέσω της πλατφόρμας myinfo, επιβεβαιώνοντας την απλότητα και τη χρησιμότητα της διαδικασίας. Ο Προσωπικός Αριθμός λειτουργεί ως ενοποιητικός κωδικός για την πρόσβαση σε δημόσιες υπηρεσίες και την ορθή διαχείριση προσωπικών δεδομένων. Ο πολίτης μπορεί πλέον να δει συγκεντρωμένα στην εφαρμογή myinfo τα βασικά στοιχεία του (ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ΑΔΤ, ημερομηνία γέννησης, στοιχεία ταυτότητας) και να τα επικυρώσει ή να αιτηθεί τη διόρθωσή τους, εφόσον διαπιστωθούν αναντιστοιχίες.
Μέχρι σήμερα έχουν εντοπιστεί πάνω από 96.000 περιπτώσεις λαθών και αναντιστοιχιών ανάμεσα στα δημόσια μητρώα, με τα περισσότερα να αφορούν το ΑΜΚΑ (45.369), το ΑΦΜ (30.814) και το ΑΔΤ (20.114). Οι διορθώσεις ξεκινούν αυτομάτως μετά την επιβεβαίωση των στοιχείων από τον πολίτη. Όπως σημειώνει ο υπουργός Δημήτρης Παπαστεργίου, «με αυτόν τον τρόπο τελειώνουμε με λάθη, ανακρίβειες και διπλοεγγραφές που ταλαιπωρούσαν για χρόνια». Η ενσωμάτωση του Π.Α. στα νέα δελτία ταυτότητας, που έχουν ήδη παραλάβει 9.700 πολίτες, σηματοδοτεί ένα νέο επίπεδο ασφάλειας και ταυτοποίησης. Παράλληλα, η διαλειτουργικότητα των υπηρεσιών εξασφαλίζει ότι το κράτος έχει ενιαία και αξιόπιστη εικόνα για τον κάθε πολίτη, με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και τη μείωση της γραφειοκρατίας. Ο γενικός γραμματέας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος τόνισε ότι ο Π.Α. αποτελεί «ψηφιακό θεμέλιο για μια νέα γενιά υπηρεσιών». Πρόκειται για το τελικό προϊόν μιας τετραετούς εθνικής προσπάθειας για την πλήρη ψηφιακή ταυτοποίηση όλων των Ελλήνων πολιτών, θεμελιώνοντας ένα κράτος που λειτουργεί πιο δίκαια, πιο απλά και με μεγαλύτερη διαφάνεια.