Παπαχαραλάμπους – Φιλιππίδης σχέση: Επιμένει ο Χαϊκάλης – “Το ήξερε το μισό θέατρο”, λέει ο Χριστοδούλου

LIFESTYLE

Παπαχαραλάμπους – Φιλιππίδης σχέση: Επιμένει ο Χαϊκάλης – “Το ήξερε το μισό θέατρο”, λέει ο Χριστοδούλου

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ευτυχία Παπούλια

Ο ηθοποιός κατέθεσε την Τετάρτη 11 Ιουνίου ως μάρτυρας υπεράσπισης στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη, που κατηγορείται για δυο απόπειρες βιασμού σε βάρος δύο γυναικών συναδέλφων του

13.06.2025 | 17:50

Επιμένει ο Παύλος Χαϊκάλης στη δήλωσή του, πως η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους και ο Πέτρος Φιλιππίδης είχαν σχέση στο παρελθόν, όπως ανέφερε ο πρώτος την Τετάρτη 11 Ιουνίου στη δίκη του ηθοποιού, στην οποία κατέθεσε  ως μάρτυρας υπεράσπισης για τις δυο απόπειρες βιασμού σε βάρος δύο γυναικών συναδέλφων του. Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους έχει καταγγείλει τον Πέτρο Φιλιππίδη για προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας το 2000. Όταν ο εισαγγελέας ρώτησε τον Παύλο Χαϊκάλη στη δικαστική αίθουσα «για τα φιλιά τα έντονα που είχε καταγγείλει η κυρία Παπαχαραλάμπους», τότε ο ηθοποιός απάντησε «δεν ξέρω πώς φιλούσε. Όμως ήταν πασίγνωστο ότι υπήρχε σχέση μεταξύ τους». Την Παρασκευή 13 Ιουνίου, ο Παύλος Χαϊκάλης ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Το Πρωινό» και μεταξύ άλλων υποστήριξε ότι η δήλωσή του για τη σχέση των δύο ηθοποιών ισχύει, ωστόσο τόνισε ότι δεν μπορεί να προχωρήσει τηλεοπτικά σε περισσότερες αποκαλύψεις. «Όταν είπα ότι το ξέρει το ελληνικό θέατρο, το ήξερα, ήταν γνωστό, μου είχε μιλήσει και τεχνικός θεάτρου γι’ αυτό. Υπάρχουν πράγματα που δεν μπορώ να τα πω on camera. Υπάρχουν πολλά που δεν μπορούν να ειπωθούν, γι’ αυτό έχω και μία διαφωνία», είπε ο Παύλος Χαϊκαλης.

Χριστίνα Παππά για Πέτρο Φιλιππίδη: Είμαι συγκινημένη, το να καταστρέφεται η ζωή ενός ανθρώπου δεν είναι το καλύτερο πράγμα

Συγκινημένη δήλωσε ότι είναι η Χριστίνα Παππά, σχολιάζοντας την υπόθεση του Πέτρου Φιλιππίδη, τονίζοντας ότι η καταστροφή της ζωής ενός ανθρώπου δεν είναι ευχάριστη. Την Τετάρτη 11 Ιουνίου, η ηθοποιός κατέθεσε στο δικαστήριο και ανέφερε μεταξύ άλλων στη δικαστική αίθουσα, πως ο ηθοποιός ήταν αυστηρός στη δουλειά του, αλλά «ηθικός και συνεργάσιμος». Μιλώντας στην κάμερα του «Super Κατερίνα», η Χριστίνα Παππά σημείωσε ότι έκανε παρέα με τον Πέτρο Φιλιππίδη και πως σε ό,τι αφορά τη δουλειά του, η συνεργασία τους ήταν άψογη. Χαρακτηριστικά είπε: «Δεν ήρθα να πω κάτι, περισσότερο από αυτά που ήδη ξέρω. Η συνεργασία μας ήταν άψογη. Σε φιλικό επίπεδο κάναμε παρέα, θυμάμαι βγαίναμε όλοι μαζί και με επέστρεφε με το αυτοκίνητό του στο ξενοδοχείο μου. Ό,τι ξέρω το λέω. Εγώ γνώρισα έναν πολύ καλό άνθρωπο, με τρομερό χιούμορ και αυστηρό στη δουλειά του. Γιατί όταν κάποιος είναι καλός στη δουλειά του και είναι τελειομανής, είναι αυστηρός. Εγώ αυτά ξέρω, αυτά ήρθα να πω. Μόνη μου ήρθα, δεν μου το ζήτησε κανείς. Δύο φορές που συνεργάστηκα, είδα έναν γλυκύτατο και αυστηρό άνθρωπο σε ένα επιτρεπτό όριο. Δεν ξέρω προσωπικά τις καταγγέλλουσες, το μόνο που έχω να πω είναι ότι με τα δύο κορίτσια έκαναν παρέα και ξέρω ότι ήταν φίλοι. Και τώρα είμαι συγκινημένη. Το να καταστρέφεται η ζωή ενός ανθρώπου, δεν είναι το καλύτερο πράγμα. Έχω περάσει δύσκολα και ξέρω τι σημαίνει αυτό».

Τι ανέφερε η Χριστίνα Παππά στην κατάθεσή της

Η Χριστίνα Παππά ανέφερε την Τετάρτη 11 Ιουνίου στην κατάθεσή της, πως ο Πέτρος Φιλιππίδης ήταν αυστηρός σε επαγγελματικό επίπεδο, αλλά «ηθικός και συνεργάσιμος». Η μάρτυρας κατέθεσε πως είχε συνεργαστεί με τον κατηγορούμενο και είχε μαζί του πολύ καλή συνεργασία. «Μας έκανε εντύπωση, δεν ξέρω τι είχε συμβεί αλλά μου φαίνεται αδιανόητο και απίθανο» είπε η μάρτυρας αναφερόμενη στις καταγγελίες σε βάρος του Πέτρου Φιλιππίδη για τις δυο απόπειρες βιασμού για τις οποίες δικάζεται. «Εγώ δεν είχα ακούσει τίποτα στο παρελθόν ποτέ. Ο Πέτρος στη δουλειά ήταν αυστηρός αλλά πολύ γλυκός. Η εικόνα του ήταν άψογη, σας το λέω και ανατριχιάζω», σημείωσε η ίδια.

Εισαγγελέας: Το 2010 – 2014 είχατε επαφές με τον κατηγορούμενο;

Χριστίνα Παππά: Ναι βγαίναμε τότε, ήμουν κι εγώ ακόμη ενεργή.

Εισαγγελέας: Πώς σας φαίνονται οι καταγγελίες σε βάρος του για απόπειρες βιασμού;

Χριστίνα Παππά: Εξωπραγματικές και αγαπάω τις γυναίκες, είμαι πάντα υπέρ των γυναικών. Εγώ δεν τα πιστεύω…

Η μάρτυρας είπε ακόμη στην κατάθεσή της για τον Πέτρο Φιλιππίδη: «Εγώ δεν είχα ακούσει τίποτα στο παρελθόν, ποτέ. Σε όλες τις δουλειές ακούγονται πράγματα, είμαστε ένας κλειστός χώρος. Μπορεί όλα αυτά να είναι ή να μην είναι αλήθεια». Ακόμη κατά τη διάρκεια της κατάθεσής της, η κυρία Παππά ανέφερε πως πολλοί συνάδελφοί ήθελαν, τότε, να προσεγγίσουν τον Πέτρο Φιλιππίδη, τον «καταξιωμένο πρωταγωνιστή». «Όλοι θέλαμε να είμαστε δίπλα του, να πάρουμε λίγο από το άστρο του» είπε η μάρτυρας και δεν συμμερίστηκε τις αναφορές του Παύλου Χαϊκάλη ότι «το θέατρο είναι ένα μεγάλο κρεβάτι», καθώς – όπως ανέφερε η μάρτυρας – ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του.

Πρόεδρος: Έχετε δεχτεί ακραίες συμπεριφορές;

Μάρτυρας: Ίσως και να μην έδινα σημάδια. Έξυπνες είμαστε οι γυναίκες ξέρουμε ποτέ κάποιον να τον «παγώσουμε». Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Εγώ μιλούσα σε όλους στον πληθυντικό, με αγαπούσαν και με προστάτευαν, ποτέ κανείς δεν ξέφυγε. Παρ όλα αυτά, η κυρία Παππά τόνισε πως πράγματι υπήρξαν από σκηνοθέτες «σκληρές συμπεριφορές» αλλά αυτό δεν μπορεί να θεωρηθεί για εκείνη κακοποιητικό.

Γιώργος Χριστοδούλου: Ήξερε το μισό θέατρο ότι ο Πέτρος είχε σχέση με την Παπαχαραλάμπους

Σε ιδιαίτερα έντονο και φορτισμένο κλίμα εξελίχθηκε η κατάθεση του ηθοποιού Γιώργου Χριστοδούλου. Ο μάρτυρας, ο οποίος κατέθεσε υπέρ του κατηγορούμενου, αμφισβήτησε την αξιοπιστία των καταγγελιών και υποστήριξε ότι πρόκειται για μια υπόθεση που δεν έχει –κατά την άποψή του– καμία νομική και ουσιαστική βάση. Ο κ. Χριστοδούλου αναφέρθηκε γενικά στον χώρο του θεάτρου, χαρακτηρίζοντας τον με σκωπτικό τόνο ως «ένα απέραντο κρεβάτι», επαναλαμβάνοντας πως η φράση «θα μου κάτσεις;» είναι συχνή, αποδίδοντας την κατάσταση σε διαχρονική κουλτούρα εξαρτήσεων και προτάσεων εργασίας με υπονοούμενα. Παρόλα αυτά, εμφανίστηκε κάθετα αρνητικός απέναντι στις κατηγορίες που αντιμετωπίζει ο Πέτρος Φιλιππίδης, δηλώνοντας: «Δεν υπάρχει πιο ταλαντούχο πλάσμα από αυτόν εδώ. Όλα αυτά που συμβαίνουν είναι μια κωμωδία χωρίς λόγο».

Ο μάρτυρας αμφισβήτησε την καταγγελία της Εβελίνας Παπούλια, η οποία είχε καταθέσει πως ο κατηγορούμενος της είχε επιδείξει τα γεννητικά του όργανα από τις κουίντες κατά τη διάρκεια παράστασης. Ο κ. Χριστοδούλου δήλωσε πως, βάσει της διάταξης των σκηνικών, κάτι τέτοιο είναι «τεχνικά αδύνατο», χαρακτηρίζοντάς το «παραμύθι της Χαλιμάς». Αναφέρθηκε επίσης στην υπόθεση της απομάκρυνσης του Πέτρου Φιλιππίδη από την παράσταση Όριεντ Εξπρές της Κάτιας Δανδουλάκη, αποδίδοντάς την σε ένταση μεταξύ του κατηγορούμενου και της Λένας Δροσάκη με αφορμή, όπως είπε, τη συμπεριφορά της τελευταίας απέναντι σε συνάδελφο. «Δεν υπήρξε παρενόχληση», δήλωσε, υποστηρίζοντας ότι ο Φιλιππίδης έκανε απλώς παρατήρηση για ασέβεια. Σε άλλο σημείο, ο κ. Χριστοδούλου υποστήριξε ότι η Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους είχε προσωπική σχέση με τον Πέτρο Φιλιππίδη, προσπαθώντας να αμφισβητήσει το κίνητρο της καταγγελίας της. «Είχαν καρασχέση, όχι απλή σχέση. Μου το έχει πει ο ίδιος», είπε, ενώ έκανε υποτιμητικές αναφορές και για άλλες καταγγέλλουσες, προκαλώντας ένταση στην αίθουσα.

Ο μάρτυρας δεν δίστασε να απευθυνθεί με έντονο ύφος στην πρόεδρο του δικαστηρίου και στους εισαγγελικούς λειτουργούς, αμφισβητώντας τους λόγους για τους οποίους οι καταγγέλλουσες προχώρησαν σε μηνύσεις. Σε έντονη στιχομυθία με τον εισαγγελέα, ο τελευταίος ρώτησε γιατί, εάν ο κατηγορούμενος είναι αθώος, τόσες γυναίκες προχώρησαν σε παρόμοιες καταγγελίες, με τον κ. Χριστοδούλου να απαντά: «Αυτό που συμβαίνει εδώ είναι αδικία. Όλο αυτό ταλαιπωρεί ανθρώπους χωρίς λόγο».

Πριν την κατάθεση Χριστοδούλου, το δικαστήριο άκουσε την τοποθέτηση του ίδιου του Πέτρου Φιλιππίδη, ο οποίος αναφέρθηκε στην παράσταση Όριεντ Εξπρές, δηλώνοντας πως το πρόβλημα ήταν η «ετερόκλητη σύνθεση του θιάσου» και η «έλλειψη επαγγελματικής συνοχής», αποφεύγοντας να αναφερθεί ευθέως στις καταγγελίες. Κατά τη διάρκεια της κατάθεσης, προκλήθηκε ένταση όταν ο κ. Χριστοδούλου επιτέθηκε φραστικά στον συνήγορο της πολιτικής αγωγής, Αλέξανδρο Μίντζια, χαρακτηρίζοντάς τον «ιμπρεσάριο που καταδυναστεύει ηθοποιούς», με τον δικηγόρο να αντιδρά έντονα και να καλεί τον μάρτυρα να παρουσιάσει στοιχεία. Η πρόεδρος παρενέβη για να αποκλιμακώσει την κατάσταση. Κλείνοντας την κατάθεσή του, ο μάρτυρας επανέλαβε πως το φαινόμενο «σου κάθομαι – μου κάθεσαι» είναι διαδεδομένο στον χώρο του θεάτρου, υπονοώντας μια γενικευμένη και –κατά τη γνώμη του– παρεξηγημένη συνθήκη συναλλαγών. Η ακροαματική διαδικασία συνεχίζεται με την κατάθεση νέων μαρτύρων.

Exit mobile version