Αθήνα

°C

kairos icon

Παρασκευή

25

Απριλίου 2025

alphafreepress.gr / LIFESTYLE / Μαρία Χατζηστεφανή: Είχα φτάσει σε σημείο που χρωστούσα 2 εκατ. και στην τράπεζα δεν είχα ούτε 1 ευρώ
LIFESTYLE

Μαρία Χατζηστεφανή: Είχα φτάσει σε σημείο που χρωστούσα 2 εκατ. και στην τράπεζα δεν είχα ούτε 1 ευρώ

Μαρία Χατζηστεφανή: Πριν μερικά χρόνια, η εταιρεία μου σχεδόν φαλίρισε, μέσα σε ένα χρόνο τα άλλαξα όλα, πρόσθεσε η επιχειρηματίας

Με απόλυτη ειλικρίνεια μίλησε η Μαρία Χατζηστεφανή για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στην πορεία της ως επιχειρηματίας, αλλά και για την εμπειρία της ως Dragon στον νέο κύκλο της εκπομπής «Dragons’ Den». Η ιδρύτρια της εταιρείας καλλυντικών Rodial αποκάλυψε ότι πριν από μερικά χρόνια βρέθηκε στα όρια της οικονομικής κατάρρευσης. «Η εταιρεία μου είχε φτάσει ένα βήμα πριν το τέλος. Χρωστούσα δύο εκατομμύρια ευρώ και δεν υπήρχε ούτε ένα ευρώ στην τράπεζα», ανέφερε χαρακτηριστικά, μιλώντας στην εκπομπή «Weekenders». Παρ’ όλα αυτά, μέσα σε διάστημα ενός χρόνου κατάφερε να ανατρέψει την κατάσταση και να οδηγήσει την επιχείρησή της σε πορεία ανάκαμψης.

Όπως εξήγησε, το κλειδί για να ξεπεράσει τη δύσκολη περίοδο ήταν η πίστη και η επιμονή. «Πάντα πιστεύω ότι μπορείς να τα καταφέρεις. Ακόμα κι όταν όλα φαίνονται μαύρα – μια μέρα, έναν μήνα, έναν ολόκληρο χρόνο – ξέρω ότι θα έρθουν καλύτερες στιγμές. Ποτέ δεν χάνω την αισιοδοξία μου», τόνισε.

Αναφερόμενη στη συμμετοχή της στο «Dragons’ Den», η Μαρία Χατζηστεφανή δήλωσε ενθουσιασμένη με τη φετινή δυναμική της εκπομπής, τονίζοντας πως οι νέοι επενδυτές έχουν δώσει άλλη πνοή στον διαγωνισμό. «Έχουμε νέους ανθρώπους με πολύ ισχυρή παρουσία και αξιόλογη πορεία. Οι μεταξύ μας σχέσεις έχουν αλλάξει, υπάρχουν νέες συμμαχίες και νέες αντιπαλότητες. Όλοι διεκδικούμε τις καλύτερες συμφωνίες και αυτό κάνει το παιχνίδι πιο ενδιαφέρον», σημείωσε. Παρά την επιτυχία της, η ίδια δεν είχε την υποστήριξη επενδυτών στα πρώτα της βήματα.

Όπως είπε, όταν ξεκινούσε δεν υπήρχε ενδιαφέρον για επενδύσεις στον τομέα της ομορφιάς, γεγονός που την ανάγκασε να κινηθεί μόνη. «Ξεκίνησα μόνη μου, σε ένα δωμάτιο, με 20.000 ευρώ. Δεν βρήκα κανέναν να στηρίξει το όραμά μου. Μέχρι και σήμερα, η εταιρεία μου παραμένει ιδιωτική και αυτοχρηματοδοτούμενη», δήλωσε. Αυτό, όπως εξήγησε, την ανάγκασε να λειτουργεί με φειδώ και προσήλωση: «Ό,τι ξοδεύεις πρέπει να έχει αποτέλεσμα. Δεν υπάρχει περιθώριο για σπατάλες».

Κλείνοντας, η Μαρία Χατζηστεφανή υπογράμμισε την πρόθεσή της να σταθεί δίπλα σε όσους κάνουν τα πρώτα τους βήματα, χωρίς την απαραίτητη υποστήριξη. «Είμαι περήφανη για όσα κατάφερα, αλλά θέλω τώρα να βοηθήσω ανθρώπους που βρίσκονται εκεί που ήμουν κάποτε κι εγώ. Αυτούς που δεν έχουν κάποιον να τους στηρίξει», ανέφερε.

Μαρία Χατζηστεφανή: Από τη Μυτιλήνη στο διεθνές επιχειρείν

Η Μαρία Χατζηστεφανή είναι σήμερα ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα της ελληνικής επιχειρηματικής σκηνής, κυρίως μέσα από τη συμμετοχή της στο «Dragons’ Den» του ΑΝΤ1. Πριν όμως από την τηλεοπτική της παρουσία, είχε ήδη χαράξει μια εντυπωσιακή διαδρομή στον παγκόσμιο χώρο της ομορφιάς, ιδρύοντας το brand Rodial, το οποίο έχει καθιερωθεί σε 35 χώρες και χιλιάδες σημεία πώλησης. Γεννημένη στη Μυτιλήνη και μεγαλωμένη στην Αθήνα, η Μαρία ξεκίνησε τις σπουδές της στην Αγγλική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Παράλληλα, δούλεψε ως συντάκτρια ομορφιάς για ελληνικό εκδοτικό όμιλο – μια εμπειρία που ξύπνησε μέσα της την αγάπη για τον χώρο των καλλυντικών.

Ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Columbia Business School στη Νέα Υόρκη και εργασία στον τομέα της επενδυτικής τραπεζικής στη Salomon Brothers, σε Νέα Υόρκη και Λονδίνο. Ωστόσο, η ενασχόλησή της με τα οικονομικά δεν την ενέπνεε. Όπως έχει δηλώσει, η απομάκρυνσή της από τον τραπεζικό τομέα υπήρξε καθοριστική: «Θυμήθηκα την εποχή που έγραφα για την ομορφιά και ήξερα ότι ήθελα να επιστρέψω σε αυτό». Το 1999, αναγνωρίζοντας ένα κενό στην αγορά για στοχευμένες θεραπείες δέρματος με καινοτόμα συστατικά, ίδρυσε τη Rodial στο Λονδίνο. Η έμπνευση ήρθε από τις φυσικές συνταγές της γιαγιάς της – μία από τις οποίες περιλάμβανε ρόδι, κερί μέλισσας και ελαιόλαδο. Το ρόδι (pomegranate) έγινε και η πηγή του ονόματος της εταιρείας.

Χωρίς εξωτερική χρηματοδότηση, ξεκίνησε μόνη της. Από τον σχεδιασμό μέχρι την παραγωγή και τις πωλήσεις, ανέλαβε κάθε στάδιο. «Έτρεχα την εταιρεία τις καθημερινές και τα Σαββατοκύριακα πήγαινα στα καταστήματα να πουλήσω τα προϊόντα μου», έχει πει χαρακτηριστικά. Το 2005 ήρθε η πρώτη μεγάλη ευκαιρία: τα προϊόντα της Rodial επιλέχθηκαν για τα δώρα σε πάρτι των Όσκαρ. Ανάμεσα στους παραλήπτες ήταν οι Τζένιφερ Άνιστον, Τζένιφερ Λόπεζ και Τομ Κρουζ. Από στόμα σε στόμα, και με την υποστήριξη makeup artists και ατζέντηδων, η Rodial απέκτησε διεθνή φήμη. Ακολούθησαν επαναστατικές σειρές προϊόντων όπως τα “Snake Serum”, “Dragon’s Blood Sculpting Gel” και “Bee Venom”. Παράλληλα με τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες, η Μαρία Χατζηστεφανή έχει κάνει αισθητή την παρουσία της και στον χώρο του coaching και της συγγραφής.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις