Αθήνα

°C

kairos icon

Τετάρτη

15

Μαΐου 2024

alphafreepress.gr / PLUS / Πριν από μια αισθητική παρέμβαση: 10 πράγματα που πρέπει να ξέρουμε
PLUS

Πριν από μια αισθητική παρέμβαση: 10 πράγματα που πρέπει να ξέρουμε

Πριν από μια αισθητική παρέμβαση: Ο «δεκάλογος» που προτείνεται από την εταιρεία Δερματοχειρουργικής, Laser και αισθητικής δερματολογίας

Oι αισθητικές παρεμβάσεις είναι ιατρικές πράξεις, γι’ αυτό και όσοι υποβάλλονται σε αυτές πρέπει αυστηρά να απευθύνονται στους ειδικούς, δεδομένου μάλιστα ότι μπορεί ενίοτε να προκαλέσουν παρενέργειες. Ο «δεκάλογος» που προτείνεται από την εταιρεία Δερματοχειρουργικής, Laser και αισθητικής δερματολογίας, αποτελεί έναν πολύτιμο οδηγό για τους ενδιαφερόμενους πριν υποβληθούν σε αισθητικές ιατρικές πράξεις και σύμφωνα με αυτόν:

1. Απευθυνόμαστε στους Ειδικούς. Με νόμο του 2019 αυτοί είναι: Δερματολόγοι – Πλαστικοί Χειρουργοί και οι οφθαλμίατροι-ΩΡΛ και οι γναθοχειρουργοί για τα όργανα του αντικειμένου της ειδικότητας τους.

2. Οι πράξεις, αυτές, πρέπει να τελούνται μόνο σε σωστά οργανωμένους και αδειοδοτημένους ιατρικούς χώρους.

3. Απαραίτητη, πριν από την εφαρμογή, είναι η κλινική εκτίμηση και η ρεαλιστική ενημέρωση από τον θεράποντα, για τις πραγματικές δυνατότητες των ιατρικών

αισθητικών πράξεων, που πρόκειται να εφαρμοσθούν.

4. Αποφεύγουμε τα υπερβολικά, αφύσικα αποτελέσματα.

5. Δεν επιλέγουμε τον θεράποντα ιατρό, με μοναδικό κριτήριο την τιμή. Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στις εκπτωτικές προσφορές.

6. Εμπιστευόμαστε τον γιατρό που λέει “όχι” και θέτει ο ίδιος τα θεραπευτικά όρια.

7. Ζητάμε το bar code του ενέσιμου υλικού που εφαρμόσθηκε και τις πιστοποιήσεις του ιατρικού μηχανήματος που χρησιμοποιήθηκε.

8. Φροντίζουμε να λαμβάνουμε λεπτομερείς οδηγίες που οφείλουμε να εφαρμόζουμε μετά την πράξη και ενημερώνουμε άμεσα τον θεράποντα για οποιαδήποτε τυχόν παρενέργεια.

9. Ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους ότι δεν αντιγράφουμε τα αισθητικά πρότυπα που προβάλλονται από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, αλλά παρεμβαίνουμε, σύμφωνα με τα ιδιαίτερα μορφολογικά και ανθρωπομετρικά χαρακτηριστικά του υποψηφίου.

10. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στις νεαρές ηλικίες, οι οποίες είναι περισσότερο ευάλωτες στην διαφήμιση και στην υιοθέτηση αφύσικων αισθητικών προτύπων.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις