alphafreepress.gr / ΕΛΛΑΔΑ / Καταλήψεις σχολείων – Γκίκα: Ακρως παράνομη πράξη, δεν υπάρχουν αιτήματα
ΕΛΛΑΔΑ

Καταλήψεις σχολείων – Γκίκα: Ακρως παράνομη πράξη, δεν υπάρχουν αιτήματα

Καταλήψεις σχολείων - Γκίκα: Ως μια «άκρως παράνομη πράξη» χαρακτήρισε τις καταλήψεις σχολείων η γενική γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Αναστασία Γκίκα

Καταλήψεις σχολείων – Γκίκα: Μιλώντας στο OPEN TV για τις καταλήψεις των σχολείων, που έχουν ήδη ξεπεράσει τις 300, η κυρία Γκίκα υποστήριξε ότι «είναι μια θλιβερή κατάσταση. Είναι μια άκρως παράνομη πράξη το να καταλαμβάνουμε ένα δημόσιο κτίριο. Είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να συμβεί με δεδομένο ότι έμειναν κλειστά τα σχολεία και τους προηγούμενους μήνες λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού». Η κυρία Γκίκα στη συνέχεια τόνισε ότι οι καταλήψεις των σχολείων γίνονται «χωρίς να υπάρχουν ουσιαστικά αιτήματα», σημειώνοντας ότι το βασικό κίνητρο είναι ο παρορμητισμός και ο ενθουσιασμός. «Το έχω ζήσει κι εγώ σα μάχιμη εκπαιδευτικός επί χρόνια. Είναι λίγο σαν μόδα» προσέθεσε.

Η Γενική Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εκτίμησε πάντως ότι το φαινόμενο των καταλήψεων -κατά τις οποίες καταγράφονται διάφορα επεισόδια- έχει φθίνουσα πορεία. «Ετυχε το Σαββατοκύριακο να είμαι στην Καλαμάτα. Την Παρασκευή είχαν επτά σχολεία κατάληψη, σήμερα έχουν μόνο δυο. Η πορεία είναι φθίνουσα. Με διάλογο και συζήτηση θα το λύσουμε» είπε.

Οι δηλώσεις της κα. Γκίκα για τις καταλήψεις

Αυστηρό μήνυμα κατά των μαθητικών καταλήψεων, που αγγίζουν τις 300 πανελλαδικά, απηύθυνε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως. «Ο διάλογος (σ.σ για τα αιτήματα των μαθητών)  γίνεται μόνο με ανοικτά σχολεία, κανείς δε μπορεί να στερεί το δικαίωμα στη μάθηση. Ακούμε άσχετα αιτήματα, για τα Rafale, για την υποχρεωτική στράτευση […]. Είμαστε σε επαφή με τους διευθυντές και διαπιστώνουμε πως η κατάσταση είναι μεταβαλλόμενη, καθώς σχολεία μπαίνουν σε κατάληψη και μετά από δύο ώρες η κατάληψη λήγει», δήλωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως σε πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, ενώ προσέθεσε για το ζήτημα των καταλήψεων πως τίθεται ζήτημα αναπλήρωσης για τις χαμένες εκπαιδευτικές ώρες.