alphafreepress.gr / PLUS / Πώς να μην πάρεις κιλά τα Χριστούγεννα: Τα 3 μυστικά από διατροφολόγο
PLUS

Πώς να μην πάρεις κιλά τα Χριστούγεννα: Τα 3 μυστικά από διατροφολόγο

Πώς να μην πάρεις κιλά τα Χριστούγεννα: Είναι πολύ εύκολο να ξεφύγεις και να αρχίσεις να τρως ότι βρίσκεται μπροστά σου.

Πώς να μην πάρεις κιλά τα Χριστούγεννα: Μελομακάρονα, κουραμπιέδες, δίπλες, τραπεζώματα: Πώς να μην παχύνεις; Κι όμως υπάρχει τρόπος να μην πάρεις ούτε ένα κιλό αυτή την περίοδο των Χριστουγέννων αρκεί να ξέρεις τι πρέπει να κάνεις για να μην παραστρατήσεις. Η διατροφολόγος Στεφ Γουέρν είπε πως το φαγητό είναι ένας φανταστικός τρόπος να «έρθεις πιο κοντά με άλλους» και να δείξεις την αγάπη σου.

Παρόλα αυτά τα θετικά του… φαγητού, είναι εξίσου πολύ εύκολο να ξεφύγεις και να αρχίσεις να τρως ότι βρίσκεται μπροστά σου, με αποτέλεσμα μετά το τέλος των γιορτών, να μην χωράς όχι μόνο στο τζιν σου, αλλά ούτε στο φαρδύ φόρεμά σου. Γράφοντας στο μπλογκ της, η διατροφολόγος αποκάλυψε τα κόλπα της για να παραμείνει κανείς σε φόρμα κατά την διάρκεια των Χριστουγέννων, χωρίς να χρειαστεί να απαρνηθεί την σαμπάνια ή τις γλυκές λιχουδιές

Προσοχή στο… ποτό 🔴

Ωραία η σαμπάνια στο πάρτι την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς, αλλά οι θερμίδες που πήρατε θα εμφανιστούν στην ζυγαριά σας. «Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να μένετε ενυδατωμένοι. Αυτό σημαίνει να πίνετε ένα ποτήρι νερό ανάμεσα σε αλκοολούχα ποτά. Επίσης, χρήσιμο είναι να επιλέγετε ποτά που σερβίρονται με μεταλλικό νερό ή σόδα» λέει η διατροφολόγος. Θα πρέπει επίσης, να θέτετε έναν περιορισμό στο πόσα ποτά θα πίνετε σε συγκεκριμένα γεγονότα κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, κάτι που θα βοηθήσει το βάρος σας μακροπρόθεσμα.

Ένα σνακ στην βόλτα 🔴

Ο διατροφολόγος λέει ότι εάν έχεις πάντα μαζί σου κάποιο σνακ, σε οποιαδήποτε βόλτα ή έξοδο κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, δεν θα χρειαστεί ποτέ να αγοράσεις κάτι έτοιμο. «Μιλάω για μια μικρή χούφτα αμυγδάλων, κάποια λαχανικά με χούμους, μπάλες πρωτεΐνης ή απλά ένα κομμάτι φρούτου» τονίζει η Στεφ. Αυτά θα σου κόψουν επίσης, την πείνα πριν από ένα γεύμα με αποτέλεσμα να μην πέσεις με τα μούτρα πάνω στο φαγητό, και μετά να μετανιώνεις για τις έξτρα θερμίδες που πήρες.

Οργάνωση φαγητού 🔴

Μπορεί να ακούγεται σαν μια σκληρή δουλειά, αλλά η προετοιμασία των γευμάτων την περίοδο των Χριστουγέννων, θα βοηθήσει στο να διατηρήσετε τα κιλά σας. Οργανωθείτε ένα βράδυ που δεν έχετε κάνει κάποια άλλα σχέδια και στην συνέχεια βάλτε το φαγητό σας στο ψυγείο ή την κατάψυξη για όταν το χρειαστείτε. «Κάντε το ψυγείο τον καλύτερό σας φίλο και έτσι θα μπορείτε να ετοιμάσετε υγιεινά γεύματα, σνακ ή ακόμη και απλά κατεψυγμένα λαχανικά όταν θελήσετε ένα υγιεινό δείπνο σε ελάχιστο χρόνο».