alphafreepress.gr / ΕΛΛΑΔΑ / ΟΑΣΑ: Ειδική διαγράμμιση των λεωφορειολωρίδων
ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ

ΟΑΣΑ: Ειδική διαγράμμιση των λεωφορειολωρίδων

ΟΑΣΑ: Τέλος στην διέλευση των οδηγών στις λεωφορειολωρίδες με την άμεση επανενεργοποίηση των καμερών στις λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων.

ΟΑΣΑ: Τέλος εποχής για την αγαπημένη… συνήθεια πολλών οδηγών να εισέρχονται στις λεωφορειολωρίδες για να πηγαίνουν πιο γρήγορα. Ο ΟΑΣΑ αποφάσισε να βάλει ένα τέλος στην διέλευση των οδηγών στις λεωφορειολωρίδες με τον πιο απλό και οικονομικό τρόπο. Προτίθεται να επανενεργοποιήσει άμεσα τις κάμερες που βρίσκονται στις λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων. Παράλληλα, εντός των ημερών συνεργεία του Οργανισμού θα προχωρήσουν στην ειδική διαγράμμιση των λεωφορειολωρίδων στην περιοχή ευθύνης του, ώστε να αποφεύγεται από τους οδηγούς η χρήση τους. Πρόκειται για λωρίδες μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων και η ενέργεια έχει στόχο να μειώσει τις καθυστερήσεις των λεωφορείων και των τρόλεϊ.

Στη Διαύγεια μάλιστα δημοσιεύτηκε και η δέσμευση της σχετικής πίστωσης ύψους 1.209 ευρώ, που αφορά προμήθεια θερμογραφικού χαρτιού για την εκτύπωση φωτογραφιών από τις κάμερες παραβιάσεων σε Αποκλειστικές Λωρίδες Λεωφορείων. Στο ίδιο πλαίσιο, είχε προηγηθεί απόφαση ανάθεσης εκτέλεσης εργασιών οριζόντιας σήμανσης Αποκλειστικών λωρίδων Λεωφορείων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ. Η αμοιβή για την παραπάνω εργασία ορίζεται σε 14.794,30 ευρώ πλέον ΦΠΑ. «Η βέλτιστη λειτουργία των λεωφορειολωρίδων ενισχύει την αξιοπιστία εκτέλεσης των δρομολογίων του δικτύου των οδικών μέσων. Με σκοπό τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, ο Οργανισμός προχωρά στην καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του συστήματος ελέγχου της κυκλοφορίας στις λεωφορειολωρίδες», τονίζεται από τον ΟΑΣΑ.

ΟΑΣΑ: Ανασχεδιασμός του συγκοινωνιακού έργου

Το σκεπτικό και οι σχετικές ενέργειες εντάσσονται στο πλαίσιο της αναθεώρησης και του ανασχεδιασμού του συγκοινωνιακού έργου, που βασικό στόχο έχουν την βελτίωση της κινητικότητας των πολιτών της Αττικής και την αποδοτική λειτουργία του συστήματος των αστικών συγκοινωνιών. Ήδη εκπονείται σχετική μελέτη, που αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο του 2020. Η εκπόνησή της κρίθηκε αναγκαία από το γεγονός πως το υφιστάμενο δίκτυο βασίζεται σε μελέτη 15ετίας, που θεωρείται πεπαλαιωμένη.

Το πρόστιμο παραβίασης των λεωφορειολωρίδων

Το πρόστιμο εισόδου στις λεωφορειολωρίδες είναι 200 ευρώ ενώ σε περίπτωση στάθμευσης, επιπλέον του προστίμου εισόδου, αφαιρούνται και οι πινακίδες και απομακρύνονται τα οχήματα. Στην Αθήνα, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ υπάρχουν 14 κάμερες για την παρακολούθηση των λεωφορειολωρίδων, οι οποίες τοποθετούνται σε 40 διαφορετικά σημεία, ανά διαστήματα.

 

Πώς εξυπηρετούν οι λεωφορειολωρίδες

Τα σημαντικότερα οφέλη από την λειτουργία των Αποκλειστικών Λωρίδων Λεωφορείων (ΑΛΛ) συνοψίζονται στα εξής:

  • Αύξηση της ταχύτητας των λεωφορείων σε 23 χλμ /ώρα,
  • Βελτίωση της ποιότητας μεταφοράς των ΜΜΜ με αποτέλεσμα να είναι περισσότερο ελκυστικά για το επιβατικό κοινό,
  • Αύξηση της επιβατικής κίνησης των ΜΜΜ και μείωση της χρήσης των ΙΧ οχημάτων,
  • Μείωση της κατανάλωσης καυσίμων για τα ΜΜΜ,
  • Βελτίωση των περιβαλλοντικών συνθηκών.