Το Facebook δεν είναι πια ο βασιλιάς των social media

PLUS

Το Facebook δεν είναι πια ο βασιλιάς των social media

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: AlphaFreePress

Ούτε κατά διάνοια το Facebook δεν αποτελεί πλέον την πρώτη προτίμηση μεταξύ των Αμερικανών εφήβων, καθώς το έχουν ξεπεράσει για τα καλά σε δημοτικότητα το YouTube, το Instagram και το Snapchat. Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, η οποία έγινε στη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου 2018, δείχνει ότι, σε σχέση με πριν μια […]

05.06.2018 | 10:44

Ούτε κατά διάνοια το Facebook δεν αποτελεί πλέον την πρώτη προτίμηση μεταξύ των Αμερικανών εφήβων, καθώς το έχουν ξεπεράσει για τα καλά σε δημοτικότητα το YouTube, το Instagram και το Snapchat.

Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, η οποία έγινε στη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου 2018, δείχνει ότι, σε σχέση με πριν μια τριετία, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.

Διαβάστε ακόμα:

Μια νέα γκαλερί στο κέντρο της Αθήνας (pics)

To 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 17 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube, το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat, ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι ποσοστού 71% το 2015) και το 32% το Twitter.

Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι έφηβοι δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Snapchat (35%) και ακολουθούν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).

Το 95% των αμερικανών εφήβων κατέχουν «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone), έναντι ποσοστού 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», έναντι ποσοστού 24% το 2015. Περισσότερα κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς». Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια (με όλα αυτά, πότε άραγε διαβάζουν;).

Στην ερώτηση τι είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι έφηβοι εμφανίζονται τριχασμένοι: το 31% θεωρούν θετική την επίδραση, το 24% αρνητική, ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το Facebook τείνουν να το προτιμούν έφηβοι χαμηλότερου οικογενειακού εισοδήματος, ενώ οι νέοι από πλουσιότερες οικογένειες είναι αυτοί που αποφεύγουν περισσότερο το Facebook.
Από άποψη φύλου, τα κορίτσια χρησιμοποιούν περισσότερο το Snapchat από ό,τι τα αγόρια, ενώ τα τελευταία χρησιμοποιούν το YouTube περισσότερο από ό,τι τα κορίτσια.

Ετικέτες
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Νέο κύμα βομβαρδισμών του Ισραήλ στο Ιράν - Ενεργοποιήθηκε το αντιαεροπορικό σύστημα 05.06.2018 | 10:44
Κινέτα: Κρατούσαν όμηρους μια οικογένεια ζητώντας χρυσαφικά - «Μπήκαμε σε λάθος σπίτι» 05.06.2018 | 10:44
Παρέμβαση Αυτιά στην Κομισιόν για την αποκατάσταση των ναών της Σάμου πέντε χρόνια μετά τον καταστροφικό σεισμό 05.06.2018 | 10:44
Στο Athens Pride ο Κασσελάκης: Όταν οι πολίτες είναι απελευθερωμένοι, είναι πιο ευτυχισμένοι και πιο παραγωγικοί 05.06.2018 | 10:44
Στο νοσοκομείο με αναπνευστικά προβλήματα ο «ήρωας του Αράχθου» - Θα του απονεμηθεί τιμητικά η ελληνική υπηκοότητα 05.06.2018 | 10:44
Ο Μαργαρίτης του ΠΑΣΟΚ παρομοίασε τον Νετανιάχου με τους ναζί: «Και ο Χίτλερ εκλεγμένος ήταν!» - Ανατριχιαστική η σύγκριση, λέει ο Γεωργιάδης 05.06.2018 | 10:44
Συνέδριο ΣΥΡΙΖΑ: «Κατώτατος μισθός 3.500 ευρώ – αλλά ποιος τολμά να το πει;» 05.06.2018 | 10:44
Ο ΣΥΡΙΖΑ, η «Ομάδα Αλήθειας» και οι… παστίλιες του Χαβιέ Μπαρδέμ 05.06.2018 | 10:44
Exit mobile version