Αθήνα

°C

kairos icon

Κυριακή

06

Οκτωβρίου 2024

alphafreepress.gr / ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / Αλλάζει η σύμβαση για την Αττική Οδό
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αλλάζει η σύμβαση για την Αττική Οδό

Έως τον Σεπτέμβριο του 2026 θα «τραβήξει» η σύμβαση για την Αττική Οδό μετά και την τελευταία παράταση. Σύμφωνα με τις δηλώσεις των ιθυνόντων, η παράταση δόθηκε προκειμένου να ωριμάσουν οι μελέτες για τις επεκτάσεις και τα έργα του προαστιακού.  Ο αστικός αυτοκινητόδρομος είναι το πρώτο οδικό έργο από το οποίο ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης, ξεκίνησε την επαναδιαπραγμάτευση […]

Έως τον Σεπτέμβριο του 2026 θα «τραβήξει» η σύμβαση για την Αττική Οδό μετά και την τελευταία παράταση.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις των ιθυνόντων, η παράταση δόθηκε προκειμένου να ωριμάσουν οι μελέτες για τις επεκτάσεις και τα έργα του προαστιακού. 

Ο αστικός αυτοκινητόδρομος είναι το πρώτο οδικό έργο από το οποίο ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης, ξεκίνησε την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων και όπως έχει ανακοινώσει, έχει ήδη ξεκινήσει σχετική συζήτηση με τους παραχωρησιούχους.

Διαβάστε ακόμα:

ΟΟΣΑ: «Βλέπει» ρυθμό ανάπτυξης 2,3% για το 2019

Η δυνατότητα πολυετούς επέκτασης των υφιστάμενων συμβάσεων παραχώρησης αφορά όλους τους αυτοκινητόδρομους (Ρίο-Αντίρριο, Αττική Οδό, Ολυμπία Οδό, Ιόνια Οδό, Κεντρική Οδό, Μορέα, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου) και έχει συσταθεί στο υπουργείο αρμόδια Επιτροπή υπηρεσιακών στελεχών που θα αναλάβει να συντονίσει την προσπάθεια.

Με την Αττική Οδό, όπως έγραψε πρόσφατα το newmoney.gr, υπάρχει σχετικό μνημόνιο συνεργασίας που υπογράφτηκε από το περασμένο Γενάρη, με το οποίο η εταιρεία αναλαμβάνει, να εκπονήσει το σύνολο των μελετών. 

Στα έργα αυτά περιλαμβάνονται η αναβάθμιση των υφιστάμενων ανισόπεδων κόμβων Μεταμόρφωσης και Λεονταρίου της Αττικής Οδού, η επέκταση της ∆υτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υµηττού στη Ραφήνα, η δηµιουργία σταθµού µετεπιβίβασης στον Σιδηροδροµικό Σταθµό Κορωπίου, η επέκταση του προαστιακού Σιδηροδρόµου στη Ραφήνα και στο Λαύριο, η οδική σύνδεση του Αεροδροµίου µε τη Ραφήνα καθώς και αναβάθµιση του οδικού άξονα Σταυρού-Λαυρίου.

Ο υπουργός Υποδομών προκρίνει το συγκεκριμένο μοντέλο για να γίνουν νέα έργα, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για μια «ευρωπαϊκή πατέντα» που ενστερνίστηκαν στη Γαλλία και στη Ιταλία με επιτυχία, σχεδιάζοντας ένα ενιαίο σχέδιο επεκτάσεων των παραχωρήσεων, στο οποίο συμμετείχαν όλοι οι ενδιαφερόμενοι.

 

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις