Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που έκανε το διαδίκτυο να δακρύσει (vid)

PLUS

Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που έκανε το διαδίκτυο να δακρύσει (vid)

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: AlphaFreePress

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, οι διαφημιστικές εταιρείες βάζουν τα δυνατά τους για να καταφέρουν να κερδίσουν το κοινό με συγκινητικά χριστουγεννιάτικα σποτάκια. Η εταιρεία John Lewis δημιούργησε μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που οι χρήστες του διαδικτύου λάτρεψαν αμέσως, κάνοντάς την viral σε χρόνο dt. Πίσω από το σενάριο και τη σκηνοθεσία της διαφήμισης βρίσκεται ο βραβευμένος […]

23.11.2017 | 14:32

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, οι διαφημιστικές εταιρείες βάζουν τα δυνατά τους για να καταφέρουν να κερδίσουν το κοινό με συγκινητικά χριστουγεννιάτικα σποτάκια.

Η εταιρεία John Lewis δημιούργησε μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που οι χρήστες του διαδικτύου λάτρεψαν αμέσως, κάνοντάς την viral σε χρόνο dt.

Πίσω από το σενάριο και τη σκηνοθεσία της διαφήμισης βρίσκεται ο βραβευμένος σκηνοθέτης Frenchman Michel Gondry.

«Μόλις είπα στη σύντροφό μου ότι ανέλαβα να ετοιμάσω την επόμενη διαφήμιση της John Lewis, μου είπε ότι θα πρέπει να θυμάμαι, ότι η διαφήμιση θα πρέπει να κάνει τον κόσμο να κλάψει, όπως όλες οι παλαιότερες διαφημίσεις του. Λίγο πριν βγει στη δημοσιότητα, της έδειξα το διαφημιστικό σποτάκι και δάκρυσε!».

Στο You Tube,  μάλιστα, την έχουν δει πάνω από 8.000.000 χρήστες!

Exit mobile version