Αθήνα

°C

Σάββατο

24

Ιουλίου 2021

alphafreepress.gr / LIFESTYLE / Αγγελόπουλος: Mετά το Survivor σε καμπάνια με υπογραφή Dior & Νάταλι Πόρτμαν (vid)
LIFESTYLE

Αγγελόπουλος: Mετά το Survivor σε καμπάνια με υπογραφή Dior & Νάταλι Πόρτμαν (vid)

“Είναι απόφαση μετά από σκέψη, γκρεμίζω και φτιάχνω τα πάντα για την αγάπη” λέει ο νικητής του reality show που έκανε ρεκόρ τηλεθέασης Survivor, Γιώργος Αγγελόπουλος. “Εσείς; Τι θα κάνατε για την αγάπη;” καταλήγει στη φιλανθρωπική καμπάνια που φέρει την υπογραφή Dior και τις ευχές της Νάταλι Πόρτμαν. Η συμμετοχή του Αγγελόπουλου στην καμπάνια για τη ΜΚΟ WeMovement που από το 2010 φροντίζει […]

“Είναι απόφαση μετά από σκέψη, γκρεμίζω και φτιάχνω τα πάντα για την αγάπη” λέει ο νικητής του reality show που έκανε ρεκόρ τηλεθέασης Survivor, Γιώργος Αγγελόπουλος. “Εσείς; Τι θα κάνατε για την αγάπη;” καταλήγει στη φιλανθρωπική καμπάνια που φέρει την υπογραφή Dior και τις ευχές της Νάταλι Πόρτμαν.

Η συμμετοχή του Αγγελόπουλου στην καμπάνια για τη ΜΚΟ WeMovement που από το 2010 φροντίζει για τις αδύναμες κοινωνικές ομάδες και τις χώρες της ανέχειας και φτώχειας κάνει το γύρο του διαδικτύου.

Όπως ενημερώνει στη λεζάντα της ανάρτησης του ο Αγγελόπουλος για κάθε ανάρτηση ο οίκος καλλυντικών Dior Parfums θα δωρίζει ένα δολάριο στη ΜΚΟ σε συνεργασία με τη Νάταλι Πόρτμαν και αναρίθμητους άλλους επώνυμους για το δικαίωμα στην εκπαίδευση των νέων γυναικών του κόσμου.

“Είμαι υπερήφανος που συμμετέχω σε αυτή την αλυσίδα αγάπης” γράφει ο Αγγελόπουλος. Η Πόρτμαν είναι μία από τους πολλούς διάσημους και πρεσβευτές της ΜΚΟ We Movement. Επιπλέον είναι και μούσα του οίκου καλλυντικών Dior.

Το “Dior Love Chain” είναι μια νέα viral αλυσίδα που απευθύνει ένα ερώτημα σε όλους: εσύ τι θα ήσουν έτοιμος να κάνεις για χάρη του έρωτα; Η πρωτοβουλία της Νάταλι Πόρτμαν και του οίκου Dior ξεκίνησε τον Αύγουστο και καλεί όλους να δημιουργήσουν ένα video απαντώντας στην ερώτηση, αρκεί να συνοδεύεται με το προαπαιτούμενο hashtag #diorlovechain.

Η πρωτοβουλία της Πόρτμαν χαιρετήθηκε από αναρίθμητους διάσημους που θέλουν να συμμετέχουν στην καμπάνια ανθρωπισμού της ΜΚΟ We Movement (πρώην Free The Children) που υποστηρίζει πρωτοβουλίες στον τομέα της εκπαίδευσης, της υγειονομικής περίθαλψης και του καθαρού νερού στις αναπτυσσόμενες χώρες με σκοπό να συμβάλει στην εξάλειψη της φτώχειας και της παιδικής εκμετάλλευσης.

Μέχρι σήμερα έχουν αναρτήσει το video τους οι Νάταλι Πόρτμαν, Σαρλίζ Θερόν, Τζένιφερ Λόρενς, Έυα Χερτζίγκοβα, Μπέλα Χαντίντ, Τζόνι Ντεπ, Ρόμπερτ Πάτινσον -όλοι τους brand ambassadors του Dior.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις