Σάββατο

alphafreepress.gr / ΥΓΕΙΑ / Επιστήμονες βρήκαν τον τρόπο να διαγνώσουν τον καρκίνο, σε δευτερόλεπτα
ΥΓΕΙΑ

Επιστήμονες βρήκαν τον τρόπο να διαγνώσουν τον καρκίνο, σε δευτερόλεπτα

Σύμφωνα με  επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Τέξας, ένα στυλό μπορεί να διαγνώσει τον καρκίνο μέσα σε 10 δευτερόλεπτα. Πρόκειται για μία φορητή συσκευή MasSpec Pen, και μπορεί να καταλάβει πότε αναπτύσσονται καρκινικά κύτταρα στον οργανισμό μας. Η πένα ακουμπάει σε ένα όγκο και εκπέμπει σταγονίδια νερού. Τότε οι  χημικές ουσίες που βρίσκονται μέσα στα ζωντανά κύτταρα […]

f_texas_science_cancer_pen_170906.jpg_1504743404

Η πένα ακουμπάει σε ένα όγκο και εκπέμπει σταγονίδια νερού. Τότε οι  χημικές ουσίες που βρίσκονται μέσα στα ζωντανά κύτταρα μετακινούνται μέσα στο σταγονίδιο, το οποίο στη συνέχεια απορροφάται πίσω από το στυλό για ανάλυση.

Το MasSpec Pen παράγει ένα χημικό δακτυλικό αποτύπωμα και αναφέρει  στους γιατρούς αν ο όγκος που ακουμπάει στο στυλό εκείνη την στιγμή είναι υγιής ιστός, ή καρκίνος.

«Αυτό που είναι συναρπαστικό γι’ αυτή την τεχνολογία είναι το πόσο καλά ανταποκρίνεται σε μια κλινική ανάγκη. Το εργαλείο είναι κομψό και απλό και μπορεί να βρίσκεται στα χέρια των χειρουργών σε σύντομο χρονικό διάστημα» είπε χαρακτηριστικά η καθηγήτρια χημείας στο Πανεπιστήμιο του Τέξας, στο Austin  στο BBC.

Τα αποτελέσματα των δοκιμών δημοσιεύτηκαν στο έγκυρο επιστημονικό περιοδικό Science Transitional Medicine.