Επιστήμονες ανακάλυψαν ολόκληρο απολίθωμα δεινοσαύρου! (pics- vid)

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Επιστήμονες ανακάλυψαν ολόκληρο απολίθωμα δεινοσαύρου! (pics- vid)

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: AlphaFreePress

Παλαιοντολόγοι ανακάλυψαν στον Καναδά το σημαντικότερο εύρημα δεινοσαύρου που έχει βρεθεί ποτέ. Πρόκειται για ένα «ζωντανό» απολίθωμα Νοντόσαυρου, που δείχνει το τεράστιο ερπετό ακριβώς όπως ήταν. Ο Νοντόσαυρος παρουσιάστηκε σήμερα στο Royal Tyrrell Museum of Paleontology του Καναδά, προκαλώντας ενθουσιασμό στην επιστημονική κοινότητα και τους λάτρεις της παλαιοντολογίας, οι οποίοι μπορούν να δουν ένα πλάσμα που […]

13.05.2017 | 17:56

Ο Νοντόσαυρος παρουσιάστηκε σήμερα στο Royal Tyrrell Museum of Paleontology του Καναδά, προκαλώντας ενθουσιασμό στην επιστημονική κοινότητα και τους λάτρεις της παλαιοντολογίας, οι οποίοι μπορούν να δουν ένα πλάσμα που έζησε πριν από 110 εκατ. χρόνια και πλέον βλέπουμε μόνο σε ταινίες.

Το απίστευτο εύρημα, ήρθε στο φως το 2011, σε ένα ορυχείο στην περιοχή Αλμπέρτα του Καναδά, όταν ένα μηχάνημα που έσκαβε, «χτύπησε κάτι πιο σκληρό από τον βράχο».

Αυτό που εντοπίστηκε κατά τύχη, ήταν ένα απολίθωμα δεινοσαύρου 2,8 τόνων.

«Δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου. Ήταν ένας δεινόσαυρος», δήλωσε ο Ντόναλντ Χέντερσον, ο επιμελητής του τομέα δεινοσαύρων στο μουσείο της Αλμπέρτα, όπου μεταφέρθηκε αρχικά.

«Αυτοί οι τύποι ήταν σαν τανκς, με τέσσερα πόδια», τόνισε ένας παλαιοντολόγος, διευκρινίζοντας πως ήταν φυτοφάγα και η μετακίνησή τους γινόταν σε ομάδες.

Exit mobile version