ΑΑΔΕ: Νέα εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΑΑΔΕ: Νέα εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με δυσκολίες στην επικοινωνία

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ευτυχία Παπούλια

Η νέα πλατφόρμα προσφέρει δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω βιντεοκλήσης

19.06.2025 | 09:09

Ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της προσβασιμότητας και της ισότιμης εξυπηρέτησης όλων των πολιτών κάνει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), θέτοντας σε πιλοτική λειτουργία νέα εφαρμογή που διευκολύνει την αυτόνομη πρόσβαση για άτομα με δυσκολίες στην επικοινωνία. Η νέα πλατφόρμα προσφέρει δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω βιντεοκλήσης από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) και το myAADElive για ζητήματα Εισοδήματος, Μητρώου, ΑΦΜ και Κλειδάριθμου. Οι παρεχόμενες λειτουργίες περιλαμβάνουν:

Για άτομα με δυσκολία ακοής:

Αυτόματο υποτιτλισμό στα ελληνικά με χρήση τεχνητής νοημοσύνης

Διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με διαδικτυακό διερμηνέα

Για ξενόγλωσσους χρήστες:

Αυτόματη μετάφραση σε πραγματικό χρόνο σε 8 γλώσσες (Αγγλικά, Γαλλικά, Ρωσικά, Ουρντού, Αραβικά, Τουρκικά, Φιλιππινέζικα) Η υπηρεσία παρέχεται κατόπιν ραντεβού μέσω του www.aade.gr, στην ενότητα «Ψηφιακές Υπηρεσίες > Προσβασιμότητα στην εξυπηρέτηση» και λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00–14:30. Η πιλοτική περίοδος θα διαρκέσει έως 15 Ιουλίου. Η δράση εντάσσεται στον Ευρωπαϊκό Κόμβο Καινοτομίας για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση GR digiGOV-innoHUB, με τεχνικό φορέα την ΕΔΥΤΕ Α.Ε. (GRNET), και την τεχνολογική λύση να παρέχεται από την ελληνική πλατφόρμα Evenly, που ειδικεύεται στη συμπεριληπτική επικοινωνία.

Για πληροφορίες:

Τηλ.: 213 162 1000 (Δευτέρα–Παρασκευή, 07:30–17:00)

Ηλεκτρονικά ερωτήματα: μέσω myAADE ή της ενότητας “Επικοινωνία” στο www.aade.gr.

Ετικέτες
Exit mobile version