Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στην Ιταλία η νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας ρούχων εργασίας U-Power, η οποία επιστρατεύει τη δημοφιλή παρουσιάστρια και δημοσιογράφο Ντιλέτα Λεότα για την προώθηση της σειράς Red Ego. Η διαφήμιση, που έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Μάρτιο, χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως αμφιλεγόμενη και τελικά ανεστάλη, μετά από παρέμβαση του Ινστιτούτου Αυτοπειθαρχίας στη Διαφήμιση. Στο επίμαχο βίντεο εμφανίζεται ένα παιδί να παρακολουθεί μια εντυπωσιακή γυναίκα –την οποία υποδύεται η Λεότα– να ανεβαίνει στη σκηνή φορώντας μίνι φούστα, ενώ ακούγεται η φωνή της να αφηγείται: «Την πρώτη φορά που έμεινες άφωνος». Το βλέμμα του αγοριού, στραμμένο προς τη σκηνή, αποτυπώνεται σε κοντινό πλάνο, με ανοιχτό στόμα και έκφραση θαυμασμού. Η Κριτική Επιτροπή του Ινστιτούτου έκρινε ότι η διαφήμιση παραβιάζει το Άρθρο 11 του Κώδικα Αυτοπειθαρχίας, καθώς παρουσιάζει «σεξουαλικοποιημένη απεικόνιση ανηλίκου» και παραβιάζει τον κανόνα που απαγορεύει την χρήση παιδιών ή παιδοειδών προσώπων σε σεξουαλικά υπονοούμενες σκηνές.
Ο ιδρυτής της U-Power, Φράνκο Ουτσένι, υπερασπίστηκε τη διαφήμιση λέγοντας πως «η κακία βρίσκεται στα μάτια του θεατή», προσθέτοντας με νόημα ότι, παρά τις αντιδράσεις, «η καμπάνια είχε αποτέλεσμα», επικαλούμενος την αύξηση των πωλήσεων. Αιχμηρή ήταν η τοποθέτηση της Ιταλίδας δημοσιογράφου Σελβάτζια Λουκαρέλι, η οποία σε ανάρτησή της περιέγραψε τη διαφήμιση ως «σκηνοθετημένο στιγμιότυπο σεξουαλικού ξαφνιάσματος μέσα από το βλέμμα ενός παιδιού». Σχολίασε μάλιστα πως η εικόνα του αγοριού με το βλέμμα στραμμένο προς τη μίνι φούστα της ερμηνεύεται σχεδόν ως «θρησκευτική έκσταση».