Μια πράξη ευαισθησίας και ετοιμότητας έκανε για ακόμη μία φορά την οδηγό αστικού λεωφορείου της Κατερίνης, Δήμητρα Τζιάτζιου, να ξεχωρίσει – αυτή τη φορά για την άμεση ανταπόκρισή της στη δυσφορία ενός 12χρονου παιδιού. Το περιστατικό συνέβη την Παρασκευή, σε δρομολόγιο με γεμάτο λεωφορείο, όταν η Δήμητρα παρατήρησε ότι ένα αγόρι, συνοδευόμενο από δύο φίλους του, έβηχε έντονα και δυσκολευόταν να αναπνεύσει. Ενεργοποιώντας άμεσα το ένστικτο της προστασίας, το κάλεσε κοντά της και το ρώτησε αν έχει αλλεργίες. Το παιδί δεν μπορούσε να απαντήσει καθαρά, γεγονός που αύξησε την ανησυχία της. Η οδηγός προσπάθησε να επικοινωνήσει με τη μητέρα του, όμως εκείνη, αιφνιδιασμένη, νόμισε ότι πρόκειται για τηλεφωνική απάτη και δεν συνεργάστηκε. Χωρίς να χάσει χρόνο, η Δήμητρα απευθύνθηκε στους επιβάτες, ζητώντας την άδειά τους για έκτακτη παράκαμψη του δρομολογίου. Με καθολική συναίνεση, κατευθύνθηκε αμέσως στο κοντινότερο νοσοκομείο, ώστε το παιδί να λάβει άμεσα ιατρική βοήθεια.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Δήμητρα Τζιάτζιου συγκινεί με την κοινωνική της ευαισθησία. Πριν από οκτώ μήνες, εν μέσω σφοδρής κακοκαιρίας, είχε τροποποιήσει το δρομολόγιό της για να αφήσει τους επιβάτες έξω από τις πόρτες των σπιτιών τους, ώστε να μην χρειαστεί να περπατήσουν μέσα στη βροχή.
Το περιστατικό είχε τότε αναδειχθεί από επιβάτες μέσω του Katerini Press, που με ανάρτησή τους δήλωσαν δημόσια την ευγνωμοσύνη τους: «Οι επιβάτες του βραδινού δρομολογίου ευχαριστούν θερμά τη νεαρή οδηγό, η οποία λόγω της έντονης βροχής, τους άφηνε κοντά στα σπίτια τους για να μην ταλαιπωρηθούν. Πάνω από 30 άνθρωποι εξυπηρετήθηκαν άψογα. Συγχαρητήρια στο Αστικό ΚΤΕΛ Κατερίνης και την οδηγό για την ανθρωπιά που επέδειξαν». Σε μια εποχή που οι θετικές ειδήσεις είναι λιγοστές, τέτοια παραδείγματα μάς υπενθυμίζουν τι σημαίνει δημόσια υπηρεσία με ανθρώπινο πρόσωπο. Χρειαζόμαστε περισσότερους ανθρώπους σαν τη Δήμητρα.