Ν. Χαρδαλιάς – Διεθνής έκθεση τουρισμού ΑΤΜ Dubai 2024: Θέλουμε να ανοίξουμε νέους δρόμους

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ν. Χαρδαλιάς – Διεθνής έκθεση τουρισμού ΑΤΜ Dubai 2024: Θέλουμε να ανοίξουμε νέους δρόμους

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Βασιλική Τσίγγα

Ν. Χαρδαλιάς - Διεθνής έκθεση τουρισμού ΑΤΜ Dubai 2024: Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα για εμάς είναι ένας στρατηγικός σύμμαχος.

09.05.2024 | 17:30

Οι μεγάλες επαγγελματικές και επενδυτικές ευκαιρίες που δημιουργούνται από το ισχυρό τουριστικό προϊόν της Αττικής και τα πιστοποιημένα αγροδιατροφικά προϊόντα της, αλλά και η ανταλλαγή τεχνογνωσίας σε θέματα πολιτικής προστασίας, βρέθηκαν στο επίκεντρο των συναντήσεων που είχε ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς κατά τη διάρκεια της επίσημης επίσκεψής του στο Ντουμπάι για τη διεθνή έκθεση Arabian Travel Market 2024. Η Περιφέρεια Αττικής συμμετείχε ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ, τα εγκαίνια του οποίου πραγματοποιήθηκαν από τον κ. Χαρδαλιά, παρουσία του Γ.Γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς κατά τη διάρκεια της επίσημης επίσκεψής του στο Ντουμπάι για τη διεθνή έκθεση Arabian Travel Market 2024 δήλωσε τα εξής:

“Επενδύουμε στην εξωστρέφεια. Αναδιοργανώνουμε και ισχυροποιούμε περαιτέρω το τουριστικό μας brand. Φέρνουμε τη μεγαλύτερη Περιφέρεια της Ελλάδας, την Μητροπολιτική Αττική, στο επίκεντρο. Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα για εμάς είναι ένας στρατηγικός σύμμαχος και φίλος, σε πάρα πολύ σημαντικά θέματα. Βρισκόμαστε στο Ντουμπάι, για να παρουσιάσουμε στην παγκόσμια αγορά τον στρατηγικό σχεδιασμό μας για τον τουρισμό, βασισμένοι στις μεγάλες επενδύσεις που γίνονται αυτή τη στιγμή στην Αττική, αλλά και στα στρατηγικά μας πλεονεκτήματα, που αποτελούν πόλο έλξης για τον διεθνή επισκέπτη, τον επενδυτή και τον επιχειρηματία. Παρουσιάζουμε στην παγκόσμια αγορά τον στρατηγικό σχεδιασμό μας για τον τουρισμό, βασισμένοι στις μεγάλες επενδύσεις που γίνονται αυτή τη στιγμή στην Αττική, αλλά και στα στρατηγικά μας πλεονεκτήματα, που αποτελούν πόλο έλξης για τον διεθνή επισκέπτη, τον επενδυτή και τον επιχειρηματία. Με μεθοδικότητα και ολοκληρωμένη στρατηγική, στοχεύουμε στην αύξηση της μέσης παραμονής και της μέσης τουριστικής δαπάνης στην Αττική, ώστε να πετύχουμε στην πράξη την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και στους 12 μήνες του χρόνου”.

Exit mobile version