Αθήνα

°C

kairos icon

Σάββατο

03

Δεκεμβρίου 2022

alphafreepress.gr / LIFESTYLE / Maestro Μουσικές καρέκλες: Η ανατριχιαστική σκηνή στο τραπέζι που ξεχώρισε
LIFESTYLE

Maestro Μουσικές καρέκλες: Η ανατριχιαστική σκηνή στο τραπέζι που ξεχώρισε

Maestro Μουσικές καρέκλες: «Το σημερινό έπρεπε να είναι ταινία, όχι επεισόδιο»

Στην συχνότητα του Mega προβλήθηκε χθες (24/11) το βράδυ το έκτο επεισόδιο του «Maestro», της σειράς του Χριστόφορου Παπακαλιάτη που σύντομα θα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο, αφού το Netflix αγόρασε τα δικαιώματά της. Το έκτο επεισόδιο του «Maestro» ήταν μία «παρένθεση» στην ιστορία της σειράς. Ήταν ένα επεισόδιο σαν μία ανεξάρτητη ταινία, η οποία αφορούσε στη ζωή του «Ορέστη», τον οποίο υποδύεται ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, πριν εκείνος πάει πάει στους Παξούς. Πρόκειται για ένα ανατρεπτικό επεισόδιο, με τίτλο «Μουσικές καρέκλες», πολύ διαφορετικό από ότι είχαμε δει μέχρι τώρα, καθώς οι αποκαλύψεις που αφορούν τη ζωή του «Ορέστη» ήταν πολλές και καταλυτικές για την συνέχεια.

Η Στεφανία Γουλιώτη ως «Αλεξάνδρα» φτάνει στο νησί. Πρόκειται για την εν διαστάσει σύζυγο του «Ορέστη», η οποία τον αναζητεί στους Παξούς και από εκεί και ύστερα οι τηλεθεατές παρακολουθούν μία σειρά από flashback, που αποκαλύπτουν το παρελθόν του «Ορέστη» και δικαιολογούσαν την απόφασή του να εγκαταλείψει την Αθήνα και να μετακομίσει στους Παξούς για να διδάξει μουσική.

Maestro: Η splatter σκηνή που «κέρδισε» τους τηλεθεατές

Το επεισόδιο με τον τίτλο «Μουσικές καρέκλες» καθήλωσε από το πρώτο κιόλας λεπτό το τηλεοπτικό κοινό, ωστόσο το σημείο του επεισοδίου που σχολιάστηκε ιδιαίτερα ήταν η splatter σκηνή στο τραπέζι. Πρόκειται για μια σκηνή ιδιαίτερα ωμή και σκληρή, με την οποία το ελληνικό κοινό δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένο. Το γύρισμα πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό και δύσκολο, γιατί η σκηνή στην εξέλιξή της γίνεται σουρεαλιστική -πραγματική σκηνή τρόμου. Σ’ αυτήν ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης ως «Ορέστης» φαντάζεται πως σκοτώνει όλους τους παρευρισκόμενους και ύστερα δειπνεί, έχοντας δίπλα του τα πτώματα.

Αποθεωτικά σχόλια

Ο προγεννετικός έλεγχος

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης σε αυτό το επεισόδιο καταπιάστηκε με ένα άγνωστο προς το ευρύ κοινό ιατρικό ζήτημα. Στο flashback της ζωής του η Αλεξάνδρα (Στεφανία Γουλιώτη) μένει έγκυος και προχωρά σε υποχρεωτική διακοπή της κύησής της, αφού μαθαίνει, σε προχωρημένη εγκυμοσύνη, πως το μωρό της, θα γεννηθεί με κυστική ίνωση. Πρόκειται για την πιο συχνή, παγκοσμίως, κληρονομική νόσο που προκαλείται από τη μετάλλαξη ενός γονιδίου και η οποία προσβάλλει πολλά ζωτικά όργανα και συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού. Στη σκηνή τονίζεται πως η ηρωίδα θα μπορούσε να ενημερωθεί νωρίτερα για το σοβαρό αυτό πρόβλημα, αν προχωρούσε στον σχετικό προγεννητικό έλεγχο.

«Σου χρωστάω μια συγγνώμη για όσα φοβάμαι να διεκδικήσω»

Για πρώτη φορά χθες ο Ορέστης παραδέχτηκε τα συναισθήματά του προς την Κλέλια: «Ερωτεύτηκες; Νόμιζα δεν μπορούσες» τον ρωτά η Αλεξάνδρα, με τον ίδιο να δίνει τη δική του απάντηση εμμέσως και μέσα από σιωπή του. Μάλιστα μέσα από τον εσωτερικό μονόλογό του, που μοιάζει με το «Μονόγραμμα» του Οδυσσέα Ελύτη της λέει: «Μ’ ακούς; Δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου από πάνω σου. Από την ελευθερία σου, ταλέντο σου, την ομορφιά σου, την νεότητά σου. Από όλα όσα είσαι. Σου χρωστάω μια συγγνώμη για όσα φοβάμαι να διεκδικήσω. Εσένα».

Το παζλ της δολοφονίας

Όπως συμβαίνει στο τέλος κάθε επεισοδίου του «Maestro», ξετυλίγεται σταδιακά το κουβάρι της δολοφονίας του Χαράλαμπου. Από χθες στο «κάδρο» προστίθεται και η Αλεξάνδρα. Μέχρι στιγμής ο Ορέστης, Φάνης και ο Σπύρος, ήταν οι άμεσα εμπλεκόμενοι. Η Αλεξάνδρα βρέθηκε μπροστά στη σκηνή όπου τυλίγεται το πτώμα, ενώ λίγο αργότερα βοηθά τον πρωταγωνιστή να πλύνει τα αίματα από τα χέρια του.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις