Μασούτης: Βραβεύτηκε κατά το 21o Συνέδριο Marketing & Πωλήσεων

ΕΛΛΑΔΑ

Μασούτης: Βραβεύτηκε κατά το 21o Συνέδριο Marketing & Πωλήσεων

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Γιώργος Ζαχάρης

Μασούτης: Η επιτυχία αυτή είναι καρπός της εκπληκτικής ομαδικής συνεργασίας, των στελεχών, των εργαζόμενων αλλά και των εξωτερικών συνεργατών.

30.06.2021 | 17:28

Την Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021 ο κ. Γιάννης Μασούτης, διευθύνων σύμβουλος της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., βραβεύτηκε ως «Exceptional Manager 2021», κατά το 21o Συνέδριο Marketing & Πωλήσεων, για την πολυετή προσφορά του στον κλάδο του Λιανεμπορίου από το 1990. Το βραβείο παρέδωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνις Γεωργιάδης. Το συνέδριο είχε θέμα: «Ποιες ενέργειες απαιτούνται στη μετά Covid εποχή για την ανάπτυξη της Βιομηχανίας του Εμπορίου και των Υπηρεσιών της χώρας μας». Ο κ. Μασούτης υποδέχθηκε τη βράβευσή του ως πολύ σημαντική αναγνώριση. Η επιτυχία αυτή, όπως ο ίδιος επισημαίνει, είναι καρπός της εκπληκτικής ομαδικής συνεργασίας, των στελεχών, των εργαζόμενων αλλά και των εξωτερικών συνεργατών, προμηθευτών και τραπεζών.

Μίλησε για τα αντανακλαστικά της εταιρείας κατά την περίοδο των υγειονομικών περιορισμών λόγω της πανδημίας. «Όλοι, ο καθένας στον τομέα του, συνεργαστήκαμε αρμονικά, μεθοδικά και με εξαιρετική αποτελεσματικότητα ώστε, σε πρωτόγνωρες συνθήκες, η εταιρεία να ανταποκριθεί στις νέες μεγάλες προκλήσεις, να ικανοποιήσει πλήρως τις ανάγκες των πελατών της, να μην υπάρξουν ελλείψεις και διαταραχή στην αγορά και να κάνει γενναία βήματα προς τη νέα εποχή που σηματοδοτήθηκε με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου». Δεδομένου ότι η νέα εποχή και οι προκλήσεις της ήταν το θέμα του συνεδρίου, ο κ. Μασούτης κατά την ομιλία του σκιαγράφησε τη νέα ισορροπία που τώρα διαμορφώνεται μεταξύ φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων και σημείωσε ότι: «Τα φυσικά καταστήματα πάντα θα έχουν τον χώρο τους. Είναι ένα κανάλι το οποίο υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει. Σίγουρα τα κανάλια του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι μια νέα τάση που θα παραμείνει. Αυτό το ξέρουμε όλοι και επενδύουμε, είτε ως προμηθευτές είτε ως λιανεμπόριο. Η εταιρεία μας έχει μια συμμετοχή στην αγορά γύρω στο 10% – 11% και ο στόχος ήταν το μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου να είναι ισόποσο. Το έχουμε πετύχει και μάλλον είμαστε λίγο καλύτερα από τους στόχους μας».

 

 

Σε ό,τι αφορά την προοπτική του κλάδου σημείωσε ότι «ακόμη κι αν αναπτυχθεί το λιανεμπόριο στην Ελλάδα, τη μερίδα του λέοντος θα την έχουν οι υφιστάμενες επιχειρήσεις». Συνεπώς οι ήδη δραστηριοποιούμενες επιχειρήσεις θα πρέπει «να μην αγνοούμε το φυσικό κατάστημα, διότι είναι περίπου το 90% των αγορών σήμερα και θα συνεχίσει να έχει ένα πολύ μεγάλο μερίδιο. Σίγουρα η νέα γενιά προτιμά τα ηλεκτρονικά κανάλια και σίγουρα αυτοί είναι οι μελλοντικοί πελάτες μας. Θεωρώ ότι εμείς και οι προμηθευτές πρέπει να αναλάβουμε κοινές πρωτοβουλίες στο κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε εκείνο το κομμάτι της αγοράς που σίγουρα για τα επόμενα πέντε – έξι χρόνια θα ελέγχεται από τα φυσικά καταστήματα». Ένα ιδιαίτερο στιγμιότυπο του συνεδρίου ήταν η υπενθύμιση από τον κ. Παντελή Στεφανίδη, εκδότη του περιοδικού “The Business Review”, ότι «ο Γιάννης Μασούτης είναι ο πρώτος από τη δεύτερη γενιά που βραβεύεται από το Συνέδριο Marketing & Πωλήσεων. Έχει βραβευτεί και πατέρας του και ιδρυτής της εταιρείας κ. Διαμαντής Μασούτης, και μάλιστα από τους πρώτους, πριν από 18 χρόνια». Απαντώντας ο κ. Μασούτης σημείωσε: «Εύχομαι και άλλες οικογενειακές επιχειρήσεις να ακολουθήσουν αυτό το παράδειγμα και κάθε γενιά να τα πηγαίνει καλύτερα από την προηγούμενη».

Κατά τη βράβευση, ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε σχετικά: «Είναι ιδιαίτερα σημαντική για μένα η μέρα αυτή, καθώς παρίσταμαι εδώ για να δώσω βραβεία σε επιχειρήσεις όπως η Μασούτης, που υπάρχουν τόσες δεκαετίες, προσφέρουν στην ελληνική οικονομία, δημιουργούν θέσεις εργασίας, πληρώνουν φόρους, αγωνίζονται για να παράγουν ανταγωνιστικά προϊόντα. Είναι μεγάλη μου χαρά, επίσης, που βράβευσα το Γιάννη Μασούτη, καθώς ήταν ανάμεσα στους σημαντικούς ανθρώπους με τους οποίους δώσαμε στην αρχή της πανδημίας τις μάχες για να διατηρήσουμε την εφοδιαστική αλυσίδα ανοιχτή στην Ελλάδα και να μην υπάρξει ούτε μία μέρα αγωνίας για τους Έλληνες καταναλωτές».

Exit mobile version