alphafreepress.gr / PLUS / Μεταβολισμός ενεργοποίηση: Κάντε reboot
PLUS

Μεταβολισμός ενεργοποίηση: Κάντε reboot

Μεταβολισμός ενεργοποίηση: Ο υψηλός μεταβολισμός δεν μας βοηθά μόνο να χάνουμε βάρος, αλλά και μας χαρίζει ενέργεια και καλή διάθεση.

Το lockdown και ο περιορισμός των μετακινήσεων έχει επηρεάσει τη σωματική και ψυχική υγεία όλων μας. Λίγο πολύ –βοήθησαν και οι γιορτές- όλοι πήραμε βάρος, ενώ όσον αφορά την ψυχική υγεία, είμαστε έτοιμοι να κατασπαράξουμε ο ένας τον άλλο. Μην ξεχνάμε ότι και ο Ιανουάριος, σαν πρώτος μήνας του χρόνου, είναι ο μήνας των υποσχέσεων προς τον εαυτό μας. Υποσχέσεων που αρκετές φορές στο παρελθόν δεν τηρήσαμε, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να τις πραγματοποιήσουμε και να κάνουμε κάτι για τον εαυτό μας. Φέτος, είναι η στιγμή να φροντίσουμε το σώμα μας, ξεκινώντας από τον μεταβολισμό μας.

Ο υψηλός μεταβολισμός δεν μας βοηθά μόνο να χάνουμε βάρος, αλλά και μας χαρίζει ενέργεια και καλή διάθεση. Με λίγε μόνο και μικρές προσαρμογές στην καθημερινότητά σας, η διάθεσή σας θα αλλάξει πολύ. Μην περιμένετε να αλλάξουν τα πράγματα από μόνα τους. Αλλάξτε τον τρόπο που τα βλέπετε, τον τρόπο που λειτουργείτε και τότε ίσως αλλάξουν και αυτά. Ενεργοποιήστε λοιπόν τον μεταβολισμό σας.

Γραφείο υπολογιστής

Μεταβολισμός ενεργοποίηση: Τέλος η καθιστική ζωή

Δεν είναι μυστικό: Η καθιστική ζωή… βλάπτει σοβαρά την υγεία μας. Εκτός των άλλων, μας κάνει να καίμε λιγότερες θερμίδες και να παίρνουμε βάρος. Αν έχετε τη δυνατότητα, προμηθευτείτε ένα γραφείο που να σας επιτρέπει να στέκεστε όρθιοι στη δουλειά. Στην περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, φροντίστε να σηκώνεστε όσο περισσότερο γίνεται ώστε να μειώνετε τον χρόνο που περνάτε ακίνητοι.

Πιείτε περισσότερο νερό

Σύμφωνα με έρευνες, λίγο νερό αρκεί για να βάλουμε τον μεταβολισμό μας σε κίνηση. Συγκεκριμένα, τα ευρήματα έδειξαν ότι ένα μικρό μπουκαλάκι νερού αυξάνει τον μεταβολισμό μας κατά 15%-30% για περίπου μία ώρα από την κατανάλωσή του! Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, προτιμήστε το κρύο. Έτσι ο οργανισμός σας θα χρειαστεί να κάψει ακόμη περισσότερες θερμίδες στην προσπάθειά του να το φέρει στη θερμοκρασία του σώματός σας.

 

Γυναίκα νερό

 

Ωφέλιμα βάρη

Οι μυϊκοί ιστοί έχουν μεγαλύτερη μεταβολική δραστηριότητα από ό,τι το λίπος. Γι’ αυτόν τον λόγο «χτίζοντας» μυϊκή μάζα αυξάνουμε και τον μεταβολισμό μας τόσο που το σώμα μας συνεχίζει να καίει θερμίδες ακόμη και την ώρα που καθόμαστε στον καναπέ. Αντίθετα, ένας από τους κύριους λόγους που η ζυγαριά μας κολλάει σε έναν συγκεκριμένο αριθμό κατά τη διάρκεια της δίαιτάς μας είναι το γεγονός ότι ο μεταβολισμός μας μειώνεται σημαντικά όταν εκτός από το λίπος χάνουμε και μυϊκή μάζα. Επομένως μάλλον ήρθε η στιγμή να πιάσουμε τα βαράκια!

Βάρη

 

Βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Αρκετές από τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β παίζουν κεντρικό ρόλο στον μεταβολικό μας ρυθμό. Ευτυχώς, μπορούμε να τις βρούμε σε μια ποικιλία τροφών, ανάμεσα στις οποίες ανήκουν και οι μπανάνες, οι πατάτες φούρνου, τα αβγά, ο χυμός πορτοκαλιού, το φιστικοβούτυρο, το σπανάκι και τα τρόφιμα ολικής άλεσης.

Βιταμίνες

 

Επενδύστε στις πρωτεΐνες

Κάθε τροφή έχει το λεγόμενο «θερμικό αποτέλεσμα», δηλαδή αναγκάζει το σώμα μας να κάψει ορισμένες θερμίδες προκειμένου να μπορέσει να χωνέψει, να απορροφήσει και να επεξεργαστεί τα θρεπτικά συστατικά της. Το θερμικό αποτέλεσμα είναι πολύ μεγαλύτερο στις πρωτεϊνούχες τροφές, με αποτέλεσμα να αυξάνουν τον μεταβολικό ρυθμό κατά 15%-30% σε σχέση με το 10%-15% των υδατανθράκων και το 0%-3% των λιπαρών τροφών.

Πιείτε καφέ

Ίσως η πιο ευχάριστη πρόταση της λίστας μας: Μια κούπα καφέ μπορεί να ενισχύσει τον μεταβολισμό σας κατά 3% έως 11%! Ωστόσο, σύμφωνα με σχετική έρευνα, τα αποτελέσματα της καφεΐνης στην απώλεια βάρους φαίνεται πως είναι πιο έντονα για τους αδύνατους ανθρώπους. Συγκεκριμένα, οι αδύνατες γυναίκες που συμμετείχαν σε αυτήν είδαν τις καύσεις του λίπους τους να αυξάνονται κατά 29% μετά την κατανάλωση καφέ, ενώ οι υπέρβαρες συμμετέχουσες μόλις κατά 10%.

Άνδρας καφές