Uncle bens λογότυπο: Θύμα του… ρατσισμού η πασίγνωστη εταιρεία

ΚΟΣΜΟΣ

Uncle bens λογότυπο: Θύμα του… ρατσισμού η πασίγνωστη εταιρεία

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ευτυχία Παπούλια

Uncle bens λογότυπο: To κίνημα Black Lives Matter μπορεί να μην έχει αλλάξει ακόμη τις πολιτικές ισορροπίες στις ΗΠΑ, ωστόσο, κατάφερε να μετακινήσει την αντίληψη των μεγάλων εταιρειών προς έναν κόσμο με λιγότερες διακρίσεις και ανισότητες.

27.09.2020 | 13:31

Uncle bens λογότυπο: Αλλάζει λογότυπο η uncle ben’s! Ως ένα δείγμα μια σωστής διαχείρισης της κοινωνικής ευθύνης αλλά και μια νέα πλέον κατεύθυνση που αφορά τον αυτοπροσδιορισμό και την επανατοποθέτηση μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών, η «μαμά» εταιρεία μετά από 40 χρόνια αλλάζει το φαινομενικά ρατσιστικό λογότυπο της. To κίνημα Black Lives Matter μπορεί να μην έχει αλλάξει ακόμη τις πολιτικές ισορροπίες στις ΗΠΑ, ωστόσο, κατάφερε να μετακινήσει την αντίληψη των μεγάλων εταιρειών προς έναν κόσμο με λιγότερες διακρίσεις και ανισότητες. Το γνωστό brand ανήκει στον κολοσσό της Mars Food, απεικονίζει το γνωστό μαύρο άνδρα και δέχθηκε σφοδρές επικρίσεις μετά τα τελευταία γεγονότα στις ΗΠΑ, όσον αφορά τις διακρίσεις και τη συντήρηση της αντίληψης κατωτερότητας έναντι των μαύρων.

Μετά από όλα αυτά, η Mars Food ανακοίνωσε τη μετονομασία της φίρμας σε Ben’s Original και δεσμεύθηκε να αφαιρέσει την εικόνα που υπάρχει στη συσκευασία και να προχωρήσει σε μια πιο δίκαιη απεικόνιση. Η Mars Foods αναλαμβάνει επίσης δράση για την ενίσχυση της ενσωμάτωσης και της ισότητας.

Στις Η.Π.Α.το brand έχει ξεκινήσει συνεργασία με τη National UrbanLeague με στόχο σε πρώτη φάση την υποστήριξη επίδοξων Αφροαμερικανών σεφ μέσω παροχής υποτροφιών, ενώ στη συνέχεια το πρόγραμμα θα διευρυνθεί ώστε να υποστηρίξει και άλλες λιγότερο προνομιούχες κοινότητες σε όλο τον κόσμο.

Ως ένδειξης καλής θέλησης και εταιρικής ευθύνης, στη Greenville του Μισισιπή – όπου το Ben’s Original παράγεται για περισσότερα 40 χρόνια, η Mars Food θα προχωρήσει σε επενδύσεις στην  στην τοπική κοινότητα. Τα προγράμματα θα επικεντρωθούν στην ενίσχυση των εκπαιδευτικών ευκαιριών για περισσότερους από 7.500 μαθητές της περιοχής, καθώς και στην προώθηση της πρόσβασης σε φρέσκα τρόφιμα. Στο πρόσφατο CEOs Outlook της KPMG αποτυπώθηκε εξάλλου η πρόθεση των παγκόσμιων επιχειρηματικών ηγετών, να αποτινάξουν ή να αποφύγουν την ταύτιση με ρατσιστικές συμπεριφορές. Η πρωτοβουλία της Mars Foods εντάσσεται σε ένα πλαίσιο «ευαισθητοποίησης» των εταιρειών όσον αφορά κοινωνικά ζητήματα και εσχάτως το πρόβλημα του ρατσισμού και των αποκλεισμών.

Exit mobile version