Αθήνα

°C

Τρίτη

11

Μαΐου 2021

alphafreepress.gr / PLUS / 5 λόγοι για να πίνετε νερό: Δεν παχαίνει, ομορφαίνει
PLUS

5 λόγοι για να πίνετε νερό: Δεν παχαίνει, ομορφαίνει

5 λόγοι για να πίνετε νερό: Το νερό και συγκεκριμένα η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού, μπορεί να σας βοηθήσει να εξαφανίσετε την κυτταρίτιδα.

5 λόγοι για να πίνετε νερό: Η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού είναι πάρα πολύ σοβαρή υπόθεση. Το νερό είναι το κύριο συστατικό του ανθρώπινου σώματος ενώ χωρίς αυτό, οι άνθρωποι μπορούν να επιβιώσουν μόνο για μερικές ημέρες. Περίπου το 63% του σωματικού βάρους σε ενήλικες άνδρες είναι νερό ενώ για τις γυναίκες το ποσοστό αυτό είναι περίπου 50 – 55%, επειδή έχουν υψηλότερο ποσοστό σωματικού λίπους από ό, τι οι άντρες. Στα νεογέννητα βρέφη, το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 75% περίπου. Το νερό συμμετέχει σχεδόν σε όλες τις λειτουργίες του ανθρώπινου σώματος. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη διαδικασία της θερμορύθμισης καθώς και στη φυσική και γνωστική απόδοση. Η κατανάλωση 5 ποτηριών νερό ή και περισσότερο ανά ημέρα σχετίστηκε σε διάφορες έρευνες με χαμηλότερα ποσοστά θνησιμότητας από στεφανιαία καρδιακή νόσο σε μεσήλικες και ηλικιωμένους ασθενείς.

Η καλή ενυδάτωση μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο να αναπτυχθούν πέτρες στα νεφρά  επειδή τα αραιωμένα ούρα βοηθάνε στην πρόληψη από το σχηματισμό λίθων. Επιπλέον, το νερό θεωρείται μια ουσιαστική τακτική για τη διαιτητική διαχείριση του διαβήτη επειδή περιορίζει την ανάπτυξη της κετοξέωσης κατά τη διάρκεια ανεπάρκειας ινσουλίνης στο διαβήτη τύπου 1. Παράλληλα βοηθά στη διατήρηση υγιών επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Επαρκή ποσότητα υγρών επίσης έχει συσχετισθεί με διάφορα οφέλη στο γαστρεντερικό σύστημα: Χαμηλότερο ποσοστό της δυσκοιλιότητας και μείωση της χρήσης των καθαρτικών, μειωμένο κίνδυνο για ανάπτυξη καρκίνου της ουροδόχου κύστης στους άνδρες, μείωση της πιθανότητας λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος, μείωση των προβλημάτων που αφορούν την οδοντοστοιχεία και οφέλη από βρογχοπνευμονικές διαταραχές. Να μερικοί ακόμα λόγοι να πίνετε πολύ νερό:

5 λόγοι για να πίνετε νερό: Το νερό σας αδυνατίζει

Το νερό δεν περιέχει θερμίδες και, άρα, δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να σας παχύνει. Οι διακυμάνσεις του βάρους που μπορεί να διαπιστώνετε μετά την κατανάλωση νερού είναι απλώς παροδικές. Η κατακράτηση υγρών δεν εξαρτάται από την ποσότητά του που πίνετε, αλλά από τα άλατα που περιέχουν οι τροφές. Όταν ακολουθείτε δίαιτα, οι ανάγκες σε νερό (που δίνει επίσης την αίσθηση κορεσμού) παραμένουν ίδιες, εκτός αν η δίαιτα είναι υπερπρωτεϊνική (η μεγαλύτερη ποσότητα πρωτεϊνών στα νεφρά και το συκώτι απαιτεί ποσότητα νερού αυξημένη κατά 1 λίτρο την ημέρα). Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι σημαντική επίσης η παρουσία καλίου, ασβεστίου και μαγνησίου.

5 λόγοι για να πίνετε νερό: Το νερό σας ομορφαίνει

Το νερό κάνει καλό στο δέρμα. Σε ό,τι αφορά ολόκληρο τον οργανισμό, η ενυδάτωση της επιδερμίδας είναι που εξαρτάται ως επί το πλείστον από αυτό: όταν είναι ανεπαρκής, οι “αποθήκες” νερού της αδειάζουν. Έτσι, γίνεται ξηρή και με τον καιρό αποκτά ρυτίδες.

5 λόγοι για να πίνετε νερό: Το νερό εξαφανίζει την κυτταρίτιδα

Για τα προβλήματα της κυτταρίτιδας, το ιαματικό νερό μπορεί να κάνει θαύματα. Ενδείκνυται το υπερτονικό νερό με βρωμιούχα και ιωδιούχα άλατα, δηλαδή με υψηλή συγκέντρωση αλάτων. Το ιαματικό νερό όχι μόνο βοηθά με το συνδυασμό ολιγοστοιχείων που περιέχει, αλλά και μέσω της δράσης του υδρομασάζ, που ενεργοποιεί το κυκλοφορικό. Επίσης, το μπάνιο μπορεί να συνδυαστεί και με άλλες θεραπείες, όπως αποσυμφορητικό μασάζ, λεμφική παροχέτευση (τεχνική που κινητοποιεί το λεμφικό σύστημα) και φύκια.

Το νερό σας χαλαρώνει

«Το χλιαρό νερό είναι καταπραϋντικό και αναλγητικό και το μπάνιο με αυτό μειώνει τους μυϊκούς σπασμούς σε ολόκληρο το σώμα», εξηγεί ο γυναικολόγος και προσθέτει: «Κάθε φορά που νιώθετε συσπάσεις ή την αίσθηση ότι είναι σκληρή η κοιλιά σας, μπείτε στην μπανιέρα που έχετε γεμίσει με χλιαρό νερό: έτσι, ο αμνιακός σάκος χαλαρώνει. Για τον ίδιο λόγο, αν είναι δυνατό, είναι σημαντικό να περάσετε τουλάχιστον 2-3 ώρες σε χλιαρό νερό όταν ξεκινήσουν οι πόνοι πριν πας στο νοσοκομείο».

Το νερό μειώνει την κατακράτηση

Υποφέρετε από αντιαισθητικά και επώδυνα πρηξίματα στις γάμπες και στα μπράτσα, για τα οποία ευθύνονται οι ορμόνες; Κάντε το εξής: σε χλιαρό νερό στην μπανιέρα διαλύστε 1 κιλό ακατέργαστο θαλασσινό αλάτι και προσθέστε 4 σταγόνες αιθέριο έλαιο φασκόμηλου και γκρέιπφρουτ. Μετά το μπάνιο, κάντε δυνατό μασάζ στους γλουτούς με τρίχινο γάντι, βρεγμένο με απόσταγμα centella asiatica (θα το βρείτε στα φαρμακεία και τα καταστήματα με βότανα). Έτσι, καταπολεμάται η κατακράτηση υγρών.

Δείτε ακόμη

Εύκολη συνταγή για τρούφες τριπλής σοκολάτας
Νέα έρευνα για τις επιφάνειες και τον Covid – Τι βρήκαν οι επιστήμονες
Croissant cereals, η νέα τάση για σνακ!
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις