alphafreepress.gr / PLUS / Καλοκαιρινό πρωινό γεύμα: Η σωστή εποχή για να πειραματιστείς

Καλοκαιρινό πρωινό γεύμα: Η σωστή εποχή για να πειραματιστείς

Καλοκαιρινό πρωινό γεύμα: Αν έχεις διάθεση να αλλάξεις τη διατροφική σου ρουτίνα, ένα γενναιόδωρο πρωινό θα σε κρατήσει χορτάτο για ώρες.

Καλοκαιρινό πρωινό γεύμα: Αν έχεις διάθεση να αλλάξεις για λίγο τη ρουτίνα του πρωινού που συνήθως περιλαμβάνει κάποιο είδος δημητριακών ή τον κλασσικό συνδυασμό τόστ βουτύρου – μαρμελάδας. Τώρα είναι η καταλληλότερη εποχή για να πειραματιστείς. Ένα γενναιόδωρο πρωινό θα σε κρατήσει χορτάτο για ώρες. Έτσι η μέρα θα είναι ελεύθερη για βουτιές και ηλιοθεραπεία. Ιδιαίτερης σημασίας δεν είναι μόνο η ύπαρξη του πρωινού ως γεύματος, αλλά και η ποιότητά του. Ένα ισορροπημένο πρωινό θα πρέπει να παρέχει πρωτεΐνες, λίγο λίπος, υδατάνθρακες, και τα πολύ σημαντικά θρεπτικά συστατικά που τα παιδιά συχνά δεν προσλαμβάνουν επαρκώς. Αυτά είναι οι φυτικές ίνες, η βιταμίνη C, το φυλλικό οξύ, ο σίδηρος και το ασβέστιο.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η κατανάλωσή του κρίνεται απαραίτητη και σχετίζεται με καλύτερα αποτελέσματα, ακόμη και σε προγράμματα απώλειας βάρους. Κι αυτό, καθώς το πρωινό σε συνδυασμό με ενδιάμεσα μικρογεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, διατηρεί μια καλύτερη ορμονική ισορροπία. Αυτό έχει αποτέλεσμα, την αποφυγή αυξομειώσεων του σακχάρου αίματος που οδηγούν σε πείνα. Ταυτόχρονα και την καλύτερη κινητοποίηση του λιπώδους ιστού, σε συνδυασμό με ένα ολιγοθερμιδικό διαιτολόγιο.

5 αποτελεσματικές τροφές που θα γίνουν σύμμαχος σας στην δίαιτα

Καλοκαιρινό πρωινό γεύμα: Τι πρέπει να περιέχει

Αρχικά πρέπει να είναι εύπεπτο. Να παρέχει ενέργεια που να απορροφάται και να χρησιμοποιείται γρήγορα και να περιέχει τουλάχιστον 2 ποτήρια υγρών. Μερικά παραδείγματα θα μπορούσαν να είναι, ένα ποτήρι γάλα με αρκετά δημητριακά και ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκαλιού. Γιαούρτι με αρκετά δημητριακά, 1 φρούτο κομμένο και 2-3 κουταλάκια του γλυκού μέλι. Ένα ποτήρι από διάφορα φρούτα χτυπημένα στο μπλέντερ και 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με βούτυρο και μέλι. Τόστ με μαύρο ψωμί, τυρί και γαλοπούλα μαζί με ένα ποτήρι φρέσκο χυμό και ένα ποτήρι νερό. Μilkshake από γάλα χτυπημένο με 1 μπανάνα ή μερικές φράουλες, 3 – 4 κράκερ, μαζί με μαλακό τυρί για επάλειψη. Μία μικρή αραβική πίτα με τυρί και γαλοπούλα μαζί με ένα ποτήρι γάλα. Ένα ποτήρι γάλα, μία φέτα κέικ και ένα ποτήρι φρέσκο χυμό. Επίλεξε πρωινό ανάλογα με τις ανάγκες σου

Δείτε ακόμα

Έρχεται καλοκαίρι – Πώς να κρατήσεις ενυδατωμένο το σώμα σου
Ασφαλές και γρήγορο μαύρισμα
Πώς να αποφύγετε τις παγίδες των singles