Μπακογιάννης εφαρμογή: Η νέα υπηρεσία στο κινητό για τα παράπονα των δημοτών

ΕΛΛΑΔΑ

Μπακογιάννης εφαρμογή: Η νέα υπηρεσία στο κινητό για τα παράπονα των δημοτών

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: elenaliog.b

Μπακογιάννης εφαρμογή: την εφαρμογή, οι πολίτες μπορούν να καταγράφουν τα προβλήματα, να τα φωτογραφίζουν και να τα στέλνουν στους αρμόδιους.

06.02.2020 | 19:06

Μπακογιάννης εφαρμογή: Την ψηφιακή στρατηγική του ενισχύει ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης και παράλληλα βελτιώνει σημαντικά την επικοινωνία και κυρίως την εξυπηρέτηση πολιτών με τη βοήθεια της Novoville. Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής κινητών τηλεφώνων και της ιστοσελίδας του Δήμου, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης.

Ο δημότης ή ο επισκέπτης της Αθήνας έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει στις υπηρεσίες του Δήμου άμεσα και χωρίς κόστος ή γραφειοκρατικές διαδικασίες όλα τα αιτήματα που τον αφορούν. Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή είτε μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android, είτε μέσω της Web εφαρμογής στην ιστοσελίδα του δήμου Αθηναίων.

Γίνεται σε 4 απλά βήματα:

1. Επιλογή τοποθεσίας

2. Επιλογή κατηγορίας αιτήματος

3. Προσθήκη φωτογραφίας

4. Αποστολή του αιτήματος στο δήμο

Μπακογιάννης εφαρμογή: Kαλύτερη εικόνα για τις υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του δήμου Αθηναίων, ενώ ο δημότης λαμβάνει ενημερώσεις για την πορεία επίλυσης του μέχρι την οριστική του διευθέτηση. Με τον τρόπο αυτό, οι υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς του πολίτες. Κάθε φορά που ένα ζήτημα επιλύεται, ο δημότης λαμβάνει «ζωντανή» ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο. Παράλληλα, μέσω της εφαρμογής, οι δημότες μπορούν να ενημερώνονται για όλες τις εκδηλώσεις και για σημαντικά νέα και ανακοινώσεις του Δήμου.

«Τα παράπονα σας στον Δήμαρχο. Έχουμε μία εφαρμογή που ονομάζεται Novoville, την οποία μπορείτε να κατεβάσετε όλοι στα κινητά σας. Καταγράφετε τα προβλήματα, τα φωτογραφίζετε, μας τα στέλνετε. Κι εμείς με τη σειρά μας  προσπαθούμε να ανταποκριθούμε όσο γίνεται πιο γρήγορα, όσο γίνεται πιο άμεσα. Βοηθήστε μας για να αλλάξουμε την πόλη» είναι το μήνυμα του Κώστα Μπακογιάννη στις Αθηναίες και τους Αθηναίους. Παράλληλα με την υπηρεσία Novoville οι δημότες μπορούν να απευθύνονται για όλα αυτά τα θέματα στον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1595 αλλά και στο 210-5277000, επί 24ωρου βάσεως καθ΄όλη την διάρκεια του χρόνου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Χέγκσεθ: Ο στρατός είναι έτοιμος να εκτελέσει κάθε απόφαση του Τραμπ 06.02.2020 | 19:06
Καβγάς on air μεταξύ παρουσιαστή και γερουσιαστή των ΗΠΑ: «Δεν έχεις ιδέα για το Ιράν» 06.02.2020 | 19:06
Καραμανλής ενώπιον της Βουλής: Ζητώ την κρίση της Δικαιοσύνης, δεν ζήτησα ασυλία 06.02.2020 | 19:06
Τραμπ σε Πούτιν: Κάνε μου μια χάρη, ασχολήσου πρώτα με τη Ρωσία, μπορείς να ανησυχήσεις αργότερα για τη Μέση Ανατολή 06.02.2020 | 19:06
Σοκαριστικό βίντεο με ανήλικες στη Γλυφάδα: Κορίτσι χαστουκίζει συνομήλική της -«Πέσε στα γόνατα» 06.02.2020 | 19:06
Ισραήλ κατά Ερντογάν: "Δεν δικαιούται να επικαλείται το Διεθνές Δίκαιο όποιος κατέχει παράνομα τη Βόρεια Κύπρο" 06.02.2020 | 19:06
Κορωπί: Διατάχθηκε προκαταρκτική εξέταση για την επίθεση σε δημοσιογράφο, σε ζωντανή μετάδοση 06.02.2020 | 19:06
Βελόπουλος στη Βουλή: Καλοσωρίζουμε, έστω και αργά, τους Καραμανλή και Σαμαρά στις θέσεις της Ελληνικής Λύσης 06.02.2020 | 19:06
Exit mobile version