Ανοιχτά μαγαζιά την Κυριακή: Πότε τελειώνουν οι χειμερινές εκπτώσεις 2020

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ανοιχτά μαγαζιά την Κυριακή: Πότε τελειώνουν οι χειμερινές εκπτώσεις 2020

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ευτυχία Παπούλια

Ανοιχτά μαγαζιά την Κυριακή: Οι έμποροι καλούν τους καταναλωτές να αξιοποίησουν τις μεγάλες μειώσεις τιμών.

18.01.2020 | 07:41

Ανοιχτά μαγαζιά την Κυριακή: Ξεκίνησαν τη Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου οι χειμερινές εκπτώσεις, οι οποίες θα διαρκέσουν έως το Σάββατο 29 Φεβρουαρίου 2020, ενώ αύριο Κυριακή 19 Ιανουαρίου τα εμπορικά καταστήματα θα είναι ανοιχτά. Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών, αναφέρει ότι την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020 (1η Κυριακή των εκπτώσεων), τα καταστήματα μπορούν προαιρετικά να ανοίξουν, με προτεινόμενο ωράριο 11:00– 18:00.

Στη Θεσσαλονίκη, ο Εμπορικός Σύλλογος αναφέρει ότι τα μαγαζιά και τα σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά από τις 11 έως της 6 το απόγευμα.

Καλό είναι οι πολίτες να ενημερωθούν για τις ώρες που είναι ανοιχτά τα καταστήματα στην πόλη τους.

Για παράδειγμα στις Σέρρες, την Κυριακή τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά από τις 11 πρωί έως τις 3 το μεσημέρι.

Στη Λάρισα πάλι οι χειμερινές εκπτώσεις έτους 2020 θα παραταθούν για 5 ημέρες και θα λήξουν την Πέμπτη, 5 Μαρτίου.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εμπορικού Συλλόγου Λάρισας αποφάσισε κατά πλειοψηφία και προτείνει στα εμπορικά καταστήματα-μέλη του να ακολουθήσουν το ωράριο 11.00 – 16.00 την Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020.

Οι έμποροι καλούν τους καταναλωτές να αξιοποίησουν τις μεγάλες μειώσεις τιμών ενώ οι οργανώσεις των καταναλωτών προτρέπουν όλους να προχωρούν σε αγορές εφόσον πραγματοποιήσουν έρευνα αγοράς με γνώμονα τη σχέση ποιότητας και τελικής τιμής.

Υπενθυμίζεται, ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών της ΕΣΕΕ (ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ) για την κίνηση των εμπορικών καταστημάτων κατά τη διάρκεια της πρόσφατης εορταστικής περιόδου, αύξηση πωλήσεων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 σημείωσε μόλις το 17% των επιχειρήσεων, ενώ το 49% κατέγραψε μειωμένο τζίρο.

Στα ίδια επίπεδα κυμάνθηκε ο τζίρος των εορτών για το 34% των επιχειρήσεων. Ο κλάδος που επλήγη περισσότερο είναι αυτός της ένδυσης-υπόδησης, ενώ μικρή αύξηση, της τάξης του 1,5%, κατέγραψαν οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ. Τέλος, τέσσερις στους δέκα επιχειρηματίες πραγματοποίησαν προσφορές στα καταστήματά τους κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Τέλος, σημειώνεται ότι η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) έχει πάγιο αίτημα τον περιορισμό της χρονικής διάρκειας των τακτικών εκπτώσεων σε οκτώ εβδομάδες από 18 εβδομάδες που είναι σήμερα.

Όπως ανέφερε την περασμένη εβδομάδα, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας, Γιώργος Καρανίκας, δεν έχει αποδώσει ο θεσμός των ενδιάμεσων εκπτώσεων και βασικό επιχείρημα της ΕΣΕΕ για εκπτώσεις δύο φορές τον χρόνο είναι ότι ο Φεβρουάριος και ο Αύγουστος αποτελούν τους τελευταίους μήνες της χειμερινής και της θερινής περιόδου και οι έμποροι θα κάνουν γενναίες εκπτώσεις για να πουληθεί το στοκ λόγω τέλους εποχής ενώ προσφορές θα υπάρχουν όλον τον χρόνο.

Exit mobile version