Αθήνα

°C

kairos icon

Πέμπτη

25

Απριλίου 2024

alphafreepress.gr / ΕΛΛΑΔΑ / Αμβλώσεις Μετρό: Σφοδρές αντιδράσεις για την καμπάνια
ΕΛΛΑΔΑ

Αμβλώσεις Μετρό: Σφοδρές αντιδράσεις για την καμπάνια

Αμβλώσεις Μετρό: Πολλαπλές αντιδράσεις και σχόλια προέκυψαν στα social media με τις αφίσες του "αφήστε με να ζήσω" στο Μετρό.

Αμβλώσεις Μετρό: Σφοδρές αντιδράσεις προκαλεί καμπάνια κατά των αμβλώσεων που διαφημίζεται στις αποβάθρες του Μετρό. Συγκεκριμένα οι επιβάτες του Μετρό το πρωί της Δευτέρας αντίκρισαν αφίσες της πρωτοβουλίας «Αφήστε με να ζήσω» που γράφουν: «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή». Στο κάτω μέρος της αφίσας, αναγράφεται: «Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής». Οι αφίσες έχουν αναρτηθεί σε αρκετούς σταθμούς του Μετρό με τους επιβάτες να αντιδρούν έντονα με αναρτήσεις τους στα Social Media. Έντονες είναι οι αντιδράσεις και από εκπροσώπους κομμάτων με τον πρώην υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκο Παππά να χαρακτηρίζει απαράδεχτη αυτή την ενέργεια και  με τον εκπρόσωπο Τύπου του Κινήματος Αλλαγής Παύλο Χρηστίδη να ζητά εξηγήσεις.

Αναφερόμενος στο Θέμα, ο πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος γράφει στο Twitter: «Υπεύθυνη για τις διαφημίσεις στους σταθμούς δεν είναι η Αττικό Μετρό ΑΕ, η οποία είναι κατασκευαστική εταιρεία και ιδιοκτήτης των έργων, αλλά η ΣΤΑΣΥ ΑΕ που διαχειρίζεται και λειτουργεί το δίκτυο».

Στο κίνημα, όπως αυτοαποκαλείται, «Αφήστε με να ζήσω!», συμμετέχουν, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο επίσημο site του “19 Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία Αθηνών και η «Ανωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος» (ΑΣΠΕ).”, ενώ ως σκοπός του αναφέρεται «η προώθηση του σεβασμού της ανθρώπινης ζωής από τη σύλληψή της και η προάσπιση των δικαιωμάτων του αγέννητου παιδιού».

Η απάντηση της ΣΤΑΣΥ

Κύκλοι της ΣΤΑΣΥ απάντησαν σε ερώτημα του News 24/7 σχετικά με το θέμα. “Πρόκειται για μια διαφήμιση όπως όλες οι άλλες που μπαίνουν σε χώρους του Μετρό”, αναφέρουν χαρακτηριστικά.

“Εν προκειμένω ζητήθηκε από μια μη κερδοσκοπική οργάνωση να μπει η εν λόγω διαφήμιση, με τον φορέα αυτόν να καταβάλλει κανονικά το προβλεπόμενο ποσό για τη φιλοξενία του πόστερ. Πρόκειται για φορέα βραβευμένο που δημιουργήθηκε από πολυτέκνους. Στην αφίσα δεν υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά στις αμβλώσεις, έτσι κρίθηκε πως δεν προκαλεί το δημόσιο αίσθημα. Πράγματι, μπορεί κανείς να διαφωνεί με το περιεχόμενο του προβαλλόμενου μηνύματος αλλά κατά τη γνώμη μας δε στοιχειοθετείται λόγος για να μην υπάρχει η διαφήμιση”, αναφέρουν ενώ σημειώνουν:

“Να θυμίσουμε πως προσφάτως φιλοξενήθηκε αφίσα και του vegan κινήματος όπου και είχαμε αντιδράσεις από την άλλη πλευρά. Επαναλαμβάνουμε πως οι αντιδράσεις είναι θεμιτές, ωστόσο, δεν υπήρχε λόγος αποκλεισμού. Συνέβη ο,τι γίνεται και με τις υπόλοιπες διαφημίσεις που φιλοξενούμε”.

https://twitter.com/mvmarva/status/1216655037310607360?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1216655037310607360&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.protothema.gr%2Fgreece%2Farticle%2F964002%2Fsvodres-adidraseis-gia-kabania-kata-ton-amvloseon-sto-metro%2F

Δείτε ακόμη:

Σάλος με το εξώφυλλο για το αγέννητο παιδί – Παρέμβαση Άδωνι, Ακρίτα και απάντηση από τη Sporttme

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις