Αθήνα

°C

kairos icon

Πέμπτη

20

Ιανουαρίου 2021

alphafreepress.gr / PLUS / Διατροφή: Αναβαθμίστε τα γεύματά σας
PLUS

Διατροφή: Αναβαθμίστε τα γεύματά σας

Διατροφή: Συνδυάστε έξυπνα τις τροφές.

Διατροφή: Υπάρχουν ορισμένες τροφές, που συνδυάζονται αρμονικά μεταξύ τους. Και όχι μόνο είναι πολύ γευστικές, αλλά βοηθούν και στην αποτελεσματική απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. Είναι καλό, λοιπόν, να εντάξετε τους παρακάτω συνδυασμούς τροφών στην καθημερινή σας διατροφή για να ενισχυθεί ο οργανισμός σας. Ένας από τους βασικούς είναι και το γιαούρτι με μπανάνα. Το κάλιο από τις μπανάνες και οι πρωτεΐνες από το γιαούρτι ενισχύουν το χτίσιμο των μυών και την αναπλήρωση αμινοξέων που εξαντλούνται κατά τη διάρκεια της γυμναστικής.

Ένας άλλος θρεπτικός συνδυασμός είναι τα ζυμαρικά με σαλάτα. Πλούσια πηγή απλών υδατανθράκων, τα ζυμαρικά προκαλούν απότομη αύξηση της γλυκόζης στον οργανισμό και ανάλογη έκκριση ινσουλίνης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να κουράζεται το πάγκρεας και ο οργανισμός σας να αποθηκεύει λίπος. Η σαλάτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες έχουν την ιδιότητα να καθυστερούν την αφομοίωση των υδατανθράκων. Φρενάρουν δηλαδή την απότομη άνοδο της μεταγευματικής γλυκόζης και κατ’ επέκταση στην αποθήκευση λίπους.

Διατροφή: Όσπρια και «πρασινάδες»

Τα ρεβίθια συνδυάζονται υπέροχα με το λεμόνι. Συνδυάζοντας τον σίδηρο με τη βιταμίνη C, ενισχύετε την απορρόφηση σιδήρου από τον οργανισμό. Μην ξεχνάτε, λοιπόν, να βάζετε λεμόνι στη σαλάτα με τις φακές ή να φάτε ένα ακτινίδιο μετά από το σπανακόρυζο.

Στην ίδια κατηγορία είναι οι φακές με το ρύζι.  Ο συνδυασμός των οσπρίων με το ρύζι είναι μια ενδιαφέρουσα παραλλαγή. Tα όσπρια αποτελούν καλή πηγή πρωτεΐνης, αλλά τους λείπει ένα από τα εννέα απαραίτητα για τον οργανισμό αμινοξέα, το οποίο εντοπίζεται στο ρύζι. Έτσι, μαγειρεύοντας φακές με ρύζι, αναβαθμίζετε την ποιότητα της πρωτεΐνης που προσφέρετε στον οργανισμό σας.

Λαχανικά και ελαιόλαδο

Η βιταμίνη Κ, η οποία εντοπίζεται στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, προστατεύει τα οστά σας και ρυθμίζει την πήξη του αίματος. Ωστόσο, επειδή πρόκειται για μια λιποδιαλυτή βιταμίνη, δεν μπορεί να απορροφηθεί αποτελεσματικά από τον οργανισμό σας χωρίς μια πηγή λίπους. Συνεχίστε, λοιπόν, να καταναλώνετε τη σαλάτα σας με ελαιόλαδο, για να επωφεληθείτε από τη διατροφική αξία των λαχανικών. Εναλλακτικά, μπορείτε να προσθέσετε αβοκάντο ή ξηρούς καρπούς.

Αυγά και τυρί

Ο οργανισμός σας χρειάζεται βιταμίνη D για να απορροφήσει το πολύτιμο για τα οστά ασβέστιο, το οποίο όμως εντοπίζεται σε λίγες τροφές. Οι κρόκοι αυγών αποτελούν καλή πηγή βιταμίνης D. Επομένως μη διστάσετε να συνδυάσετε το αυγό σας με οποιοδήποτε τυρί της αρεσκείας σας. Άλλωστε, εκτός από θρεπτικός, αυτός ο συνδυασμός είναι και εξαιρετικά νόστιμος!

 

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις