alphafreepress.gr / PLUS / Λίπος: Πώς θα κάψουμε γρήγορα λίπος από την κοιλιά;
PLUS

Λίπος: Πώς θα κάψουμε γρήγορα λίπος από την κοιλιά;

Λίπος: Όλοι μας θέλουμε να κάψουμε περισσότερο λίπος από την περιοχή της κοιλιάς και πλέον ξέρουμε πώς θα το καταφέρουμε…

Λίπος: Είμαστε πλέον βαθιά μέσα στο καλοκαίρι και οι εμφανίσεις στις παραλίες άρχισαν. Το λίπος στην κοιλιά, που μας προβληματίζει όλους μπορεί να αντιμετωπιστεί. Το γρήγορο τρέξιμο και όχι το jogging φαίνεται να είναι το κλειδί για το γρήγορο κάψιμο λίπους. Αυτό δείχνει νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Ουαλίας.

Συγκεκριμένα, η γυμναστική υψηλής έντασης είναι αυτή που εντείνει την καύση λίπους. Στην μελέτη, οι άνδρες συμμετέχοντες έκαναν σπριντ για 8 δευτερόλεπτα ανά τακτά διαστήματα στο 20λεπτο τρέξιμό τους. Αυτό για τρεις φορές την εβδομάδα. Έτσι, έχασαν περίπου 2 κιλά λίπους μέσα σε 12 εβδομάδες. Και, πιο συγκεκριμένα, έχασαν 17% κατά μέσο όρο από το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

Η αερόβια άσκηση είναι αποδεδειγμένα καλύτερη για την καύση λίπους. Ωστόσο, δεν αυξάνει την μυϊκή μας μάζα. Συνεπώς, είναι ανάγκη να την συνδυάζουμε με ασκήσεις ενδυνάμωσης. Η διαλειμματική άσκηση είναι ό,τι καλύτερο για να διώξουμε το λίπος.

Ένα παράδειγμα διαλειμματικής γυμναστικής για αρχάριους:

  • Προθέρμανση: 5 λεπτά περπάτημα, προς χαλαρό jogging
  • Εναλλαγές σπριντ για 30 δευτερόλεπτα και 1,5 λεπτό χαλαρού jogging για 20 λεπτά
  • Χαλάρωση: 5 λεπτά χαλαρού jogging προς περπάτημα, και διατάσεις.

Παράδειγμα διαλειμματικής για πιο εξοικειωμένους:

  • Προθέρμανση: 5 λεπτά περπάτημα, προς χαλαρό jogging
  • Εναλλαγές 30 δευτερόλεπτα σπριντ με 30 δευτερόλεπτα χαλαρού jogging για 20 λεπτά
  • Χαλάρωση: 5 λεπτά χαλαρού jogging προς περπάτημα, και διατάσεις.

Και ένα πρόγραμμα για προχωρημένους:

  • Προθέρμανση: 5 λεπτά χαλαρού jogging
  • Εναλλαγές 30 δευτερόλεπτα σπριντ με 15 δευτερόλεπτα χαλαρού jogging για 20 λεπτά
  • Χαλάρωση: 5 λεπτά χαλαρό jogging, και διατάσεις.