alphafreepress.gr / ΥΓΕΙΑ / Η σωστή επιλογή τροφής για αθλούμενους
ΥΓΕΙΑ

Η σωστή επιλογή τροφής για αθλούμενους

Καλή η γυμναστική, αλλά το 70% της υπόθεσης είναι η διατροφή. Όσοι αθλούνται και θέλουν να δουν αποτελέσματα και στην απόδοσή τους και στο σώμα τους, πρέπει να φροντίζουν τη διατροφή τους. Τί σημαίνει αυτό; Θα πρέπει να βασίζονται στις έξυπνες, υγιεινές επιλογές για να προσφέρουν στον οργανισμό τους την ενέργεια που χρειάζεται. Ας δούμε αυτές τις τροφές:

Αυγά

Τα αυγά είναι από τις πιο σημαντικές πηγές πρωτεΐνης, και αποτελούν κομμάτι ενός τέλειου πρωινού που μας γεμίζει ενέργεια.

Μπανάνες

Περιέχουν υδατάνθρακες, κάλιο, αντιοξειδωτικά, και τα σάκχαρά τους είναι φυσικά.

Γιαούρτι

Το στραγγιστό γιαούρτι είναι εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και ασβεστίου, και αυτό σημαίνει ότι αποτελεί ιδανικό σνακ για μετά την προπόνηση. Συνδυάστε το με μερικά φρέσκα φρούτα και ξηρούς καρπούς, για να γίνει ακόμα πιο θρεπτικό και χορταστικό.

Ζυμαρικά ολικής άλεσης

Τέλεια πηγή επιπλέον ενέργειας. Φτιάξτε μια μικρή μερίδα όμως, ώστε να μην το παρακάνετε με τις θερμίδες, και συνδυάστε τα με φρέσκα λαχανικά, αλλά και μια πηγή πρωτεΐνης, όπως το κοτόπουλο.

Βρώμη

Περιέχει πολύ μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών, λίγες θερμίδες (150 ανά κούπα), και αν την συνδυάσουμε με μια πηγή πρωτεΐνης, γίνεται ακόμα πιο χορταστική.

Μάνγκο

Αυτό το φρούτο έχει αντιφλεγμονώδη δράση, και μπορεί να ελαττώσει τον χρόνο που χρειάζονται οι μύες μας για να επανέλθουν μετά από την προπόνηση.

Ρόδι

Το ρόδι είναι πλούσια πηγή βιταμίνης C και καλίου, και τα αντιοξειδωτικά του βοηθούν τους μυς μας να λειτουργούν καλύτερα.

Σολομός

Αν θέλετε οι μύες σας να επανέλθουν πιο γρήγορα μετά από την γυμναστική, πρέπει να τους παρέχετε ποιοτική πρωτεΐνη, και αντιφλεγμονώδη συστατικά. Συνεπώς, ο σολομός αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές για εσάς, καθώς είναι από τις πιο πλούσιες πηγές ω-3 λιπαρών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Αντιμετωπίστε το κρυολόγημα