“Χρυσές” εισαγωγές στην Ελλάδα για παιδικά παιχνίδια, παρά την κρίση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

“Χρυσές” εισαγωγές στην Ελλάδα για παιδικά παιχνίδια, παρά την κρίση

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: AlphaFreePress

Μπορεί η κρίση που πλήττει την χώρα μας τα τελευταία χρόνια να έχει αλλάξει ριζικά τις καταναλωτικές μας συνήθειες ωστόσο αυτό δεν φαίνεται να αγγίζει τα παιδικά παιχνίδια.  Όπως προκύπτει από τα στοιχεία η κρίση δεν αγγίζει τον Άι Βασίλη καθώς οι εισαγωγές παιχνιδιών όχι μόνο δεν έχουν μειωθεί αλλά σήμερα βρίσκονται σε σημαντικά υψηλότερα […]

25.12.2018 | 12:28

Μπορεί η κρίση που πλήττει την χώρα μας τα τελευταία χρόνια να έχει αλλάξει ριζικά τις καταναλωτικές μας συνήθειες ωστόσο αυτό δεν φαίνεται να αγγίζει τα παιδικά παιχνίδια. 

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία η κρίση δεν αγγίζει τον Άι Βασίλη καθώς οι εισαγωγές παιχνιδιών όχι μόνο δεν έχουν μειωθεί αλλά σήμερα βρίσκονται σε σημαντικά υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με το 2009.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η χώρα μας εισάγει σήμερα παιχνίδια πολλαπλάσιας αξίας από αυτές χωρών όπως Πορτογαλία ή της Αυστρία.

Σύμφωνα, με τα τελευταία στοιχεία της Eurostat, τα παιχνίδια που εισάγει η Ευρώπη από τρίτες χώρες φτάνουν στα 7,4 δις ευρώ.

Η Ελλάδα βρίσκεται στη μέση της βαθμολογίας, με εισαγωγές παιχνιδιών που ξεπερνούν τα 103 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με το Economistas.

Έχει, ενδιαφέρον να δει κανείς πώς κλιμακώθηκε η εισαγωγή άρα και η κατανάλωση παιχνιδιών στη χώρα μας τα προηγούμενα χρόνια:

Το 2009: 82,6 εκατ. ευρώ.
Το 2010: 87,8 εκατ. ευρώ.
Το 2011: 84,5 εκατ. ευρώ.
Το 2012: 69 εκατ. ευρώ.
Το 2013: 81,5 εκατ. ευρώ.
Το 2014: 88 εκατ. ευρώ.
Το 2015: 70,9 εκατ. ευρώ.
Το 2016: 99,8 εκατ. ευρώ.
Το 2017: 103 εκατ. ευρώ.

Χώρες με μεγαλύτερο πληθυσμό ή κατά κεφαλήν ΑΕΠ, βρίσκονται κάτω από τη χώρα μας στις εισαγωγές παιχνιδιών, όπως η Αυστρία ή Ιρλανδία, ενώ η μνημονιακή Πορτογαλία εισάγει παιχνίδια αξίας μόλις 22,5 εκατ. ευρώ, δηλαδή περίπου όσα και η Βουλγαρία.

Τα παιχνίδια, σε ποσοστό 86% προέρχονται από την Κίνα, με μόλις 3% από το Βιετνάμ και 2% από Χονγκ Κονγκ και Ινδονησία.

Οι εξαγωγές παιχνιδιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης περιορίζονται σε 1,4 δις ευρώ, με βασικούς πελάτες τις ΗΠΑ, την Ελβετία και τη Ρωσία.

Όσο για την Ελλάδα, η αξία των εξαγωγών παιχνιδιών της, βρίσκεται στα περίπου 13 εκατ. ευρώ…

Exit mobile version